Oon kateellinen naisille joilla on hyvä mies
Mies joka hoitaa auton ja kodin töitä. On hyväpalkkaisissa töissä ja kunnianhimoinen ja ahkera. Hoitaa ulkonäköään ja välittää siitä miltä näyttää. Tulee toimeen eri ihmisten kanssa. Osallistuu lasten elämään. Mulla ei mahiksia tuohon ole. Mun mies ei ole tuollainen
Kommentit (59)
Taas incel vaihtoi sukupuolta. On ne vikkeliä
Vierailija kirjoitti:
Mariseminen elämäntehtävänä, osa miljoona.
Jos harmittaa, ratkaise ongelmasi ja toimi. Eroaminen on ihan helppo nakki, auton huollattaminen myös. Et tarvitse kusipäätä lorvehtimaan nurkissa.
Mä otan niin helposti itteeni eron ja syyllistän siitä itseäni. Ei yhtään kiinnosta se itkeminen ja surkuttelu. Siinä menee monta kk. Mä oon kerran eronnut mut palattiin yhteen mun moka. Ehkä mun pitää yrittää nähdä niitä hyviä puolia..
Ap
Aivan, Pasi. Kyllähän sinä selvästi olet nainen, jolla on ihan helvetin sovinistiset asenteet.
Ei ole kyse mistään sovinismista, vaan biologiasta. Naiset viehättyy - aivan kuten ap - maskuliinisista piirteistä miehessä. Miehet yhtälailla pitää feminiinisitä ominaisuuksista naisissa. Ja tämä on hyvä uutinen ap:lle. Ap:ssa on vain yksi red flag, ja se on mielenterveysongelmat - ei hänen työttömyys. Työttömyys miehellä sen sijaan olisi ongelma suurimmalle osalle naisista.
Jos tulee ero niin en enää mene parisuhteeseen. Asun yksin loppuelämän.
Vierailija kirjoitti:
Mun mies on tuollainen. Samoin omat poikani käsittääkseni puolisoina ja isinä.
Mun ystäväpiirissä ( mikä ei ole suuri), kaikki ovat tuollaisia. Ja ovat tavallisia suomalaisia miehiä.
Itsellä 60- luvulla syntynyt, hyvän kasvatuksen saanut mies. On duunari, nippa 3000€ kk tienaa. Hyvä elämä ja avioliitto takana. Poikia meillä 2, toisella poika. Meillä myös ystäväpiiri pienehkö, samanhenkisiä ollaan.
Miten saisin tehtyä elämästäni onnellisempaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naisilla on kovat vaatimukset. Minulle miehenä riittää, että nainen on mukava, nätti ja hyvä sängyssä.
Entä jos nainen on neitsyt? Mutta mukava ja nätti.
Sitten kokeillaan onko hyvä sängyssä.
Ei kai kukaan voi eka kerralla olla? Sinun kuuluu tehdä siitä naiselle miellyttävä kokemus.
tuollaisia miehiä ei käytännössä ole, on valehtelua väittää että on... sen sijaan suurin osa suomalaisista on päästään vialla jollain tapaa, oli sitten kyseessä miehet tai naiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jostain syystä olet kuitenkin oman miehesi valinnut. Varmaan hänessä on hyviäkin puolia, voisit listata ne.
Auton huollot ja kodin työt voi ostaa muualtakin. Miehen ei tarvitse olla mikään autohuoltaja tai talonmies. Voi niitä töitä nainenkin tehdä. Teetkö sinä kotona kaikki perinteiset "naisten työt" kuten ruoka, siivous, pyykki, vai jaatteko kotityöt?
Miehen ulkonäköön vaikuttaa todella usein huolehtiva vaimo. Osta miehellesi sellaisia vaatteita, joita haluat hänen käyttävän.
Mä en ollut kunnossa kun mieheni valitsin. Varmaan mulla on joku läheisriippuvuuskin. Ja mietin sitä että miksi mun pitäisi olla mielinkielin ja hommata kaikki ja tehdä ja mennä milloin mihinkin mutkalle kun mies ei viitsi?
Vaikuttaa aika vahvasti, että mietit jo eroamista. Iso kysymys on tietysti, onko teidän välillä rakkautta, ja onko mahdollisuuksia saada suhde toimimaan jatkossa. Ehkä teidän kannattaa miettiä näitä asioita yhdessä, vaikka pariterapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko ajatellut että eroamalla nykyisestä ja etsimällä tuon haluamasi miehen sinun ei tarvitsisi olla kateellinen.
Ei tuollainen mies huoli mua. Oon 47v ja työkyvyttömyyseläkkeellä mt ongelmien takia. En ole laiha. Meikkaan kyllä ja oon suht nätti, pitkät hiukset.Mutta tuo etten ole töissä on iso red flag miehille, sama mun mielenterveysdiagnoosit
Ap
Et sitten ansaitse tuollaista miestä, joten älä valita.
Nainen voi valita hyvän miehen tai huonon miehen. Useimmat valitsee huonon miehen joka ei tee kotitöitä. Naisille miehen ulkonäkö tärkeintä joten ne naiset valitsee huonon miehen.
Aika usein on niin, että samassa ihmisessä ei välttämättä ole kaikkia niitä hyviä puolia, joita toivoo. Ehkä usein kuitenkin riittää kun hyviä puolia on enemmän kuin huonoja. Esimerkiksi moni ylemmästä keskiluokasta tuleva ei ehkä osaa hoitaa autoa ja tehdä kodin remontteja, jos ei ole kotona niitä oppinut tekemään, mutta on hyvä pukeutumaan, ja työläistaustaisella puolestaan nuo autot ja remontit kyllä hoituvat, mutta ulkonäöstä ja ihmissuhteista huolehtimiseen hän ei ehkä ole kotoa saanut niin hyviä eväitä ja voi tarvita niihin tukea puolisolta. Ei kumpikaan tilanne ole minusta este hyvälle parisuhteelle.
Minusta on paljon tärkeämpää, että suhteessa on rakkautta ja molemminpuolista kunnioitusta, niin että molemmat kohtelevat toisiaan hyvin, arvostavat toisiaan, haluavat olla yhdessä ja tekevät töitä sen eteen, että yhdessä olisi hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Nainen voi valita hyvän miehen tai huonon miehen. Useimmat valitsee huonon miehen joka ei tee kotitöitä. Naisille miehen ulkonäkö tärkeintä joten ne naiset valitsee huonon miehen.
Höpön höpön. Kotitöiden tekeminen tasa-arvoisesti on suomalaiselle naiselle minimivaatimus. Ulkonäössä voi kyllä joustaa, mutta arvomaailman pitää kohdata. Ne miehet, jotka ei tee itse kotitöitä, joutuvat tyytymään ulkomaalaiseen vaimoon. Nöyrän kotiorjan voi valita postimyynnistä, rahalla saa.
Vierailija kirjoitti:
Ei ulkonäkö muuten ole kovin tärkeä, mutta siisti pitää olla. Miehen pitää peseytyä riittävän usein, vaihtaa puhtaita vaatteita, hampaat pitää hoitaa ja kynnet leikata. Mutta pituus, paino, lihakset tms. eivät ole niin tärkeitä, kunhan ovat jokseenkin normaalin rajoissa. Ei ihmisen tarvitse mahtua mihinkään tiukkaan muottiin. Jos miehestä muuten tykkää, niin tykkää kyllä ulkonäöstäkin. Mutta en minä ainakaan voisi kuvitella tykkääväni sellaisesta miehestä, joka ei tee kotitöitä.
Vaimoni tuntuu ärsyttävän monia naisia koska olen ap:n kuvailema mies. Sen huomaa aika monesta naisesta tosi helposti.
Miksi valitsitte ne paskahousunne? Tiedoksi että myös vähänkään fiksummat miehet halveksii niitä, vaikka varmaan itse jotain muuta luulevat.
Naiset luulevat olevansa kaikessa mitä tekevät parempia kuin miehet.
Aivan, Pasi. Kyllähän sinä selvästi olet nainen, jolla on ihan helvetin sovinistiset asenteet