Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotiaana kuvittelee olevansa nuori pitkään. Ei mene kuin 15 nopeasti kuluvaa vuotta, niin olet jo viisikymppinen

Vierailija
30.06.2025 |

Näin se aika hujahtaa. Yhtenä hetkenä olet raikas, reilu kolmekymppinen ja yhtäkkiä huomaatkin olevasi viisikymppinen, et tunnista itseäsi peilistä ja lapsetkin lentämässä pois pesästä.

Kommentit (753)

Vierailija
221/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan sinulla ei yksinkertaisesti mummeli riitä vain taso, niin se  on :)

Helposti näyttää riittävän. Sinun kanssasi ei tarvitse edes yrittää, kun pääsee jo samalle tasolle. Joko sä kävit vaihtamassa ne kusiset Pampersit? 

Ei sulla mummeli vaa riitä, tenajuttuja vaa tulee, menehän käymään rollaattorilla pihalla välillä :D Vai vieläkö tulee pampers-juttuja maalaismummolta? :D

Ei kultaseni. Ne Tena-jutut ovat sinun kirjoittamiasi. Minä vain vastasin niihin. Koeta nyt sen verran pysyä kartalla trollatessa, että tiedä, mitä olet kirjoittanut. Vaikeaa se varmasti on kun samalla runkkaat ajatukselle maalaismummosta tenoissa, mutta kyllä sä pystyt siihen kun oikein kovast

Edelleen: en edes yritä muuta kuin alittaa riman, koska sinulle tulisi itkut silmiin, jos en pysyttelisi sinun vaippa"huumori" tasollasi. Sinähän olet itse kertonut, että nautit tästä tena-mummo-jankkauksesta. Eli sitä saat, mitä tilaat, lapsonen :)

Vierailija
222/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä sinun hielle ja silakalle haisevaa vakoa ainakaan tilannut :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesälomakin tuntuu alussa pitkältä, mutta loman viimeinen sunnuntai: menipä nopeesti 😁

Mummelien kanssa naureskellessa menee aika aina nopeasti (siis mummelien kustannuksella nauraessa :D )

Sulla ei koskaan lle ollut mummoa? Surullista. Omasta vain lämpimiä muistoja <3 

No nyt älykkö kehitti melkoisen syyseuraus-viritelmän, no mitäpä palstalta voi muuta odottaa, varsinkaan tenamummoilta ;D

Mikä kehistysvamma aiheuttaa tarvettaa toistaa sanaa tenamummo 5minuutin välein? Ihan mielenkiinnosta kysyn. 

Vierailija
224/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kesälomakin tuntuu alussa pitkältä, mutta loman viimeinen sunnuntai: menipä nopeesti 😁

Mummelien kanssa naureskellessa menee aika aina nopeasti (siis mummelien kustannuksella nauraessa :D )

Sulla ei koskaan lle ollut mummoa? Surullista. Omasta vain lämpimiä muistoja <3 

No nyt älykkö kehitti melkoisen syyseuraus-viritelmän, no mitäpä palstalta voi muuta odottaa, varsinkaan tenamummoilta ;D

Mikä kehistysvamma aiheuttaa tarvettaa toistaa sanaa tenamummo 5minuutin välein? Ihan mielenkiinnosta kysyn. 

Se on se nuoruustango by 50 v mummeli :D

Vierailija
225/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mummo 90+ on älykäs, huumorintajuinen, ei tarvitse rollaattoria, rillejä eikä tenoja. Hän matkustelee, käy kävelylenkeillä, ja tällä hetkellä mökkeilee pikkusiskonsa 80+ kanssa. Ai niin, ja hänellä on koira josta pystyy huolehtimaan itsenäisesti kuten itsestäänkin. Moni meistä ei tuohon tule koskaan pystymään. 

Vierailija
226/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suoraan sanottuna pidän jokseenkin jälkeenjääneenä ihmistä, joka vielä 35v iässä kuvittelee olevansa samaa kastia kuin parikymppisen nuoret aikuiset. 

Onko se 29-vuotiaan ja 35-vuotiaan ero niin valtavan iso?

Parikymppisestä 35 on 15vuotta! 

Vierailija
227/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoiset psykoosit jollain tulilla. Enpä olisi uskonut, että keski-ikäset mammat voivat kiihottaa 14-vuotiasta poikaa niin paljon, että hän menee ihan sekaisin ja spämmäää psykoosissa sanaa mummeli uudestaan ja uudestaan. Ja ilmeisesti kuvittelee, että tuollainen aivoton jankkaus on jotenkin loukkaavaa :D

:D :D :D miten niin loukkaavaa, mukavahan teidän kustannuksella on nauraa

Kiva että on kivaa. Hulluilla on halvat huvit, idi ooteilla ilmaiset. Jatka ihmeesssä, idi ootti!

No teidän kanssa on niin hauskaa, ei malta lopettaa, kun silakalle tuoksuvat alkavat hikeentymään :D

Kaikenlaisia seksuaalfantasioita sitä ihmisillä onkin. No, en tuomitse, vaikka vähän kyllä ihmettelen. Antaa kaikkien kukkien kukkia. 

Vierailija
228/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Melkoiset psykoosit jollain tulilla. Enpä olisi uskonut, että keski-ikäset mammat voivat kiihottaa 14-vuotiasta poikaa niin paljon, että hän menee ihan sekaisin ja spämmäää psykoosissa sanaa mummeli uudestaan ja uudestaan. Ja ilmeisesti kuvittelee, että tuollainen aivoton jankkaus on jotenkin loukkaavaa :D

:D :D :D miten niin loukkaavaa, mukavahan teidän kustannuksella on nauraa

Kiva että on kivaa. Hulluilla on halvat huvit, idi ooteilla ilmaiset. Jatka ihmeesssä, idi ootti!

No teidän kanssa on niin hauskaa, ei malta lopettaa, kun silakalle tuoksuvat alkavat hikeentymään :D

Kaikenlaisia seksuaalfantasioita sitä ihmisillä onkin. No, en tuomitse, vaikka vähän kyl

Ei kannata tuomita, ollaan nuoria kaikki ja pestään useamman kerran päivässä, kuten mummojen hyvä olisi ;)

Vierailija
229/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten vielä täällä runkkaat. Mene ihmeessä takaisin ylikselle tilaamaan tuoreempaa vakoa. 

Vierailija
230/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nyt 47 ja muistan sen kuin eilisen päivän kun täytin 30. 

Ikävuodet 30-40 katosivat johonkin. Käsittämätöntä miten nopeasti aika kuluu. 

Töitä on riittänyt, niin siksi varmaan aika mennyt nopsaan. 

Parikymppisenä kyllä kuvittelin, että olisin tämän ikäisenä jo perheellinen, mutta enpä oo. Taitaa jäädä perhe perustamatta ja se juuri harmittaa kun en nuorena etsinyt elämänkumppania tarpeeksi aktiivisesti. 

Puolassa ei ole hoidoille asetettu yläikärajoja. Asiakas pääsee itse valitsemaan näköisensä luovuttajan. https://www.whatclinic.com/fertility/poland/krakow/neomed-poland tai https://www.whatclinic.com/fertility/poland/katowice/gyncentrum-fertili…

Vierailija
231/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mitä sitten vielä täällä runkkaat. Mene ihmeessä takaisin ylikselle tilaamaan tuoreempaa vakoa. 

No nyt meni tunteisiin, taisi tuoksujutut "lapsonen mummolla" osua aika pahaan paikkaan :D

Vierailija
232/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äkkiä se aika rientää. Onneksi olen edelleen ihan sama jätkä kuin kolmekymppisenä, vähän vanhempi vaan. Pelkäsin aina muuttuvani viisikymppisenä isäni kaltaiseksi pingottavaksi suorahousupelleksi, mutta turha oli pelko. Ihan rento jäbä olen edelleen.

Vierailija
233/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No nyt meni tunteisiin, taisi tuoksujutut "lapsonen mummolla" osua aika pahaan paikkaan :D

Olet oikeassa. Vako on tosiaan aika arka paikka. Sitähän sinä et tiedä, kun ainut kosketuksesi naisen vakoon on se, kun pullahdit äitisi pimpsloorasta ulos. 

Vierailija
234/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä ikääntyviä vanhoja naisia, joille elämä on ilmeisesti jo melkein ohi kolmekymppisenä. Hyi mikä kamalan fatalistinen asenne. Luojan kiitos minä olen mies! Elämäni on vasta alkamassa nyt kolmekymppisenä. 

Eipä se kikkeli vaikuta mitenkään siihen, miten elämään suhtautuu. Kyse on asenteesta, jonka voi omaksua riippumatta siitä roikkuuko jalkovälissä kikkeli vai ei.

N52, joka elää täyttä elämää 

Mun miehellä kikkeli ja minua muuan vuojen vanhempi. Minä 54 ja elämme täyttä elämää. 

Vierailija
235/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet oikeassa. Vako on tosiaan aika arka paikka. Sitähän sinä et tiedä, kun ainut kosketuksesi naisen vakoon on se, kun pullahdit äitisi pimpsloorasta ulos. 

Arvasin, että et pese tarpeeksi usein torttuasi, eihän siihen auta edes se tenasi. Varmaan työkavereillesi hieman tuskallista? ;)

Vierailija
236/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvasin, että et pese tarpeeksi usein torttuasi, eihän siihen auta edes se tenasi. Varmaan työkavereillesi hieman tuskallista? ;)

Millä työpaikalla? Minähän olen sinun tulkintasi mukaan jo vanha mummo. Ei mummot töissä käy, vaan nauttivat silakkatortuista vanhainkodeissa. 

Vierailija
237/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ketju täynnä ikääntyviä vanhoja naisia, joille elämä on ilmeisesti jo melkein ohi kolmekymppisenä. Hyi mikä kamalan fatalistinen asenne. Luojan kiitos minä olen mies! Elämäni on vasta alkamassa nyt kolmekymppisenä. 

Eipä se kikkeli vaikuta mitenkään siihen, miten elämään suhtautuu. Kyse on asenteesta, jonka voi omaksua riippumatta siitä roikkuuko jalkovälissä kikkeli vai ei.

N52, joka elää täyttä elämää 

Joo, täyttä viisikymppisen elämää, joka ei ole samanlaista kuin kaksikymppisen elämä.

Ei N52 verrannut itseään 2kymppiseen. 

Vierailija
238/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä työpaikalla? Minähän olen si

Tuskinpa koskaan olet töissä ollutkaan ja mukava että myönnät 1)tenan 2)löyhkän 3)eläkkeen :D

Vierailija
239/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pakkohan sitä jollain tavalla on tukea sinun voimafantasioitasi. Muuten sinulle tulisi itkut silmiin ja paha mieli :(

Vierailija
240/753 |
30.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kierre vie kiihtyen mennessään. Aika menee yhä nopeammin ja itse hidastuu. 54-vuotiaaksi menee, mutta sitten alkaa 55+. Siihen asti on ihmetelty, jos "noin nuori" on sairastunut vakavasti.

Mutta 60 vuotiaana kun kuulee että yksi ikätoveri on kuollut syöpään ja toinen halvaantunut, muistatko Mikan tai Minnan, sekin on jo kuollut, se on hirveää. Miten aika kiitää!. Eläkää itsellenne siskot. Lapset täytyy kasvattaa rakkaudella itsenäisiksi ja pärjääviksi. Mutta minkään narsistimiehen sätkynukkena ei kannata ainutta elämäänsä tuhlata. 

Mä olen tottunut näihin uutisiin alle 20 -vuotiaasta. On ollut sairauksia, itsemurhia, onnettomuuksia. Läheisellä ikätoverilla oli rintasyöpä jo reilun 40 -vuotiaana, vaikka henkiin jäikin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän