Teemu Selänne tykkäsi kommentista "Homous on sairaus".
Kommentit (17)
Niinhän se on. Trauma tai jonkinlainen häiriö lapsuudessa, siinä miten on tullut kohdatuksi, nähdyksi, kuulluksi omana itsenään. Yksikään vauva ei synnyt homona. Se on mielen sairastumista.
Tunnetteko yhtään homoa, joka olisi oikeasti tasapainoisesta perheestä?
Tai jos olette itse, oletteko tulleet itse nähdyksi ja kuulluksi lapsena?
Aika sanoa asiat niin kuin ne on, alkaa turha hössätys asian ympäriltä loppua. Kukin on mitä on, mutta tosiasioiden tunnustaminen on tärkeää, ja loppuu turha tuputus.
Eikö jokainen saa tykätä mistä kommentista haluaa? Kyllä saa.
Itse en sanoisi sairaudeksi, ehkä mielen vinoumaksi ja synniksi. Ei ole hyväksi ihmisille ja tasapainoiselle elämälle. Ei se siitä ihmisestä tee yhtään huonompaa. Jumala rakastaa kaikkia ihmisiä. Minullakin on omat haitalliset vinoumat ja haitalliset taipumukset. Olen yhtälailla syntinen ja syypää. Tunnustan syntini enkä edes voi mitään muuta kuin pyytää Jeesusta, auta ja armahda.
Palstan pakkomielteinen somekyttääjä ja maalittaja taas vauhdissa.
Becket Cook. Homoseksuaali, tuli uskoon. Hänen tarinansa on ihan mahtava ja hän osaa puhua aiheesta hyvin.
Niinpä jos kerran prideä ja wokea huudellaan kadulla niin yhtä sallittua pitäisi olla myös Selänteen huutelut..
Wokeilu on sairaus koska se käy erimielisiä ihmisiin henkilökohtaisesti kiinni jolla se eri vaikuttamiskeinoin pyrkii mitätöimää eri mieliset henkilöt
Teemulla on hyvä syy. Kaupattiin liberaaliin Anaheimiin, missä suihkussa ahdistelijoita riitti. Traumat jäivät.
Teemu oli Disneyn woke tähti. Nyt häntä hävettää. :D
Montako veetun ketjua tästä aiheesta palstalle pitää avata?
Vierailija kirjoitti:
Montako veetun ketjua tästä aiheesta palstalle pitää avata?
Kymmeniä palstapunikkeja on koko ajan valmiina.
Nykyaika on siitä hauska - jos nyt hauskuudesta voi puhua - että vähäisillä älynlahjoilla varustetut henkilöt saavat typeryytensä jaettua kaikille, ja toiset samanlaiset voivat niitä kannattaa.
Hienoa, sinetöisikö tämä viimeistään kutsun linnanjuhliin tämän vuoden itsenäisyyspäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Nykyaika on siitä hauska - jos nyt hauskuudesta voi puhua - että vähäisillä älynlahjoilla varustetut henkilöt saavat typeryytensä jaettua kaikille, ja toiset samanlaiset voivat niitä kannattaa.
Näin on, ilman tuota Pridekään ei olisi kasvanut nykyisiin mittoihin. Elokapinasta ei tietäisi kukaan.
Toivottavasti Teemun pojista kukaan ei ole sairas.
Vierailija kirjoitti:
Mihin kategoriaan lasket itsesi?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti Teemun pojista kukaan ei ole sairas.
Kulkeeko homous geeneissä?
Ei siinä ollut Selänteen tykkäystä.