Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet ollut onnellinen tänään?

Vierailija
01.07.2025 |

Ite olen onnellinen kun sain lääkkeet ostettua, vaikka tosi tiukkaa on budjetin kanssa.

Kommentit (119)

Vierailija
61/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan saaressa mökillä vaimon kanssa. Hän sanoi yhä rakastavansa mua. Oltiin päivä rannalla, sitten hyvää ruokaa, loistavaa seksiä ja mahtavaa saunaa. Nyt vähän olutta ja huomenna kotiin. Maanantaina töihin. 🌞

Vierailija
62/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellepäivä mökillä. Lapset perheineen tuli käymään - ihan pienet lapsenlapset. Syötiin ulkona kun sää kerrankin salli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson vaatehuoneeseen kauniita kenkiäni ja laukkujani. Kotikin on kaunis ja lapsetkin ovat pärjänneet. Mulla pitäisi olla asiat hyvin, mutta ei ole. Olen vittuuntunut mieheeni ja työnsaantimahdollisuuksiin.

Vierailija
64/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että saan olla lähellä Jumalaa

Vierailija
65/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin herkullista ruokaa

Vierailija
66/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävelin meren rannalla ja kävin terassilla oluella kahdesti. Kävin myös rantakahvila Kampelassa pannarilla. Olin niin onnellinen siitä, että kaksi vuotta sitten uskalsin ostaa asunnon tästä Kallahden rannasta. Olin onnellinen ja nautin päivästä. Olnnellinen myös siitä, että on heinäkuu. Minullakin jonkinlainen kesäloma. 

N53

Vierailija
67/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin marjapuskieni marjojen olevan kohta valmiita. Hymyilin. Olen hyvillä mielin siitäkin, että sulatin eilen pakastimen. Halvat on onnellisuuden syyt.

Vierailija
68/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkapissa oli kaljaa... nyt olen sitä vastoin surullinen

Vierailija
69/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä voi kuulostaa hassulta, mutta tulin onnelliseksi siivotessani kylppärin peilikaappeja, kun löysin kynsilakan, jota en muistanut.

Vierailija
70/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedin lasten kanssa jäätelö-överit kaikilla herkuilla. 

Vierailija
71/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on maapallolla komeita miehiä, inhimillisiä ihmisiä muutama ja hyvyyttä. Hyviä kirjoja.

Vierailija
72/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei tunkenut visiitille vonkaamaan kallista kahvia. Eivätkä trffidit hyökänneet.

Vierailija
73/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rullaluistelin aamulla 15km lenkin.

Vierailija
74/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kävelylenkillä kun yhtäkkiä kuului joku ääni pusikon takaa ja siitä muutaman metrin päästä kaksi joutsenta (äiti ja lapsi?) tepasteli muina miehinä lenkkipolun poikki ja hyppäsivät veteen viereiselle lammelle. Aurinko paistoi ja kultasi maiseman, ilma oli tyyni ja kesäisen lämmin. Siinä he uiskentelivat kaikessa rauhassa ja sitten näkyi toinenkin aikuisikäinen joutsen (isä?). Tuntui aivan maagiselta.

Mulla on muutenkin joku outo "tapa" että metsäneläimet ei yhtään varo mua kun muutaman kerran peurakin pelmahtnut ihan suoraan edestä lenkillä. Ja kerran yksi peura vaan seistä nökötti kun jouduin ihan vierestä ohittamaan hänet :D N33

Vierailija
75/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole

Vierailija
76/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löysin kantarelleja!!

Millä kasvuvyöhykkykkeellä on jo kantsuja?

Pitääkö itsekin rynnäköidä mettään?

Vierailija
77/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ostettua lääkkeeni eivätkä demonipaholaisetkaan juttele kaapin takaa omituisia.

Vierailija
78/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapseni hymyili saunasta tultuaan ja rupesi grillaamaan vartaita, joista yhden antoi minulle.

Vierailija
79/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miniä leipoi porkkanapiirakkaa ja kutsui minutkin kylään. Saan huomenna lapsenlapsen hoitoon. 

Vierailija
80/119 |
12.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on tällainen päivä, mutta kliseisesti, elämästä.

Kävin juuri lämpimässä illassa täyttämässä kaikki lintualtaat raittiilla vedellä. Lisäsin vettä ja ruokaa myös siilille. Kastelin kasvit.

Sitten tulin tähän sisälle ikkunan ääreen katselemaan punertavaa iltamaisemaa ja lintuja, jotka vilvoittelevat ja juovat lintualtaissa. Hetken aika on pysähtynyt ja on hyvä olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi