Mitä et ole kertonut kenellekään?
Onko sulla jokin kertomaton salaisuus, iso tai pieni - olisi kiva kuulla, minkälaisia asioita ihmiset salaavat <3
Kommentit (49)
Käytän välillä rauhoittavia lääkkeitä töissä, kun en kestä alaisia. Olen toimitusjohtaja.
Että kuka biologinen isä oli. Onneksi olen virallisen isäni näköinen, ettei asiasta tiedä edes puolisoni tai lapseni.
Vierailija kirjoitti:
Että olen tehnyt 3 aborttia
Mulla sama! Kahdesta olen kertonut.
Että runkkaan työpaikan vessassa, viikottain
Olen parikymppisenä opiskelijana 90-luvun lamavuosina rahapulassa myynyt itseäni vanhemmille miehille.
Vierailija kirjoitti:
Että runkkaan työpaikan vessassa, viikottain
Kukapa ei
Varmaan jotain on jäänyt kertomatta.
Vierailija kirjoitti:
Oon työpaikalla kaapissa oleva homo.
Et ole vielä saanut potkuja kun käytät kallista työaikaa kaapissa oleiluun?
Ajattelen kuolemaa ja omaa hengenriistoa päivittäin.
En nyt pariin vuoteen ole nähnyt mitään syytä elää ja enkä usko että löydän sellaista.
Läheisten vuoksi täällä kärvistelen vaikka oma elämä tuntuu aivan sieluttomalta ja ontolta.
Se, missä olen saanut alkuni. Äitini kertoi sen suurella ylpeydellä. Itse koen siitä häpeää.
Olen maannut nuoruudessani 28 miehen kanssa. Sitä lukua ei tiedä kukaan, ei mieheni tai ystäväni. En noita kaikkia tyyppejä edes muista, mutta muistikirja mulla oli aikoinaan. Siinä tosiaan oli sellainenkin merkintä, että poika jolla oli polkupyörä, ei nimeä. Häpeänkö menneisyyttäni? No en, koska en ketään satuttanut enkä ketään pettänyt.
Vierailija kirjoitti:
Että kuka biologinen isä oli. Onneksi olen virallisen isäni näköinen, ettei asiasta tiedä edes puolisoni tai lapseni.
Eli valehtelet. Jättäisin omani heti jos hän valehtelisi siitä kuka oikea isänsä on.
En kerro, koska se on salaisuus. Jos kertoisin sen täällä, en voisi enää ajatella, että en ole kertonut sitä kenellekään.
En kerro kynsilakkani väriä ja merkkiä. Olen vittuuntunut moneen asiaan ja laiskuuttani nyökyttelen muiden paskapuheille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli valehtelet. Jättäisin omani heti jos hän valehtelisi siitä kuka oikea isänsä on.
Mitä väliä sinulle on sillä kuka puolisosi biologinen isä on? Ethän kai sen isän kanssa ole yhdessä.
Haen töitä, mutta olen ronkeli ja haluan kunnon palkan.
Miulla on pieni joka ei toimi .