Paljonko painat ja oletko tyytyväinen?
78,5kg täällä aamupaino. ihan tyytyväinen olen, mutta vielä voi kehittyä tässä kehonkoostumuksessa.
Kommentit (122)
Vierailija kirjoitti:
"Kuinka lyhyt olet jos olet muka 61 kiloisena ylipainoinen? Mua ärsyttää sun kaltaiset kitisijät joilla ei edes oikeasti ole ylipainoa. "
154 cm. Ylipainoa on siis ihan muutama kilo, mutta se tuntuu. Näkyy myös, jos laittaisin kuvan niin useampi veikkaisi että enemmänkin on ylipainoa.
Minua muuten ärsyttää kaltaisesi hoikkuuden ja normaalipainon vihaajat. En minä kitise sinun ylipainostasi, anna siis muiden olla tyytymätön omaan ylipainoonsa. Mutta kiinnostaisi kyllä tietää, mikä on mielestäsi oikeaa ylipainoa, ellei bmi 26 sitä ole?
Kuules turhasta marisija. Mä en todellakaan vihaa hoikkuutta ja normaalipainoa. En vain siedä tuollaisia muutamasta kilosta kitisijöitä joilla ei edes ole oikeita ongelmia painon suhteen.
N. 75 kg (nainen, pituus 162 cm). En ole tyytyväinen. 15 kiloa vähintään pitäisi saada pois, -20 olisi jo tosi hyvä. Ei vaan ole näin nelikymppisenä enää ihan helppoa.
En tiedä tarkkaan, koska en omista vaakaa, mutta ehkä n. 48 kg. Olen oikein tyytyväinen. Kilot eivät vain tartu, vaikka olen yli 50 v. Liikun paljon enkä hirveästi pidä makeasta.
42 kg. Liian vähän. Yritän saada lisää, mutta se on vaikeaa.
61 kg nyt lapsensaannin jälkeen, ihannepaino olisi 55kg mutta enpä tiedä pääseekö siihen enää näin 40v:nä... yritetään kunhan imetys loppuu...
47 kiloja. Olen kamala sika. Äitini häpeää minua.
Vierailija kirjoitti:
47 kiloja. Olen kamala sika. Äitini häpeää minua.
En ihmettele.
Paian noin 86 kg enkä ole tyytyväinen. Siinä on ehdottomasti 6 kg liikaa, mieluiten painaisin 70-75 kg. Pituutta on 180 cm ja olen raskasrakenteinen, joten alle 65 kg:n ei minun kannattaisi enää mennä. Olen nainen, joten lihasmassaakaan ei ole kovin paljon, vaikka enemmän kuin nuorena ja hoikkana.
Olen 160 cm, lihaksikas ja painan n. 70 kg. En ole tyytyväinen, koska oloni ei ole erityisen kevyt (juokseminen, leuanveto, kehonpainotreeni on raskasta näin painavana). Normaalisti painan n 60 kg ja se on hyvä paino mulle, mut nyt erinäisten käänteiden vuoksi paino pääsi nousemaan. Onneksi on nyt laskusuunnassa ja enköhän taas pian ole normaalilukemissa.
169 cm/66 kg,. Viimeisen puolen vuoden aikana paino tippunut 9 kg. Olen tyytyväinen. Jatkan hyväksi todettua ruokavalioremonttiani, joten luultavasti paino tippuu vielä mutta hitaammin tulevaisuudessakin. Alle 60 kg en halua, ihanne on 62 kg. Vielä muutama kilo siis tiputettavaa.
72 kg 173 cm N 45 rasvat 25% ja lihasta ihan hyvin. Saisi pudota ihan vähän, n 70 kg olisi hyvä. Vyötärö ei ole hoikka, eikä ole koskaan ollutkaan.
167cm 71kg
En ole tyytyväinen, 62kg tienoilla olisi hyvä, niin kuin oli noin 10v sitten ennen paria lasta.
45kg ja paino pysynyt suht samana n. 17 vuotta. Raskausaikana kävi jossain 58-60kg ja putosi alle kuukaudessa taas samoille lukemille. Liikun paljon yksin ja lasten kanssa enkä välitä oikein makeasta.
50-55kg
hujakoilla.
kyllä olen hoikkana löytyy helposti vaatteita kaupasta.
The only fears we have to fear is these fears itself.
58 kg. Olen tyytyväinen, vähän enemmänkin saisi olla.
N44, 173 cm.
Painan 84 kiloa ja ahdistaa minua. Olen lihonut 10 kg todella lyhyessä ajassa kun on ollut stressiä. Tavoitteena kuitenkin palata sinne 72 kg tietämille. Pituutta on 172 cm.
Pituus 178cm, paino 78 kg , vyötärö 85 cm , mies 42 v., ihan ok, olen normaalipainoinen
74, haaveena 80-85, mutta tuskasen hidasta on nousu. Lähdöt oli n. 66kg.
Käynyt 77kg, mut se ei lihasta ollut.
94kg ja menossa tilanteenkorjaus. Noin kahdeksan kiloa tavoite saada pois, jotta olisi alemmas painoluokassa kamppailulajissa.
170cm
99kg
N35
Olen tyytyväinen tällä hetkellä.