Palkka ei näy tilillä?
Näkyykö muilla palkka tänään tilillä? Tullut normaalisti aina 04-05 välissä ja nyt ei näy vieläkään. Säästöpankki
Kommentit (36)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tarkastaa palkka, muutamat kerrot on sarastian aikana jäänyt palkka tulematta. Virheitä tosi usein, siinä ei auta olla ylimielinen ja katsoa palkkanauhaa pari kertaa vuodessa.
Onneksi en ole Helsingin kaupungilla töissä. En itse jaksaisi, vaan etsisin työpaikan, missä palkanlaskenta toimii.
Mikä tahansa työpaikka voi jättää palkat maksamatta koska tahansa. Ai niin, mutta sehän on oma vika, mitäs on niin laiska, menis vaan töihin, terveisin oikeisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakko tarkastaa palkka, muutamat kerrot on sarastian aikana jäänyt palkka tulematta. Virheitä tosi usein, siinä ei auta olla ylimielinen ja katsoa palkkanauhaa pari kertaa vuodessa.
Onneksi en ole Helsingin kaupungilla töissä. En itse jaksaisi, vaan etsisin työpaikan, missä palkanlaskenta toimii.
Mikä tahansa työpaikka voi jättää palkat maksamatta koska tahansa. Ai niin, mutta sehän on oma vika, mitäs on niin laiska, menis vaan töihin, terveisin oikeisto.
Maailmanloppu voi tulla milllon tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Minä katson paikkatietoja pari kertaa vuodessa, jotta on joku käsitys, mitä saan palkkaa. Tililtä en ikinä katso, onko tullut. Enkä ajattele ikinä, milloin on palkkapäivä. Toki tiedän, että se minulla on kuun puolessavälissä.
No se on sun oma asia jos raha-asiat ei kiinnosta. Itse tarkistan palkkalaskelman jo ennen kuin rahat edes tulee tilille. Virheitä on suht usein, viimeksi nyt toukokuussakin olisi jäänyt yli 400 e saamatta jos en olisi tarkistanut. Mulle ei ole ihan hällä väliä mitä antamastani ajasta ja panoksesta maksetaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No minulla ja miehelläni on yhteensä viitisenkymmentä vuotta palkansaajan elämää takana. Aina on palkka maksettu ajallaan. Joten en nyt henkeäni pidättele odotellessani, milloin se jää maksamatta. Kyllä työpaikassa on oikeasti vikaa, jos joutuu työntekijä valvomaan palkanmaksua.
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko käydä katsoon aloituksen vuoksi oli tullut. Miten ihmeessä kyttäilette noita palkkoja jo heti aamusta ja jopa aamuyöllä?
Ne on niitä persaukisia jotka kourat kopallaan oottaa että pääsis tuhlaamaan.
Palkanlaskijoilla on heinäkuussa sijaiset. Kannattaa katsoa tänään aamulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä katson paikkatietoja pari kertaa vuodessa, jotta on joku käsitys, mitä saan palkkaa. Tililtä en ikinä katso, onko tullut. Enkä ajattele ikinä, milloin on palkkapäivä. Toki tiedän, että se minulla on kuun puolessavälissä.
No se on sun oma asia jos raha-asiat ei kiinnosta. Itse tarkistan palkkalaskelman jo ennen kuin rahat edes tulee tilille. Virheitä on suht usein, viimeksi nyt toukokuussakin olisi jäänyt yli 400 e saamatta jos en olisi tarkistanut. Mulle ei ole ihan hällä väliä mitä antamastani ajasta ja panoksesta maksetaan.
Voi voi, meinasiko lisät jäädä saamatta?
Kyllä mua kiinnostaa raha. Siksi mä siellä töissä käyn että mä saan sen palkan tilille. Persaukinen en ole, päinvastoin, yhä edelleen mua kiinnostaa raha. Ja aivan varmasti käyn joka palkkapäivä tsekkaamassa että se on tullut ja siirtämässä heti osan pois sijoituksiin. Mun palkkapäivä tosin on kuun puolivälissä niin varsinaiseen aloitukseen en osaa ottaa kantaa sen kummemmin.
Pakko-oireisille palkanmaksupäiväkin on painajainen kun ei voi nukkua.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mua kiinnostaa raha. Siksi mä siellä töissä käyn että mä saan sen palkan tilille. Persaukinen en ole, päinvastoin, yhä edelleen mua kiinnostaa raha. Ja aivan varmasti käyn joka palkkapäivä tsekkaamassa että se on tullut ja siirtämässä heti osan pois sijoituksiin. Mun palkkapäivä tosin on kuun puolivälissä niin varsinaiseen aloitukseen en osaa ottaa kantaa sen kummemmin.
Ok, täti.
Edit.
Soitettu palkanlaskentaan ja oli tosiaan virhe heidän päässään eikä olisi huomannut tänään ellen olisi kysellyt.
t. ap
Tuli vähän myöhemmin itsellekin. 7:30 ei näkyny, tunti siitä niin oli tullu. Aktia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oli pakko käydä katsoon aloituksen vuoksi oli tullut. Miten ihmeessä kyttäilette noita palkkoja jo heti aamusta ja jopa aamuyöllä?
Tietenkin se tarkistetaan heti aamulla. Nopeammin saa yhteyden palkanlaskentaan, jos jotain häikkää.
Ei kyllä käy yhtään kateeksi palkanlaskijoita. Porukka soittelee, kun palkka ei ole tasan keskiyöllä tilillä. Oletko harkinnut koskaan säästämistä niin ei tarvitse öitä valvoa?
Ja kun soittaja on riittävän raivoisaan, niin ei tajua kun sille yrittää selittää että aineisto on lähtenyt meiltä, pankissa häikkää, odottele nyt edes puolille päivin rauhassa.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän teidän tätien ole aika siirtyä eläkkeelle jos valvotte yöllä pöytäkone auki katsomassa milloin palkka tippuu tilille.
Ai tätihullu ja pöytäkonehullu ovat sama ihminen? 😄
Ei kai säästöpankilla edes ole mitään digipalveluja.