Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paljonko painat ja oletko tyytyväinen?

Vierailija
29.06.2025 |

78,5kg täällä aamupaino. ihan tyytyväinen olen, mutta vielä voi kehittyä tässä kehonkoostumuksessa.

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

116kg enkä luonnollisestikaan ole tyytyväinen. 9kg olen saanut painoa pois ja tarkoitus on päästä normaalipainoon. Hidasta, mutta eihän nämä kilot ole yhdessä yössä tulleetkaan.

Olen siis 46v nainen ja pituus 168cm.

Vierailija
22/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

60 kg nainen, ikää 65v. En ole tyytyväinen, keskikehossa liikaa rasvaa. Pudotan tässä hissukseen 4 kiloa.

Olet jo siinä iässä, että voit laihduttaa itseltäsi lihakset pois. Älä laihduta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

86 -> tahtoisin 75

N64, 164cm

Vierailija
24/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä on ikärasismia.

Vierailija
25/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaisi enemmän vastaukset jos mukana olisi pituus ja sukupuoli.

Et kysynyt sitä.

Vierailija
26/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

60 kg

167 cm

N66

Vierailija
27/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituus 170, paino 57. Olen ihan tyytyväinen, vaikka ottaisin mielelläni 2-3 kiloa lisää lihasta. Muhun ei kuitenkaan meinaa tarttua. Jos syön enemmän, tarttuu myös rasvaa niin paljon että ei kiitos. 

Vierailija
28/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

116kg enkä luonnollisestikaan ole tyytyväinen. 9kg olen saanut painoa pois ja tarkoitus on päästä normaalipainoon. Hidasta, mutta eihän nämä kilot ole yhdessä yössä tulleetkaan.

Hidas painonpudotus on yleensä kestävintä painonpudotusta. Minulla meni viisi vuotta pudottaessa 48 kiloa. Pidin välillä aina taukoa muutaman kuukauden ja pidin painon samoissa lukemissa. Sitten jatkoin kunnes pidin taukoa jne. Lukemani mukaan aivot eivät vastusta yhtä raivokkaasti painonpudotusta, jos antaa niille välillä aikaa sopeutua tilanteeseen. Joka tapauksessa hitaasti laihduttaessa en joutunut laihduttamaan ylikireällä kuurilla ja nälkävelka ei ehtinyt kasvaa kohtuuttomaksi. Opettelin syömään paljon marjoja ja kasviksia. Niillä saa kylläisyyttä ja aivot täyden vatsan kautta kylläisyyssignaaleja.

Mahtava tulos ja järkeviä vinkkejä! Hatunnosto. 

Minä 61kg, pitäisi saada 6kg pois. En ole tyytyväinen ollenkaan, jalkapohjat ei mulla jaksa ylipainoa ollenkaan.

Vierailija
29/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

75kg vuosi sitten vielä 90kg, mutta ankarat vatsavaivat ja kivut veivät painon. Nyt viimein niistä selvitty vaan paino ei meinaa millään nousta takaisin 80kg-85kg olisin tyytyväinen. 

M33 186cm

Vierailija
30/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

70kg, en ole tyytyväinen. 68kg on tavoite

Vierailija
31/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hidas painonpudotus on yleensä kestävintä painonpudotusta. Minulla meni viisi vuotta pudottaessa 48 kiloa. Pidin välillä aina taukoa muutaman kuukauden ja pidin painon samoissa lukemissa. Sitten jatkoin kunnes pidin taukoa jne. Lukemani mukaan aivot eivät vastusta yhtä raivokkaasti painonpudotusta, jos antaa niille välillä aikaa sopeutua tilanteeseen. Joka tapauksessa hitaasti laihduttaessa en joutunut laihduttamaan ylikireällä kuurilla ja nälkävelka ei ehtinyt kasvaa kohtuuttomaksi. Opettelin syömään paljon marjoja ja kasviksia. Niillä saa kylläisyyttä ja aivot täyden vatsan kautta kylläisyyssignaaleja.

Mahtava tulos

Kuinka lyhyt olet jos olet muka 61 kiloisena ylipainoinen? Mua ärsyttää sun kaltaiset kitisijät joilla ei edes oikeasti ole ylipainoa. 

Vierailija
32/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

68kg (168cm pitkä). En todellakaan ole tyytyväinen, vähintään kymmenen kiloa pitäisi tiputtaa.

Vierailija
33/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu tiedän, että hitaampi painonpudotus on parempi keino. Elämäntaparemonttiahan tässä ollaan tekemässä eikä mitään poppakonsteja hakemassa. On vain niin kärsimätön mieli. :D

Vierailija
34/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

65, en ole tyytyväinen. Kesätöiden alettua lihoin (varmaan nestettä etupäässä), mutta nyt on ehkä lihakset alkaneet pikku hiljaa myös kasvaa, joka hidastaa painonpudotusta. Tavoitteena olla alle 60 kg, mutta mieluiten siellä 57-59 kg. Otin kyllä juuri kuvat kuukausi kesätöiden alettua, ja kuvissa näyttää hieman kiinteämmältä. Olen 163 cm. 

Vierailija
35/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sano koska en kaipaa ilkkumista ja syyllistämistä tai "neuvoja"

En ole tyytyväinen, mutta tällä hetkellä elämä sellaisessa tilassa että en jaksa

Vierailija
36/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itseasiassa tiedä, mutta ihan liikaa ja en todellakaan ole tyytyväinen.

Vierailija
37/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

52kg enkä todellakaan ole tyytyväinen.

Vierailija
38/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän alle 60 kg. Olen tyytyväinen, että olen saanut painoa alas, mutta ei todellakaan ole sellaista oloa, että tähän pitäisi lopettaa.

Vierailija
39/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

162 cm/ 55 kg. Näillä mitoilla PITÄISI olla ihan tyytyväinen, mutta kaikki rasva vatsassa. Ihan järkyttävä pötsi ja tunnen itseni lihavaksi. Vyötärönympärys 82 cm. Monilla samankokoisilla on vyötärö vähän päälle 60 cm.

N45

Vierailija
40/122 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

162 cm/ 55 kg. Näillä mitoilla PITÄISI olla ihan tyytyväinen, mutta kaikki rasva vatsassa. Ihan järkyttävä pötsi ja tunnen itseni lihavaksi. Vyötärönympärys 82 cm. Monilla samankokoisilla on vyötärö vähän päälle 60 cm.

N45

VMP. Mene muualle vikisemään saa tanan lehmä. Täysin normaalipaino ja sä äm mä kehtaat vikistä.