Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri yritti soittaa 21:30 vaikka tietää että olen menossa töihin kuudeksi

Vierailija
30.06.2025 |

Laittoi oikein monta viestiä perään että huhuu! On itse lomalla.

En todellakkaan vastaile enää kenellekään ja ala höpöttämään jonnenjoutavia. Miksei toiset opi vaikka niitä kuinka kouluttaisi kunnioittamaan toisen rajoja?!

Kommentit (104)

Vierailija
101/104 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensi kerralla vastaat ja pieraiset luuriin, niin loppuu tuollainen. Ei tarvitse edes oikeasti pieraista, kainalopieru toimii myös.

Repesin 🤣 joo mua väsyttää.

Vierailija
102/104 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh? Osaatko käyttää esim  älä häiritse tilaa?

toisekseen.. mistä se sun kaveri tietää sun työvuoroista menetkö kolmeen, kuuteen vai ysiin aamulla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/104 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinusta on siis ok, että sinua ei saa kiinni puhelimella, jos äitisi tai isäsi tai seurustelukumppanisi joutuu yllättäen sairaalaan tms? 

Ei mulle ainakaan kukaan sairaalasta soita, jos isäni tai äitini sinne joutuu. En ole kummankaan lähiomaisena sairaalan tiedoissa. Ja vaikka olisinkin, minulle olisi erittäin ok, jos saisin tiedon vasta aamulla. En minä asialle mitään kuitenkaan voisi tehdä monen sadan kilometrin päästä. 

eri

Vierailija
104/104 |
01.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullekin soitti kaveri 21.30. Ei haittaa koska en ole menossa huomenna töihin enkä myöhemminkään. Hajoo siihen!

Varmaan teitte jotain höpötupakkikauppaa. Mitä muuta tuollaiset työttömät lusmut toisilleen soittelisi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän viisi