Mistä olet ollut onnellinen tänään?
Ite olen onnellinen kun sain lääkkeet ostettua, vaikka tosi tiukkaa on budjetin kanssa.
Kommentit (119)
Hellepäivä mökillä. Lapset perheineen tuli käymään - ihan pienet lapsenlapset. Syötiin ulkona kun sää kerrankin salli.
Katson vaatehuoneeseen kauniita kenkiäni ja laukkujani. Kotikin on kaunis ja lapsetkin ovat pärjänneet. Mulla pitäisi olla asiat hyvin, mutta ei ole. Olen vittuuntunut mieheeni ja työnsaantimahdollisuuksiin.
Kävelin meren rannalla ja kävin terassilla oluella kahdesti. Kävin myös rantakahvila Kampelassa pannarilla. Olin niin onnellinen siitä, että kaksi vuotta sitten uskalsin ostaa asunnon tästä Kallahden rannasta. Olin onnellinen ja nautin päivästä. Olnnellinen myös siitä, että on heinäkuu. Minullakin jonkinlainen kesäloma.
N53
Katselin marjapuskieni marjojen olevan kohta valmiita. Hymyilin. Olen hyvillä mielin siitäkin, että sulatin eilen pakastimen. Halvat on onnellisuuden syyt.
Jääkapissa oli kaljaa... nyt olen sitä vastoin surullinen
Tämä voi kuulostaa hassulta, mutta tulin onnelliseksi siivotessani kylppärin peilikaappeja, kun löysin kynsilakan, jota en muistanut.
Vedin lasten kanssa jäätelö-överit kaikilla herkuilla.
Että on maapallolla komeita miehiä, inhimillisiä ihmisiä muutama ja hyvyyttä. Hyviä kirjoja.
Kukaan ei tunkenut visiitille vonkaamaan kallista kahvia. Eivätkä trffidit hyökänneet.
Rullaluistelin aamulla 15km lenkin.
Olin kävelylenkillä kun yhtäkkiä kuului joku ääni pusikon takaa ja siitä muutaman metrin päästä kaksi joutsenta (äiti ja lapsi?) tepasteli muina miehinä lenkkipolun poikki ja hyppäsivät veteen viereiselle lammelle. Aurinko paistoi ja kultasi maiseman, ilma oli tyyni ja kesäisen lämmin. Siinä he uiskentelivat kaikessa rauhassa ja sitten näkyi toinenkin aikuisikäinen joutsen (isä?). Tuntui aivan maagiselta.
Mulla on muutenkin joku outo "tapa" että metsäneläimet ei yhtään varo mua kun muutaman kerran peurakin pelmahtnut ihan suoraan edestä lenkillä. Ja kerran yksi peura vaan seistä nökötti kun jouduin ihan vierestä ohittamaan hänet :D N33
Vierailija kirjoitti:
Löysin kantarelleja!!
Millä kasvuvyöhykkykkeellä on jo kantsuja?
Pitääkö itsekin rynnäköidä mettään?
Sain ostettua lääkkeeni eivätkä demonipaholaisetkaan juttele kaapin takaa omituisia.
Lapseni hymyili saunasta tultuaan ja rupesi grillaamaan vartaita, joista yhden antoi minulle.
Miniä leipoi porkkanapiirakkaa ja kutsui minutkin kylään. Saan huomenna lapsenlapsen hoitoon.
Tänään on tällainen päivä, mutta kliseisesti, elämästä.
Kävin juuri lämpimässä illassa täyttämässä kaikki lintualtaat raittiilla vedellä. Lisäsin vettä ja ruokaa myös siilille. Kastelin kasvit.
Sitten tulin tähän sisälle ikkunan ääreen katselemaan punertavaa iltamaisemaa ja lintuja, jotka vilvoittelevat ja juovat lintualtaissa. Hetken aika on pysähtynyt ja on hyvä olla.
Ollaan saaressa mökillä vaimon kanssa. Hän sanoi yhä rakastavansa mua. Oltiin päivä rannalla, sitten hyvää ruokaa, loistavaa seksiä ja mahtavaa saunaa. Nyt vähän olutta ja huomenna kotiin. Maanantaina töihin. 🌞