Mies, Mitä ajattelisit naisesta, joka tulee eteesi laittaen samalla hiuksia ylös....
Ja tuijottaen hymyilee sinulle koko toimituksen ajan. Etäisyyttä oli välissä yhden askeleen verran. Hiusten laitto kesti n.20 sekuntia. Tajuaisitko flirtiksi, mitä ei tehdä kaikkien edessä?
N.43v.
Kommentit (52)
Ajattelisin, että tuon on pakko olla friikki.
Nainen flirttaili ap:lle, joka on nainen?
Miettisin mitä laittaisin ruoaksi.
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin, että tuon on pakko olla friikki.
Tuo oli se minun toinen vaihtoehto, että mies leimaa vähintään hulluksi.
Ap.
Aika mielisairaalta kuulostaa, että joku mummo tulee laittamaan hiuksiaan naaman eteen.
Mä en oo koskaan tajunnut noita heti. Hetken päästä kun tilanne on ohi, niin mietin sen olleen ehkä flirtti... Ensitunnelma on mielestäni hieman epäkunnioittava. Ehkä vähän seksikäskin, mutta hyvin vähän. Pikkasen sama kuin laittaisin käteni housuihini ja ropsuttaisin pari kertaa jalkovälistä. Olisiko se sinusta flirtti?
en tajuaisi, enkä uskaltaisi kysyä, jos epäilisin flirtiksi, kun on kuitenkin metoon vaara.
ei miehet tuollaisia vihjailuja tajua. sano suoraan mitä haluat
Ajattelisin, että hittoako tuo tuossa hiuksiaan laittaa?
Miksi edes kysyt tuollaista? Oletko kehitysvammainen?
No just. Itselläni valuu ponnari alas monta kertaa illassa varsinkin jo tanssin. Ei ole tosiaankaan flirttiä jos vedän ponnarin ylös.
Aika tylyjä vastauksia. Miten teille miehet pitäisi flirttailla vai haluatteko itse tehdä aloitteen?
En yhtään käsittäisi mistä on kyse.
M41
Ajattelisin että kyseessä on joku kehitysvamma tai vastaava
Vois ne hiukset pöyhiä ja meikit laittaa ihan siellä vessassa!
Tarjoaisin täikampaani lainaksi. 🥸