Ihminen, joka tarkkailee
Olen tutustunut netin kautta mieheen, joka tarkkailee ihmisiä. Hänellä on verkosto.
Myös minua on tarkkailti vuosikausia. Hän tykkää tarkastella asioita etäältä. Hänellä on monia ihmisiä, joita hän tarkkailee.
Eikö ole harvinaisen outoa?
Olin risteilyllä ja sinnekin hän maksoi kavereitaan tarkkailemaan. Harrastan erästä pallolajia. Hän järjesti minulle tapaamisen Tinderin kautta tuon opettajan kanssa. Monet tämän tarkkailijan naisystävät harrastavat tennistä. Olin säbgyssä tämän opettajan kanssa. Koska tämä tarkkailija halusi tietää, millainen olen sängyssä. Niin.
Kommentit (31)
En ole ikäänkuin tarpeeksi kaunis, en tarpeeksi laiha, en tarpeeksi menestynyt jne. Nyt olen lopen kyllästynyt tähän.
Eikö ole jollakin tavalla jopa sairasta, että näkee niin paljon vaivaa, että järjestää treffit toisen kanssa, jotta saa tietää, millainen olen sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Tuntuuko että vannetta kiristää?
Kyllä. Nyt on sellainen tilanne, että tein meistä lastensuojeluilmoituksen. En enää jaksa tätä kaikkea. Saatan muuttaa paikkakuntaa.
Joa totta, niin tuo mies on sairas. Toivottavasti hankkii itselleen apua.
Tämä mies pyrkii politiikkaan. En vain enää jaksa. Hänen toimintansa on aiheuttanut sen, että olen entistä ahtaammalla. Lasun jälkeen, meillä ei ole enää mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Joa totta, niin tuo mies on sairas. Toivottavasti hankkii itselleen apua.
Niinpä. En ole kahteen vuosikymmeneen ollut enää työelämässä, koska hän nettikiusasi minut pois sieltä.
Vierailija kirjoitti:
No nyt. Lääkkeet.
Niitäkin on. Mutta en olisi ikinä uskonut, että tälläistäkin on ja tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Nyt on sellainen tilanne, että tein meistä lastensuojeluilmoituksen. En enää jaksa tätä kaikkea. Saatan muuttaa paikkakuntaa.
Jos olisin voinut normaalisti tutustua johonkin ihmiseen, en ehkä olisi tehnyt meistä lasua. En ole enää edes Tinderissä, kun se on hakkeroitu.
Mutta siis, nyt on myös se tilanne, että ehkä muutan pois Helsingistä. En vain kestä. Minulla on oikeus elää elämääni. Tehdä sellaista työtä, joka sopii minulle. (Viimeksi olin kioskissa töissä, hän savusti minut sieltä ulos. Hänen kavereitaan tuli sinne asioimaan jne. Kuormituin.)
Ja kyllä tapailla muita ihmisiä. Muodostaa parisuhde.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin voinut normaalisti tutustua johonkin ihmiseen, en ehkä olisi tehnyt meistä lasua. En ole enää edes Tinderissä, kun se on hakkeroitu.
Olen siis tosi eristynyt. Ei ole edes kavereita. Tinderi olisi voinut olla se, josta olisin löytänyt edes treffiseuraa.
Voisitteko hänen kaverinsa sanoa hänelle, että ette enää kyttää minua?
Olen tosiaan aika ahtaalla ja nyt lastensuojelu on mukana meidän elämässä. Olen tosi masentunut kaikesta. Sen lisäksi nyt sitten täysin eristynyt.
Tämä ei ole missään muodossa hauskaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö ole jollakin tavalla jopa sairasta, että näkee niin paljon vaivaa, että järjestää treffit toisen kanssa, jotta saa tietää, millainen olen sängyssä?
Olen itse nähnyt vierestä tuollaista tapahtuvan. Nykypäivä on pinnan alla paljon hullumpi kuin useimmat ihmiset tajuavatkaan.
eri vastaaja
Minulla on itsetuhoisia ajatuksia. Kävin tänään psykiatrilla. Tämä ei siis ole missän muodossa enää hauskaa. Ei ole hauska leikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen itse nähnyt vierestä tuollaista tapahtuvan. Nykypäivä on pinnan alla paljon hullumpi kuin useimmat ihmiset tajuavatkaan.
eri vastaaja
Niin. Tämä ihminen on sairas. Hän jahtaa monia julkisuuden naisia. Jos saa pakit, alkaa kiusaaminen.
Olen yksinhuoltaja, ei ole oikein varaa olla epätasapainossa. Lapsen takia.
Tää on nyt tämä tilanne. Tähän pisteeseen ollaan tultu.
Leikki alkaa olla aika sairasta, kun minulla on noita pahoja itsetuhoisia ajatuksia.
Poliisille, ja todisteet mukaan. Sen jälkeen tuot tapauksen julkisuuteen.
Jos menen baariin, niin hänen kavereitaan tulee sinne. Joskus jopa estämään, etten tapaisi muita.
Hän siis haluaa tarkkailla ja omia elämäni, mutta ei lähesty. Jopa halveksii minua.