Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaana kuvittelee olevansa nuori pitkään. Ei mene kuin 15 nopeasti kuluvaa vuotta, niin olet jo viisikymppinen

Vierailija
30.06.2025 |

Näin se aika hujahtaa. Yhtenä hetkenä olet raikas, reilu kolmekymppinen ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi viisikymppinen, et tunnista itseäsi peilistä ja lapsetkin lentämässä pois pesästä.

Kommentit (753)

Vierailija
281/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kolmenkympin jälkeen alkaa vuodet lyhenemään kummasti ja aika kulumaan hurjaa vauhtia.

Niin se on. Kun olet 10 niin ei ole enää kuin 20 vuotta niin olet jo kolmekymppinen ja sitten enää 70 vuotta ja olet kuollut. Ei kannata lapsenakaan paljoa elämältä odottaa, kuolemaa lähinnä.

Vierailija
282/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ ikä on siitä kiva, että tajuaa olevansa tyhmä. Mitä nuorempi, sitä viisaampi ihminen kuvittelee olevansa. Tämä ketjuhan sen todistaa 😁. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mihin sä haluat mua viedä? Seuraan sinua minne vain tahdot rakkaani <3"

Vien heti, kun suoritat ensin kunnon alapesun!

En mä voi, kun sä nautit niin kovasti silakanhajusta tenoissa. Ihan sinua varten haudon vakoani tenassa. 

Vierailija
284/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain on ei-niin-tervettä flirttailua eli Masa13v ja Topi-Iivari 14v on niin hurrrrrjan hauskoja tässä ketjussa 🥱

Kesäloma ja jotkut natiaiset ei osaa muuta kuin notkua vauva-palstalla trollaamassa kun ei ole kavereita ja ulkoilma ei ole hyväksi herkälle hipiälle. 

Natiaiset ei käytä ysärihymiöitä. Kyllä nämä kaksi ovat ihan vain palsahulluja, jotka harrastavat tuota "leikkiään" vuodesta toiseen ketjussa kuin ketjussa. Ikää molemmilla reilusti yli 50v

onkohan ihan tervettä tilastoida palstalla, kertonee, ettei paljonkaan ole muuta elämää? -topi 14 v :D :D :D

Vierailija
285/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En mä voi, kun sä nautit niin kovasti silakanhajusta tenoissa. Ihan sinua varten haudon vakoani tenassa. 

No voih, et ymmärrä edes hienovaraisia vihjeitä ;)

Vierailija
286/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saaatana, Heikki 53v ja Tauno 65v kirjoittelee viestejä kuola suupielestä valuen. 

Vierailija
287/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kolmenkympin jälkeen alkaa vuodet lyhenemään kummasti ja aika kulumaan hurjaa vauhtia.

Niin se on. Kun olet 10 niin ei ole enää kuin 20 vuotta niin olet jo kolmekymppinen ja sitten enää 70 vuotta ja olet kuollut. Ei kannata lapsenakaan paljoa elämältä odottaa, kuolemaa lähinnä.

Miksi et lopeta kärsimystä, jos elämä on sinulle vain kuoleman odottamista?

Vierailija
288/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei saaatana, Heikki 53v ja Tauno 65v kirjoittelee viestejä kuola suupielestä valuen. 

Ei, kyllä täällä joku mummo nyt näyttelee heikkiä!

Vierailija
289/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillain on ei-niin-tervettä flirttailua eli Masa13v ja Topi-Iivari 14v on niin hurrrrrjan hauskoja tässä ketjussa 🥱

Kesäloma ja jotkut natiaiset ei osaa muuta kuin notkua vauva-palstalla trollaamassa kun ei ole kavereita ja ulkoilma ei ole hyväksi herkälle hipiälle. 

Natiaiset ei käytä ysärihymiöitä. Kyllä nämä kaksi ovat ihan vain palsahulluja, jotka harrastavat tuota "leikkiään" vuodesta toiseen ketjussa kuin ketjussa. Ikää molemmilla reilusti yli 50v

onkohan ihan tervettä tilastoida palstalla, kertonee, ettei paljonkaan ole muuta elämää? -topi 14 v :D :D :D

Ei sen terveempää kuin sinun touhusikaan. 

Vierailija
290/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummojen alapää ei haise silakalle kun limakalvot ovat kuivat

Tenoja voi tarvita kuka vaan, iästä tai sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
291/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen terveempää kuin sinun touhusikaan. 

Ollaan siis samiksia, jihuu! :D

Vierailija
292/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan suoraan olet sanonut, että sinusta on nautinnollista olla minun kanssani. Olet vieläpä moneen kertaan korostanut silakanhajua ja tenoja, joten niiden täytyy kiihottaa sinua jollain  tavalla. Siitä puhe mistä puute?

Vierailija
293/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummojen alapää ei haise silakalle kun limakalvot ovat kuivat

Tenoja voi tarvita kuka vaan, iästä tai sukupuolesta riippumatta. 

Kyllä ne tuoksut aika tymäköitä ovat. :)

Vierailija
294/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, kyllä täällä joku mummo nyt näyttelee heikkiä!

Touche, minähän se olen. Helmi 99v

Vierailija
295/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan suoraan olet sanonut, että sinusta on nautinnollista olla minun kanssani. Olet vieläpä moneen kertaan korostanut silakanhajua ja tenoja, joten niiden täytyy kiihottaa sinua jollain  tavalla. Siitä puhe mistä puute?

Juu, sinun silakastasi on valtaisa puute :D

Vierailija
296/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sen terveempää kuin sinun touhusi

Eli sinäkin olet silakanhajuinen mummeli. Jäit kiiinni! 

Vierailija
297/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Eli sinäkin olet silakanhajuinen mummeli. Jäit kiiinni! "

:D :D :D

Vierailija
298/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan, kun viestikaupalla siitä fantasioit. 

Vierailija
299/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näyttää olevan,

On on :D :D

Vierailija
300/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoo kaiken olennaisen vauvapalstan nykytasosta, kun tällainen tenamummo-jankutus saa ihan kruunun, mutta jos yrittää keskutella ihan asiallisesti lähtee ketju poistoon alle minuutissa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi