Minja Koskela puolustaa kynsisalonkitutkimustuhlausta
Kommentit (134)
Vierailija kirjoitti:
700k€ veronmaksajien rahaa!
Roposia verrattuna ex kansanedustaja Vartian (Vihr) miljoonien puhallukseen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/06910763-da4e-4902-a544-851d130d0c4e
Joko ne sateenkaarimunkit on kielletty?
Vierailija kirjoitti:
Eikö pahkasika lopetettu aikoinaan?
Minä voisin tutkia asiaa. Järkäätkö rahoituksen? Alustavasti neljä vuotta ja 750k€.
nauratti kun tutkimusta arvosteltiin niin ainoa mitä tutkimuksen vetäjä pystyi vastaamaan: RASISMIA NAISVIHAA!
Hyvä tutkimus jos rahat otetaan Yleltä, kehitysavusta, järjestöiltä, sekä maataloustuista.
En tiedä tästä tutkimuksesta yhtään mitään ja omakin gradu on jäänyt tekemättä, mutta sen tiedän, että kautta aikojen on yhteiskuntaa tutkittu todellisen ilmiöiden kautta.
Tämä kohde varmasti on jotain uutta ja kertoo nykyajasta. Ei ole vielä loppuunkaluttu.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi tutkittu miesten työkulttuuria rakennustyömailla, olisikohan siitä noussut samanlainen kohu?
Piikkaajan päivä ja suhteet muihin työntekijöihin lounasparakissa.
miljoona euroa tutkimukseen? Varmasti olisi noussut hirveä meteli
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
700k€ veronmaksajien rahaa!
Roposia verrattuna ex kansanedustaja Vartian (Vihr) miljoonien puhallukseen.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/06910763-da4e-4902-a544-851d130d0c4e
Vassarin perustelu on aina, niin mutta kun toikin teki väärin, niin kyllä mulla on oikeus putsata loppu kassa tyhjäksi
Tarpeeksi monta turhaa tutkimusta ja muuta puhallusta, niin nopeasti huomaa että rahat meni
Vierailija kirjoitti:
nauratti kun tutkimusta arvosteltiin niin ainoa mitä tutkimuksen vetäjä pystyi vastaamaan: RASISMIA NAISVIHAA!
Noilla verukkeilla voi aina perustella kaiken. Vielä kun tutkija olisi joku seksuaalivähemmistöön kuuluva, niin silloin saisi kaikilta arvostelijoilta turvat tukkoon.
T. kesäkurpitsaa anukseen
Vierailija kirjoitti:
En tiedä tästä tutkimuksesta yhtään mitään ja omakin gradu on jäänyt tekemättä, mutta sen tiedän, että kautta aikojen on yhteiskuntaa tutkittu todellisen ilmiöiden kautta.
Tämä kohde varmasti on jotain uutta ja kertoo nykyajasta. Ei ole vielä loppuunkaluttu.
Ylen toimittaja teki aika nopeasti tutkimuksen kynsisalonkien harjoittamasta ihmiskaupasta. Rahaakaan ei kulunut miljoonaa
Miksi mä en ole yllättynyt tuon vasurinaisen silmälasivalinnasta? Aina nuo ns. "ongelmalasit"
Vierailija kirjoitti:
Miksi mä en ole yllättynyt tuon vasurinaisen silmälasivalinnasta? Aina nuo ns. "ongelmalasit"
Kiinnittää kätevästi huomion pois kurttuisista silmäkulmista.
Olisi suotavaa, että saataisiin jotain tuottavaa työtä Suomeen. Olisi paremmin varaa näihin teidän hömppätutkinuksiin ja muihin rahareikiin.
Aivan älyvapaita tutkimuksia ja ainoa puolustus on mutku persut. Vttu että vtuttaa🤬