Onko sinusta Farmaseutti hieno
Kommentit (75)
Ei ketään saa haukkua hiehoksi! Ei farmaseuttia ei apteekkaria!
Vierailija kirjoitti:
Faija ajaa farmaria ja minä farmaseuttia
Siis faijasi on farmari.
Vierailija kirjoitti:
Ei ketään saa haukkua hiehoksi! Ei farmaseuttia ei apteekkaria!
Eikös hieho ole neiti?
Farmaseutti voi työskennellä myös muualla kuin apteekissa. Itse esim. toimin lääkealan asiantuntijana ja olen tyytyväinen ammattiin, työnkuvaan ja palkkaan (4500 €).
Loistava. Arvostan. Kuten arvostan teknisiä työntekijöitä ja proviisorejakin.
Kun käyn infuusiossa hoitokeskuksessa kerran kuussa, farmaseutti valmistaa biologisen lääkkeeni sairaalassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi lääkeliikettä kutsutaan apteekiksi? Englannin kielessä lääkettä kutsutaan huumeeksi, ja apteekkia huumevarastoksi.
No eri kielissä eri sanat tarkoittavat eri asioita, mikä kysymys tuo nyt on?
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyin apteekin tytöltä että mistä saan lääkkeeni jos tulee KRIISI aika niin tämä luuli minun tarkoittavan jotain omaa kriisiaikaani:) Vaikka maailmassa on sotaa hehkuteltu joka puolella. Vähän löi tyhjää sitten. Katsoi minua vielä kuin mt potilasta :)
Ei taida kysymäsi asia kuulua heidän erikoisosaamiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kysyin apteekin tytöltä että mistä saan lääkkeeni jos tulee KRIISI aika niin tämä luuli minun tarkoittavan jotain omaa kriisiaikaani:) Vaikka maailmassa on sotaa hehkuteltu joka puolella. Vähän löi tyhjää sitten. Katsoi minua vielä kuin mt potilasta :)
Ei taida kukaan osata vastata tuollaiseen ympäripyöreään kysymykseen, ei apteekin tyttö tai poika.
Saman tasoinen koulutus kuin sairaanhoitaja, myös palkka samalla tasolla. Työ on siistimpää, mutta myös tylsempää. Jostain syystä on olevinaan hirveän hienoa kun ollaan yliopistokin käyty.
Vierailija kirjoitti:
Aika vaatimaton ammatti
Kyllä se aina siivoojan homman voittaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida kukaan osata vastata tuollaiseen ympäripyöreään kysymykseen, ei apteekin tyttö tai poika.
Ehkä joku poliitikko tai joku joka suunnittelee huoltovarmuutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaatimaton ammatti
Mene ja tiedä. Toisessa saa ainakin liikkua paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaatimaton ammatti
Riippuu mistä tykkää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaatimaton ammatti
Mene ja tiedä. Toisessa saa ainakin liikkua paljon.
Eikä tarvitse odottaa kun mummolla menee joka asian tekemiseen 10-100x kauemmin.
Vierailija kirjoitti:
Saman tasoinen koulutus kuin sairaanhoitaja, myös palkka samalla tasolla. Työ on siistimpää, mutta myös tylsempää. Jostain syystä on olevinaan hirveän hienoa kun ollaan yliopistokin käyty.
Miten niin olevinaan hirveän hienoa? Ei se nyt mitään hienoa ole, mutta kyllä sinne kouluun on huomattavasti vaikeampi päästä kuin sairaanhoitajaksi. Ja varmasti on tutkintona vaativampi kuin joku pilipali humanistitutkinto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aika vaatimaton ammatti
Riippuu mistä tykkää
Taitaa ainakin tilipäivänä olla farmaseutti tyytyväisempi!
Kyllä firma tekee tiliä. Tottakai arvostan joka ammattia, pitää osata sekoitaa oikeat aineet, ettei putelit pamaha. Ammatti-ihminen joka lähtöön täytyy olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin olevinaan hirveän hienoa? Ei se nyt mitään hienoa ole, mutta kyllä sinne kouluun on huomattavasti vaikeampi päästä kuin sairaanhoitajaksi. Ja varmasti on tutkintona vaativampi kuin joku pilipali humanistitutkinto.
Miksi heti pitää lytätä sairaanhoitajan tutkinto sitten jos et pidä yhtään hienompana hommana?
Onhan se nykyään helpompaa kuin ennen. Hakijamäärät laskeneet huomattavasti esim 2000-luvun alusta. Mutta silti vuosikausien prosessi.