Minja Koskela puolustaa kynsisalonkitutkimustuhlausta
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
Aiheen merkittävyys on vain yksi lukuisista kohdista, mitä rahoitushakemuksissa arvioidaan. Minä luotan kyllä ulkopuolisten asiantuntijoiden arviointiin, että osaavat hommansa.
Kun katsoo tuloksia että mihin humppaan sitä rahaa annetaan niin minä en luota.
Ylen sivuilta löytyy artikkeli, jossa kerrotaan, että kynsistudioiden kautta tapahtuu erittäin paljon ihmiskauppaa. Mutta ketäpä se kiinnostaa, kun kyse on naisista. Tutkijan olisi kannattanut nimetä aiheensa toisella tavalla, jotta olisi välttynyt kohulta.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tutkittu miesten työkulttuuria rakennustyömailla, olisikohan siitä noussut samanlainen kohu?
Olisi, kun tässä on se pointti, että ei edes tutkita Suomessa, vaan pääasiallisesti ulkomailla. Kyllä siitä haloo syntyisi, jos olisi joku "Minkälaisia intiimejä suhteita puolalaisten rakennusmiesten ja sidosryhmien välille syntyy Puolassa?" tutkimus.
Vierailija kirjoitti:
Ylen sivuilta löytyy artikkeli, jossa kerrotaan, että kynsistudioiden kautta tapahtuu erittäin paljon ihmiskauppaa. Mutta ketäpä se kiinnostaa, kun kyse on naisista. Tutkijan olisi kannattanut nimetä aiheensa toisella tavalla, jotta olisi välttynyt kohulta.
Just joo.
Inhottavaa ajatella. Tuo on oikeaa verorahaa! Oikeaa. Rahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tutkimista tässä on? Jos joku hu oraa kynsisalonkien välityksellä niin sitten hu ora a, YLE:kin on jo kirjoittanut aiheesta joten mitä helvetin tutkimista tässä no verovaroin?
Vierailija kirjoitti:
Niin tapahtuu ihmiskauppaa ja myydään vaatteita tiskin alta, mutta sitähän tässä ei tutkita. Tämä on asiakkaan ja asiakaspalvelijan suhde, eikä nämä ongelmat liity asiaan. Ei se ole nimeämisestä kiinni, vaan tutkimuksen aiheesta. Lisäksi pitäisi tutkia Suomessa, eikä Euroopassa, jos Suomi rahoittaa. Nyt tuolla sitten joku pyörii pitkin eurooppaa haastattelemassa ja jakamassa kaavakkeita.
Vierailija kirjoitti:
Teillä ei ole minkäänlaista akateemista pätevyyttä arvioida tätä tutkimusta, puhumattakaan ymmärryksestä tieteen akateemisesta vapaudesta.
Helmiä sioille.
Kerro ihmeessä meille kynsitutkimuksen akateemiset meriitit ja miksi siihen piti käyttää 750 000 euroa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tutkimista tässä on? Jos joku hu oraa kynsisalonkien välityksellä niin sitten hu ora a, YLE:kin on jo kirjoittanut aiheesta joten mitä helvetin tutkimista tässä no verovaroin?
Ei niissä seksiä myydä, hieromot on erikseen.
Köyhät joutuvat jo varastamaan ruokaa kaupasta ja vihervassarit tuhlailevat valtavia määriä verorahoja turhuuksiin, vaikka verorahat pitäisi ohjata tarvitseville.
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten persuääliö voisi opetella pittämään turpansa tukossa asioista, jotka eivät hänelle kuulu. Mahdoton ajatus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei niissä seksiä myydä, hieromot on erikseen.
Jaaha. Asia tuntuu olevan tiedossa joten sitä ei tarvinne tutkia sitten vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aiheen merkittävyys on vain yksi lukuisista kohdista, mitä rahoitushakemuksissa arvioidaan. Minä luotan kyllä ulkopuolisten asiantuntijoiden arviointiin, että osaavat hommansa.
Sanopa esimerkkejä, mihin tutkimustuloksiin et ole ollut tyytyväinen?
Harvoin näillä mitään nobeleita synnytetään, mutta kyllä aina tiede omalta osaltaan kerryttää jotain tietoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten persuääliö voisi opetella pittämään turpansa tukossa asioista, jotka eivät hänelle kuulu. Mahdoton ajatus.
Tai sitten vassuääliö voisi opetella hankkimaan toimeentulonsa itse eikä elämään haitallisena loiseliönä verovaroin. Mahdoton ajatus?
Minja taitaa olla taas tavallinen ääniharava. Vai onko tämä nyt sitä "kaikki huomio on positiivista huomiota" toimintaa? Jotenkinhan se naama piotää lehtiin saada kai sitten.
Vierailija kirjoitti:
Köyhät joutuvat jo varastamaan ruokaa kaupasta ja vihervassarit tuhlailevat valtavia määriä verorahoja turhuuksiin, vaikka verorahat pitäisi ohjata tarvitseville.
Vihervasemmiston aikana Suomen Akatemian budjetti oli 310 miljoonaa euroa, nyt perskokkareiden aikana 515.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanopa esimerkkejä, mihin tutkimustuloksiin et ole ollut tyytyväinen?
Harvoin näillä mitään nobeleita synnytetään, mutta kyllä aina tiede omalta osaltaan kerryttää jotain tietoa.
Ei ole minun asiani alkaa erittelemään sinulle jotain tutkimustuloksia. Kynsistudioiden mamukohtaamisiin 750 000 euroa verovaroja on täysi vitsi kuten useat aiemmatkin julkisuuteen tulleet huuhaatutkimukset.