Mistä olet ollut onnellinen tänään?
Ite olen onnellinen kun sain lääkkeet ostettua, vaikka tosi tiukkaa on budjetin kanssa.
Kommentit (119)
Jos osaisit budjetoida, sinulla ei olisi tiukkaa.
Vierailija kirjoitti:
Istuin rannalla silmät kiinni kuunnellen aaltojen ääntä ja aurinko lämmitti kasvoja.
Hauska on vedessä hillua, kun vesi hivelee polvia.
En mistään. Ahdistava päivä ollu.
Käytiin Sealifessa ja Lintsillä. Lintsillä ei ollut juuri ketään, kaikkiin laitteisiin pääsi jonottamatta.
Söin kesän ensimmäiset metsämansikat. Maistuivat ihan kesälle. Tuli hyvä mieli. Näin myös, että mustikat olivat jo isoja. Pian pääsen keräämään niitä.
Tänään oli paluu arkeen. Tuntuu hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vapaapäivästä ja nousuhumalasta
Rankka työ, rankat huvit
En vastannut äitini soittoihin, vaan pidin kiinni omista rajoistani. Tämä viikonloppu on itselleni, eikä mun tarvitse kertoa äidille mitä olen tehnyt, syönyt, pukenut, olenko käynyt kakalla ja millainen työviikko on edessä.
Mies leikkasi nurmikon, grillasi lihat ja lämmitti saunan. Tulemme jollain asteikolla toimeen.
Viiniä on vielä jäljellä ja lopulta voin juoda miehen single maltit. Kyllä mä pärjään.
Oikeasti toivoisin saavani jonkun hakemistani työpaikoista, mutta taidanpa opetella huvikseni ulkoa kaikki exelin säännöt ja osakeyhtiölainsäännökset. Ei ole mitään riskiä, että valinta kohdistuisi minuun.
Aikuisista lapsistani ja siitä, että heillä on kaikki hienosti, lämmöstä, kauniista pihastani ja kauniista kodistani, hyvästä ruuasta, jonka sain tehtyä ystävälleni, kesästä, koirastani, siitä, että olen saanut kuntoiltua, vaikka on kuuma. Elämässä on paljon kaunista ja hyvää <3
Vierailija kirjoitti:
Löysin kantarelleja!!
Myrkkysienistä saa hyvät fiilikset
On vihdoinkin ihanan kuuma.
Lapsi lähti leirille yksin ilman kaveria ja soitti parin tunnin päästä, että on tutustunut jo vaikka kuinka moneen ja saanut kavereita ja on tosi kivaa.
Hoksasin, että pakastimesta löytyy vielä rommirusinajäätelöä, sitä vetelen tässä nyt.
Minusta tuntuu että olen vihdoinkin löytänyt elämässäni suunnan. En ole vielä siellä missä haluan olla, mutta visio on olemassa.