Ihminen, joka tarkkailee
Olen tutustunut netin kautta mieheen, joka tarkkailee ihmisiä. Hänellä on verkosto.
Myös minua on tarkkailti vuosikausia. Hän tykkää tarkastella asioita etäältä. Hänellä on monia ihmisiä, joita hän tarkkailee.
Eikö ole harvinaisen outoa?
Olin risteilyllä ja sinnekin hän maksoi kavereitaan tarkkailemaan. Harrastan erästä pallolajia. Hän järjesti minulle tapaamisen Tinderin kautta tuon opettajan kanssa. Monet tämän tarkkailijan naisystävät harrastavat tennistä. Olin säbgyssä tämän opettajan kanssa. Koska tämä tarkkailija halusi tietää, millainen olen sängyssä. Niin.
Kommentit (31)
Äitinsä serkku oli hoitamassa lastani viitisen vuotta. Ja tuo tennisope on auttanut meitä myös. Ja paljon muuta. Tavallaan hän välittää meistä tosi paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisille, ja todisteet mukaan. Sen jälkeen tuot tapauksen julkisuuteen.
En tuo. Mutta hän voisi lopettaa tarkkailun. On hän auttanutkin meitä tavallaan tosi paljon. Myös rahallisestikin. Myon asunnon ja sain kymmeniä tuhansia ylimääräistä, kun hän laittoi bulvaaninsa ostamaan sen.
Minusta voisimme kaikki jatkaa vain oman elämämme elämistä.
Se oli siis tavallaan ihan kökkö asunto, myin sen reippaasti ylihinnalla. Se, joka osti asunnon, löi kätensä paskaan. Pääsin just ennen koronaa eroon siitä.
Olen huomannut, että minne tahansa menenkin, niin siellä haisee aina paska. Kuka sitä paskanhajua vie aina sinne, mihin minä menen? Mistä ne tietävät? Ja se on pakko viedä etukäteen, sillä en ole koskaan nähnyt näitä paskantuojia. Ilmeisesti tietävät siis autoni liikkeen ainakin ja puhelimestani näkevät minkä kaupan sivuilla olen käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tuo. Mutta hän voisi lopettaa tarkkailun. On hän auttanutkin meitä tavallaan tosi paljon. Myös rahallisestikin. Myon asunnon ja sain kymmeniä tuhansia ylimääräistä, kun hän laittoi bulvaaninsa ostamaan sen.
Minusta voisimme kaikki jatkaa vain oman elämämme elämistä.Se oli siis tavallaan ihan kökkö asunto, myin sen reippaasti ylihinnalla. Se, joka osti asunnon, löi kätensä paskaan. Pääsin just ennen koronaa eroon siitä.
Siitä olin kyllä tosi tyytyväinen. En tiedä, mitä diilejä joutui tekemään tuon asunnon eteen. Nainen, joka osti sen, sanoi pankissa allekirjoitustilaisuudessa, että nyt on häälahjat ostettu.
Vierailija kirjoitti:
Olen huomannut, että minne tahansa menenkin, niin siellä haisee aina paska. Kuka sitä paskanhajua vie aina sinne, mihin minä menen? Mistä ne tietävät? Ja se on pakko viedä etukäteen, sillä en ole koskaan nähnyt näitä paskantuojia. Ilmeisesti tietävät siis autoni liikkeen ainakin ja puhelimestani näkevät minkä kaupan sivuilla olen käynyt.
Jaa-a. Sen tiedät sinä itse vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta voisimme kaikki jatkaa vain oman elämämme elämistä.Se oli siis tavallaan ihan kökkö asunto, myin sen reippaasti ylihinnalla. Se, joka osti asunnon, löi kätensä paskaan. Pääsin just ennen koronaa eroon siitä.
Siitä olin kyllä tosi tyytyväinen. En tiedä, mitä diilejä joutui tekemään tuon asunnon eteen. Nainen, joka osti sen, sanoi pankissa allekirjoitustilaisuudessa, että nyt on häälahjat ostettu.
Tavallaan hassua, että tuo mies kuvitteli, että me menemme naimisiin. Outo pakkomielle tarkkailla, estää tapaamasta muita, auttaakin.
Mutta joo. Minusta me olemme sujut. Kaikesta. Mitä ikinä hauskaa olenkin tuonut elämääsi, niin se voi päättyä nyt.
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos menet johonkin toiseen kaupunkiin tsi maahan lomalle? Sama meno? Aikamoinen seuranta sitten päällä? Kenellä olisi ensinnäkin resursseja ja halua nähdä vaivaa tuollaiseen? Tsi keillä? Ei tuollaista yksi ihminen järjestä vaan tarvitaan todella monta. Ehkä eivät edes tiedä missä kampanjassa ovat muksna?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos menet johonkin toiseen kaupunkiin tsi maahan lomalle? Sama meno? Aikamoinen seuranta sitten päällä? Kenellä olisi ensinnäkin resursseja ja halua nähdä vaivaa tuollaiseen? Tsi keillä? Ei tuollaista yksi ihminen järjestä vaan tarvitaan todella monta. Ehkä eivät edes tiedä missä kampanjassa ovat muksna?
On niitä tarkkailijoita ollut myös lomamatkoilla. Hänen kavereitaan ehkäpä. Aluksi olin peloissani ja ihmeissäni, mitä tämä on. Nyt olen tottunut. Joku varjostaa minua jatkuvasti.
Ei tälläistä saa tehdä.
Jossain vaiheessa se oli kivaa, koska ajattelin olevani tärkeä. Mutta kun on muitakin ongelmia elämässä, niin tämä menee överiksi.
Minusta voisimme kaikki jatkaa vain oman elämämme elämistä.