Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen se tavismies sitten oikein on?

Vierailija
30.06.2025 |

Kun tällä palstalla koko ajan sanotaan, että tavismies ei saa naista niin voisitko sinä, tavismieheksi itsesi kokeva, kertoa millaista elämä olisi juuri sinun kanssasi?

Mitkä ovat luonteenpiirteesi, mitä teet vapaa-ajallasi, mitä teet työksesi? Millaisia toiveita ja tavoitteita sinulla on tulevaisuudelle? Mitä vastavuoroisesti toivot naisesta, ja millaisia asioita haluaisit tehdä hänen kanssaan?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä huomaa että tavalliset miehet on täysin näkymättömiä naisille kun naiset ei edes tiedä millainen on tavallinen mies. Sen voin sanoa että se ei todellakaan ole semmoinen mitä naiset väittävät tavalliseksi

Vierailija
22/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Naisseuraa vaille jäävä tavismies ei osaa tanssia ja kieltäytyy sitä taitoa opettelemasta. Kun siis lavatansseissa on aina pulaa miehistä.

Pulaa kiinnostavista miehistä tarkoitat varmaan. Olen käynyt pari kertaa lavatansseissa ja siellä dynamiikka on ihan samanlainen kuin muuallaki. Naiset haluavat tanssia niiden muutaman pitkän ja komean miehen kanssa. Jos heitä ei ole tarjolla, ovat mieluummin tanssimatta.

Samaa olen nauranut itsekin. Naist valittavat somessa ja kaikkialla muutenkin että miksi miehet ei käy lavatansseissa ja kun itse olen niissä käynyt ja osaan tanssia niin ei siellä tanssi seuraa saa kun olen liian lyhyt näiden naisten mielestä että en kelpaa edes tanssiin. Olen 172cm.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M-1965 kirjoitti:

Naisseuraa vaille jäävä tavismies ei osaa tanssia ja kieltäytyy sitä taitoa opettelemasta. Kun siis lavatansseissa on aina pulaa miehistä.

Pulaa kiinnostavista miehistä tarkoitat varmaan. Olen käynyt pari kertaa lavatansseissa ja siellä dynamiikka on ihan samanlainen kuin muuallaki. Naiset haluavat tanssia niiden muutaman pitkän ja komean miehen kanssa. Jos heitä ei ole tarjolla, ovat mieluummin tanssimatta.

Samaa olen nauranut itsekin. Naist valittavat somessa ja kaikkialla muutenkin että miksi miehet ei käy lavatansseissa ja kun itse olen niissä käynyt ja osaan tanssia niin ei siellä tanssi seuraa saa kun olen liian lyhyt näiden naisten mielestä että en kelpaa edes tanssiin. Olen 172cm.

Missä lavalla tuollaista tapahtuu ja miten tuo kelpuuttattomuus ilmeni? Itse en ole Pavilla enkä Ruusulinnassa nähnyt pakkeja miehille annettavan ja lyhyetkin miehet ovat tanssilattialla.

Kiinnostaisi oikeasti tietää kun seuraan aika montaa tanssiaiheista keskusteluryhmää joissa kommentoidaan omaa nimeä ja naamaa käyttäen.

M60

Vierailija
24/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköön toi viittaa, eli liian tavallisen näköinen. Melko yhdentekeviä noi muut jutut luonteenpiirteet ym., kun se töksähtää siihen ulkonäköön. Mutta minä olen rauhallinen, tasainen luonne. Yksi nainen antoi pakit, ja sanoi syyksi: en ollut tarpeeksi räiskyvä, toinen että olin vähättelevänoloinen, en tiedä tarkasti mitä tarkoitti, mutta nainen puhui niin, etten meinannut sanaa väliin ehtiä laittaa. Ilmeisesti olisi pitänyt ottaa tilaa, olla jämäkämpi tai jotain.

Olen it-insinööri. Vapaa-aikana teen tavallisia asioita: luen, kuuntelen musaa, katselen elokuvia, kävelen metsissä. Hankin museokortin, käyn taidemuseoissa, kun on kiinnostavaa nähtävää.

Ei ole tavoitteita, en odota naista. Yksin elo jatkuu samaan malliin. 

Vierailija
25/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, voishan sitä opetella tanssimaan ja mennä lavatansseihin, mutta kun se musiikki on niin karmeeta, ettei sitä kestä.

Vierailija
26/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkonäköön toi viittaa, eli liian tavallisen näköinen. Melko yhdentekeviä noi muut jutut luonteenpiirteet ym., kun se töksähtää siihen ulkonäköön. Mutta minä olen rauhallinen, tasainen luonne. Yksi nainen antoi pakit, ja sanoi syyksi: en ollut tarpeeksi räiskyvä, toinen että olin vähättelevänoloinen, en tiedä tarkasti mitä tarkoitti, mutta nainen puhui niin, etten meinannut sanaa väliin ehtiä laittaa. Ilmeisesti olisi pitänyt ottaa tilaa, olla jämäkämpi tai jotain.

Olen it-insinööri. Vapaa-aikana teen tavallisia asioita: luen, kuuntelen musaa, katselen elokuvia, kävelen metsissä. Hankin museokortin, käyn taidemuseoissa, kun on kiinnostavaa nähtävää.

Ajatteletko itse niin, että nuo pakit antaneet naiset olisi kuitenkin olleet sinulle sopivia kumppaniksi? Minusta vaikuttaa siltä, että ns väistit luodin koska eihän sellaisesta yhteiselosta mitään tule, että toinen vaatii "räiskyvyyttä" kumppaniltaan ja pahimmassa tapauksessa toinen sitten yrittää räiskyä parhaansa mukaan vaikka todellinen luonne on hyvinkin tyyni ja sopuisa. Sama tuon toisenkin kanssa, että millainen siitä suhteesta olisi voinut edes kovasti suulaan ja itseään esille nostavan naisen kanssa tulla? Ehkä ekoilla / tokilla treffeillä vielä jotenkin sujuu vaikka ei suunvuoroa saa, mutta eihän se pidemmän päälle voi toimia mitenkään jos tulee jyrätyksi ja päällepuhutuksi joka kerta heti kun suunsa avaa.

Nuo on just oivia esimerkkejä siitä kuuluisan kemian puuttumista. Ei ole riittävällä tavalla samankaltaisuutta ja saman rytmisyyttä eikä persoonallisuudet tai luonteenpiirteetkään ole oikein yhteensovitettavissa.

27/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, voishan sitä opetella tanssimaan ja mennä lavatansseihin, mutta kun se musiikki on niin karmeeta, ettei sitä kestä.

Aivan samoin ajattelin syksyllä 2024 kun menin ensimmäiselle tanssikurssille. Onneksi olin väärässä ja totuin tuohon musiikkiin muutamassa kuukaudessa. Olen sittemmin tanssinut buggia mm. Donna Summerin, Hurriganesin ja Led Zeppelinin biisien tahdissa (kaksi viimeistä usein PNP&Keiski keikoilla).

Aina löytyy hyvä syy sille että joku ei lähde ulos mukavuusalueeltaan. Olisihan se todella ikävää tanssia hidasta foksia tiivistä lähikontaktia haluavan kumppanin kanssa vääränlaisen musiikin soidessa.

M60

Vierailija
28/28 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajatteletko itse niin, että nuo pakit antaneet naiset olisi kuitenkin olleet sinulle sopivia kumppaniksi? Minusta vaikuttaa silt

Tämä räiskyvyyttä haluava. Me oltiin samanlaisia, hän ei ollut räiskyvä ollenkaan, ehkä juuri siksi miehen tuli olla sellainen. Ja tää suulas, ehkä se oli enemmän jännitystä ekoista treffeistä. Ehkä hän näki minun syynä, etten pystynyt poistamaan hänen hermostuneistuuttaan, en saanut rentoutumaan. 

Tai ehkä noi oli vain tekosyitä ja oikea syy oli ulkonäkö. Erikoista, että ne näki tarpeellisena antaa syyn, en kysynyt sitä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä