Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hain MYYJÄKSI Ruohonjuureen Tampereella, hakijoita yli 400

Vierailija
01.07.2025 |

En päässyt eteenpäin, ei tosin moni muukaan. Suomessa ei ole työpaikkoja kaikille, tämä haku sen osoittaa. 

Nainen 55-vuotta

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miltä näytät? Myyjän pitää vegaaniliikkeissä olla nuori ja hymyillä koko ajan. 

55-vuotias on vielä nuori. 

Mies on joo, ei menopaussin ylittänyt akka. 

HAHAHA, kalju pömppömaha ukko. Spermakin vanhenee btw ;)

Vierailija
42/48 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kouluttautuisitte. Minä hain sosiaalityöntekijäksi. Oli vain yksi pätevä hakija eli minä ja sain paikan.

Sittenkö ei ole kilpailua, kun kaikki ovat kouluttautuneita?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HUUTAVA TYÖVOIMAPULA!

sitä toitotettu ainaki 20 vuotta

Tuon valeen toistelu alkoi jo ysärin laman aikaan ja meille silloin teini-ikäisille vakuutettiin, että kun suuret ikäluokat eläköityy niin tulevaisuudessa ihan jokaiselle löytyy työpaikka ja saa jopa itse määritellä millä palkalla töitä tekee.

Ihan sama millä alalla on. Kaikki suorastaan revitään töihin ja jopa heidätkin joilla ei ole mitään koulutusta. Lisäksi vakuuteltiin kuinka alalla x on töitä eli se kannattaa nyt opiskella ja kohta vuorossa olikin jo ala y, koska ei se x sitten työllistänytkään enää kun paperit oli kädessä.

Työelämä (+koulutusvaatimukset) on ihan järjetöntä tempoilua ja temppuilua nykyään. Saa sitä sitten ihmetellä miksi ihmisiä ahdistaa eikä synny lapsia kun minkäänlaista taloudellista vakautta eikä v

En halua tehdä lapsia maailmaan joka on kohta sharialain alla :) Tyttäriäni ette huivita. Poikani ei ole perhehierarkiassa yläpuolellani 12-vuotiaana.

Vierailija
44/48 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

tarvitsemme väkeä ulkomailta paikkaamaan laiskat suomalaiset, pula on kauhea

Vierailija
45/48 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä näytät? Myyjän pitää vegaaniliikkeissä olla nuori ja hymyillä koko ajan. 

Tietysti. Lihaani ei ole uskottava ja vanhat vegaanit ovat niin karmean näköisiä, ettei niitä voi asiakaspalveluun laittaa.

Vierailija
46/48 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta pitkäaikaistyöttömäksi joutuvana ja satoja hakemuksia lähettäneenä ihmettelin taas tänään duunitorin tarjontaa. Samat paikat tulevat hakuun uudestaan ja uudestaan. Silti ei pääse edes haastatteluun. Nähtävästi porukkaa lempataan koeaikana, työhön otetut nuoria, jotka eivät viihdy paikassa, vai mikä on vikana? Silti ei palavasti työtä hakeva kelpaa, vaikka kuinka olisi laaja-alaista kokemusta. Olen jo joissakin hakemuksissa laskenut palkkapyynnönkin ihan minimiin, silti ei.

+55 v

Olen huomannut saman. Samoja työpaikkoja tulee aina avoimiksi, ilmeisesti koeaikapurkuja, väärää rekrytointia. Eli nämä rekrytoijat eivät osaa rekrytoida. 

Vierailija
47/48 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työvoimapula? Nauriitkin nauraa...

Yllä olevalla 15 vuotta vanhalla videolla todettiin, että on pula halpatyövoimasta. Siksi niitä afrikkalaisia tänne rahdataan, että siivoaisivat 1200 eurolla kuukaudessa paskahuusseja ja kiillottaisivat kokoomusnuorten kenkiä kadunkulmissa parin euron palkalla...

Vierailija
48/48 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta pitkäaikaistyöttömäksi joutuvana ja satoja hakemuksia lähettäneenä ihmettelin taas tänään duunitorin tarjontaa. Samat paikat tulevat hakuun uudestaan ja uudestaan. Silti ei pääse edes haastatteluun. Nähtävästi porukkaa lempataan koeaikana, työhön otetut nuoria, jotka eivät viihdy paikassa, vai mikä on vikana? Silti ei palavasti työtä hakeva kelpaa, vaikka kuinka olisi laaja-alaista kokemusta. Olen jo joissakin hakemuksissa laskenut palkkapyynnönkin ihan minimiin, silti ei.

+55 v

Olen huomannut saman. Samoja työpaikkoja tulee aina avoimiksi, ilmeisesti koeaikapurkuja, väärää rekrytointia. Eli nämä rekrytoijat eivät osaa rekrytoida. 

Tai sitten näitä työpaikkoja ei oikeasti edes ole!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi