Oon kateellinen naisille joilla on hyvä mies
Mies joka hoitaa auton ja kodin töitä. On hyväpalkkaisissa töissä ja kunnianhimoinen ja ahkera. Hoitaa ulkonäköään ja välittää siitä miltä näyttää. Tulee toimeen eri ihmisten kanssa. Osallistuu lasten elämään. Mulla ei mahiksia tuohon ole. Mun mies ei ole tuollainen
Kommentit (59)
Mä en ole kade kellekään. Mulla ei ole miestä kun panin sen maantielle sen osoittauduttua valehtelevaksi juopoksi ja olen ylpeä siitä että tein niin. Se oli viisasta ja paransi elämänlaatuani.
Viihdyn itsekseni, on ystäviä, on harrastuksia, on työtä ja aikuiset lapset, joista olen ylpeä. Seksiä en kaipaa yhtään, ja jos himo iskee, mulla on hyvä dildo ja satisfyer eikä kauaa nokka tuhise kun olen valmis.
Hoidan itse autoni, jonka olen ihan itse ostanut. Osaan ostaa ja myydä asunnon ja remontoida sen.
Ap, sä et tarvitse sitä miestäsi yhtään mihinkään. Se vain tuhoaa sun omanarvontuntoa.
Jostain syystä olet kuitenkin oman miehesi valinnut. Varmaan hänessä on hyviäkin puolia, voisit listata ne.
Auton huollot ja kodin työt voi ostaa muualtakin. Miehen ei tarvitse olla mikään autohuoltaja tai talonmies. Voi niitä töitä nainenkin tehdä. Teetkö sinä kotona kaikki perinteiset "naisten työt" kuten ruoka, siivous, pyykki, vai jaatteko kotityöt?
Miehen ulkonäköön vaikuttaa todella usein huolehtiva vaimo. Osta miehellesi sellaisia vaatteita, joita haluat hänen käyttävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut että eroamalla nykyisestä ja etsimällä tuon haluamasi miehen sinun ei tarvitsisi olla kateellinen.
Ei tuollainen mies huoli mua. Oon 47v ja työkyvyttömyyseläkkeellä mt ongelmien takia. En ole laiha. Meikkaan kyllä ja oon suht nätti, pitkät hiukset.Mutta tuo etten ole töissä on iso red flag miehille, sama mun mielenterveysdiagnoosit
Ap
Mt-ongelmat ovat varmasti red flag kaikille joilla on hyvä mielenterveys. Sen sijaan naisen työttömyys ei ole miehille niin iso ongelma kuin miehen työttömyys naiselle. Miehet ja naiset katsos etsii kumppanissa eri asioita. Työn teko, menestyminen, kunnianhimoisuus, määratietoisuus, on hyvin maskuliisia ominaisuuksia. Miehet ei yleensä luettele noita piirteitä unelma naiselleen. Sen s
Mielenterveysongelmia on jossain kohtaa elämää jokaisella. Valehtelet, jos muuta väität. Ne eivät ole minkäänlainen punainen lippu, kun ne on hoidettu. Hoitamattomuus ja tuo sun asenne on punaisia lippuja. Sinähän olet tyhmä, mikä kyllä näkyy siitäkin, ettet osaa kirjoittaa yhdyssanoja yhteen. Unelmanainen, esim.
Mä otan mieluummin mielenterveyskuntoutujan kuin tyhmän ja lääketiedevastaisen, joka listaa naisten piirteitä. Yök, miltähän sinä näytät ja oletko edes töissä.
Kiva maksaa mielenterveysongelmaisten terveydenhuoltomenot 🤷
Vierailija kirjoitti:
Valitsemannne sivua ei voida näyttää on ihmiskunnan syöpä
Jokainen aloitus joka ollaan poistettu, poistetaan tai tullaan poistamaan, on rais-kaus
Joka ON poistettu, ei ollaan poistettu.
Miksi olla kateellinen noista asioista? Mulla ei olisi edes mahdollisuutta saada tuollasta miestä. Olen liian vanha.
Mielenterveysongelmia on jossain kohtaa elämää jokaisella. Valehtelet, jos muuta väität. Ne eivät ole minkäänlainen punainen lippu, kun ne on hoidettu. Hoitamattomuus ja tuo sun asenne on punaisia lippuja. Sinähän olet tyhmä, mikä kyllä näkyy siitäkin, ettet osaa kirjoittaa yhdyssanoja yhteen. Unelmanainen, esim.
Mä otan mieluummin mielenterveyskuntoutujan kuin tyhmän ja lääketiedevastaisen, joka listaa naisten piirteitä. Yök, miltähän sinä näytät ja oletko edes töissä.
Hei.. Lues nyt oma viestisi uudelleen ja puhutaan sitten sinun luonteenlaadustasi.
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä olet kuitenkin oman miehesi valinnut. Varmaan hänessä on hyviäkin puolia, voisit listata ne.
Auton huollot ja kodin työt voi ostaa muualtakin. Miehen ei tarvitse olla mikään autohuoltaja tai talonmies. Voi niitä töitä nainenkin tehdä. Teetkö sinä kotona kaikki perinteiset "naisten työt" kuten ruoka, siivous, pyykki, vai jaatteko kotityöt?
Miehen ulkonäköön vaikuttaa todella usein huolehtiva vaimo. Osta miehellesi sellaisia vaatteita, joita haluat hänen käyttävän.
No, käy ilmi aloituksesta, ettei mies ole hyvätuloinen eikä kätevä eikä nykyään enää mukavakaan, joten miksi häntä pitäisi katsella hetkeäkään?
Nainen ei ole miehen holhooja eikä velvollinen kiillottamaan tämän ulkoasua. Jos ei mies ite välitä miltä näyttää, hänet voi lempata. Kai jostain löytyy joku, joka huolii resupekkahaisulin :D
Ap, miksi sä roikut siinä suhteessa, joka aiheuttaa sulle vain kitinää ja hankaluutta? Mieti. Eroaminen on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Sinä nyt et maksa omiasikaan, työtön tt-tukiloinen ulosottopersu.
Vierailija kirjoitti:
Hei.. Lues nyt oma viestisi uudelleen ja puhutaan sitten sinun luonteenlaadustasi.
Miksi mun pitäisi tyhmälle ja ennakkoluuloiselle miehelle olla mielin kielin? Sanopa yksikin syy. Olen hoitanut asiani, en tarvitse sinulta mitään enkä jonota sun runkkupatjaksesi. Joten mitä piipität?
Vierailija kirjoitti:
😄 😅 🤣 😂 🤪
Vierailija kirjoitti:
Efesolaiskirje
4:31 Kaikki katkeruus ja kiivastus ja viha ja huuto ja herjaus, kaikki pahuus olkoon kaukana teistä.
Pikku prinssille tuli paha mieli. Yhyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mun pitäisi tyhmälle ja ennakkoluuloiselle miehelle olla mielin kielin? Sanopa yksikin syy. Olen hoitanut asiani, en tarvitse sinulta mitään enkä jonota sun runkkupatjaksesi. Joten mitä piipität?
OLEN NAINEN! 29-v helsinkiläisnainen.
Älä suotta.
Minulla on nyt hyvä mies ja kerron sen hänelle usein. Mutta sitä ennen olin itse keskeneräinen ja monissa huonoissa suhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ollut kunnossa kun mieheni valitsin. Varmaan mulla on joku läheisriippuvuuskin. Ja mietin sitä että miksi mun pitäisi olla mielinkielin ja hommata kaikki ja tehdä ja mennä milloin mihinkin mutkalle kun mies ei viitsi?
Ap
Ap, tekisitkö aloituksen
kiitollisuuden näkökulmasta.
Mistä asioista miehessäsi pidät?
Mitä hänessä arvostat?
Mariseminen elämäntehtävänä, osa miljoona.
Jos harmittaa, ratkaise ongelmasi ja toimi. Eroaminen on ihan helppo nakki, auton huollattaminen myös. Et tarvitse kusipäätä lorvehtimaan nurkissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut että eroamalla nykyisestä ja etsimällä tuon haluamasi miehen sinun ei tarvitsisi olla kateellinen.
Ei tuollainen mies huoli mua. Oon 47v ja työkyvyttömyyseläkkeellä mt ongelmien takia. En ole laiha. Meikkaan kyllä ja oon suht nätti, pitkät hiukset.Mutta tuo etten ole töissä on iso red flag miehille, sama mun mielenterveysdiagnoosit
Ap
Niinpä tietysti.
Niin ja mä en haluaisi toista mielenterveysongelmaista. Mitä oon toiminnassa nähnyt, niin ovat aika reppanoita. Enempi mitä naiset. Eli jos eroaisin niin joutuisin tyytymään yksinäisyyteen. Tai sitten satunnaiseen seksiseuraan miehille. Ja se ei kiinnosta. Mt diagnooseja en pois saa..
Ap