Mistä olet ollut onnellinen tänään?
Ite olen onnellinen kun sain lääkkeet ostettua, vaikka tosi tiukkaa on budjetin kanssa.
Kommentit (119)
Kärsivällisestä, rakastavasta aviomiehestä.
Lapsista, joita halasin erityisen pitkään.
Mahtavista työkavereista, joiden kanssa puhalletaan yhteen hiileen.
Siitä, että on työpaikka ja sillä elättää itsensä+jälkikasvun.
Kauniista kesäsäästä, uimisesta luonnonvedessä, saunasta, kävelyretkestä, hyvästä ruoasta, mökillä puuhailusta.
Uudesta matosta, tekemästäni hyvästä ruuasta. Kaikki on kesällä myös niin yksinkertaista. Ei tarvi pukea kuin sandaalit, kun menee ulos. Siivous ja kaikki yksinkertaista. Oli myös mukavan lämmin päivä, ei liian kuuma täällä.
Tytär muutti uuteen asuntoon, olin auttamassa. Oli varaa käydä kaupassa. Mies soitti illalla, pian mennään naimisiin.
Siitä että jaksoin sekä siivota että pestä pyykit tänään. Hoitaa kaiken niin että ehdin istua myös ulkona raittiissa ilmassa. On mukavaa kun on siistiä.
Oli kiva työpäivä. Pidän työstäni.
Selviytyjien uusi jakso tulee tänään!
Mukavasta kesäsateesta. Ei kastellut.
Aamupaska oli yksi liukas pötkö.
Kävin lasten kanssa metsäretkellä. Ihana metsäntuoksu tuntuu vieläkin. Ja yksi lapsi haluaisi tunturivaellukselle, aloin sitä jo suunnittelemaan.
Tänään ostin uuden puhelimen, on latautumassa nyt. 📲
Siitä, että pidän pääni muiden mielipiteistä huolimatta. Mm. Alzheimerin tauti.
Amppelitomaatit alkaa kypsyä, ensimmäisiä päästiin jo syömään.
Että en taaskaan ostanut mitään. Se tekee onnelliseksi.
Kiva lomapäivä. Lapseni kävi kylässä ja tein salilla hyvän treenin kaverin kanssa. Eli tänään onnellinen hyvistä ihmissuhteista.
Siitä, että sain kaikki pyykit pestyä ja kuivuvat ulkona lämpimässä kesätuulessa. Siitä, että lapsi pääsi tosi hyvään kouluun. Pääsen kohta mökille ja uimaan, kotona on siistiä, kun olen siivonnut.