Kaveri yritti soittaa 21:30 vaikka tietää että olen menossa töihin kuudeksi
Laittoi oikein monta viestiä perään että huhuu! On itse lomalla.
En todellakkaan vastaile enää kenellekään ja ala höpöttämään jonnenjoutavia. Miksei toiset opi vaikka niitä kuinka kouluttaisi kunnioittamaan toisen rajoja?!
Kommentit (104)
Vierailija kirjoitti:
Et vastannut hänelle, mutta tänne kuitenkin aloitit aiheen aiheesta? Eikö kaverille voi sanoa, että olet menossa nukkumaan.
Ei, kun en vastaa enää puhelimeen. Kyllä se sen huomaa ihan ilman sanomistakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä aloitus, mutta vastaan mahdollisimman asiallisesti: Ennen oli sääntönä, ettei soitella kello 21-9 välillä, jos ei ole aivan välttämätöntä kiireellistä asiaa. Nykyään ihmiset valvovat pidempään ja heräävät myöhemmin joten aikarajatkin ovat nykyään 22-10.
Sinäkö asetat aikarajat? Sun säännöillä mennään?
En, mutta tuo on tapa paremmissa piireissä. Ymmärrän kyllä jos sinä et tuota tiedä.
Mullapa oli välillä työ, jossa iltavuoro loppui klo 23 ja aamuvuoro alkoi klo 5.30, tosin kolmen viikon listassa noita vuoroja oli noin kolme eli kerran viikossa. Mitenkähän Ap olisit tuon asian kanssa pärjännyt? Kahden päivän vapaille lähdettiin aamusta ja töihin tultiin iltaaan, tadaa - kahden päivän vapaat olivatkin kolme vuorokautta.
Olisihan se kamalaa kaverille vastata kun kuitenkin kukkuu vauvapalstalla ruikuttamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöljä aloitus, mutta vastaan mahdollisimman asiallisesti: Ennen oli sääntönä, ettei soitella kello 21-9 välillä, jos ei ole aivan välttämätöntä kiireellistä asiaa. Nykyään ihmiset valvovat pidempään ja heräävät myöhemmin joten aikarajatkin ovat nykyään 22-10.
Sinäkö asetat aikarajat? Sun säännöillä mennään?
En, mutta tuo on tapa paremmissa piireissä. Ymmärrän kyllä jos sinä et tuota tiedä.
Palstan saviaivolle on uutta ja outoa että on olemassa käytöstapoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin soitti kaveri 21.30. Ei haittaa koska en ole menossa huomenna töihin enkä myöhemminkään. Hajoo siihen!
No minua ei haittaisi vaikka olisin menossa töihin, koska yleensä saan nukuttua vasta noin klo 22.30. Klo 21.30 ilta on vielä nuori.
Soitan sulla 23:00. Muista vastata.
Ilman muuta vastaan. En todennäköisesti ole vielä saanut unta tuossa vaiheessa. Voit soittaa mulle vaikka klo 2 yöllä ja vastaan silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei muuten ikinä ole ollut missään tuollaista sääntöä muuten kuin sinun päässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Mullapa oli välillä työ, jossa iltavuoro loppui klo 23 ja aamuvuoro alkoi klo 5.30, tosin kolmen viikon listassa noita vuoroja oli noin kolme eli kerran viikossa. Mitenkähän Ap olisit tuon asian kanssa pärjännyt? Kahden päivän vapaille lähdettiin aamusta ja töihin tultiin iltaaan, tadaa - kahden päivän vapaat olivatkin kolme vuorokautta.
Sinulle maksettiin palkkaa tuosta. Kaveri tuskin maksaa siitä, että saa soitella mihin aikaan sattuu.
Joo joo Porvoossa tapahtuu vol. 377. Tänne kyllä vielä joutaa laittaa aloituksia asiasta. Kuiten olet työtön ja aina notkut täällä klo 23 asti. Nukkumaan ja oikeisiin töihin siitä!!
Outo ihminen. Laita puhelin äänettömälle jos et halua sen soivan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulle maksettiin palkkaa tuosta. Kaveri tuskin maksaa siitä, että saa soitella mihin aikaan sattuu.
Kaveruus on sinulle maksullinen palvelu?
Mitä sinä täällä roikut, mene nukkumaan. Sun prioriteetti on näköjään vauvapalsta kavereiden kustannuksella.
Vammainen ei osaa laittaa puhelinta kiinni/äänettömälle ja sitten parkuu vauvapalstalla, kun puhelin soi :D
Ai kauheeta. Ihanko häiritsi sun palstailua! Kyllä on törkeää!
No kunnioita itse omia rajojasi ja häivy täältä nyt kirjoittamasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minullekin soitti kaveri 21.30. Ei haittaa koska en ole menossa huomenna töihin enkä myöhemminkään. Hajoo siihen!
No minua ei haittaisi vaikka olisin menossa töihin, koska yleensä saan nukuttua vasta noin klo 22.30. Klo 21.30 ilta on vielä nuori.
Soitan sulla 23:00. Muista vastata.
Ilman muuta vastaan. En todennäköisesti ole vielä saanut unta tuossa vaiheessa. Voit soittaa mulle vaikka klo 2 yöllä ja vastaan silloinkin.
Jos ei ole elämänhallintataitoja niin tuo touhusi vaikuttaa varmaan ihan kohtuulliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi tolloa sinua. Arvaapa, mihinkä aikaan pääsin nukkumaan ennen aikaista aamuvuoroa? Klo 21.30 olin nimittäin vielä TÖISSÄ, jos taliaivo et sitä vielä ymmärtänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveruuteen kuuluu minun ihmissuhteissani molemminpuolisesti rajojen kunnioittaminen. Ei aikuiset ihmiset ole velvollisia olemaan etäseuraa toisilleen 24/7.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaveruuteen kuuluu minun ihmissuhteissani molemminpuolisesti rajojen kunnioittaminen. Ei aikuiset ihmiset ole velvollisia olemaan etäseuraa toisilleen 24/7.
Miksi et laita puhelinta kiinni, jos et halua vastaanottaa puheluita? Ei kaverit osaa sinun ajatuksiasi lukea. Monelle 21.30 on ihan normaali aika olla hereillä ja soittaa toiselle.
Vauvapalstalle on aikaa kirjoitella, mutta ei ole aikaa jutella kaverin kanssa. Sellaista se elämä on.