Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisia kiinnostaa rikolliset ja rokkistarat? Eihän niillä ole hyviä geenejä.

Vierailija
29.06.2025 |

Rikolliset nyt tuskin ovat hyviä kumppaneita tai isiä, kun ovat usein kakkuu istumassa. Ja varmaan pettävät kun moraali muutenkin on mitä on.

Rokkistaroista useimmat on narkkareita. Toki rahaa on, mutta niin on varmaan myös sivumuijia.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan kehnon älyn naisiakin ja usein heillä moraalikin heittää..

Vierailija
22/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies, joka kuulostaa ihan nuhaiselta ripuloivalta kanalta? Ei kiitos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kuten muissakin miehissä, noillakin voi olla hyviä geenejä. Toisaalta, eipä kummatkaan kiinnosta.

Vierailija
24/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh. Mulla oli nuorempana juttuja muutamien bändissä soittavien kanssa. Tykkään toki rankemmasta musasta ja tyylini oli ns.vähän alternative. Itse en miehiä iskenyt, vaan nämä minua. Yhteen basistin olin ihan hitosti ihastunut. Vuosia. Sitten näin sen vanhentuneen olemuksen somessa ja mietin vain miksi olin niin ihastunut. Mutta pakko sanoa; tiesin aina ettei siitä parisuhdetta tule. Oli vain ns.hupia.

Ja baarissa yritti yksi varsin tunnetun bändin (tai siis No mikä on tunnettu, mutta keikkailee ulkomaillakin) solisti lähestyä; tuli puristelemaan persiistä. Käskin painua v*ttuun.

Mutta kieltämättä joku viehätys siinä on. Ehkä jos musamaku sama niin sekin? En tosin käynyt näiden keikoilla koskaan, kenen kanssa oli juttua.

Vierailija
25/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rokkistaroilla on paljon naisia, varma tieto.

Rokkistaroilla on paljon naisia. Gene Simmons on harrastanut seksiä 2000 naisen kanssa, vaikkei päihteitä käytäkään. Rumpali Carmine Appice on harrastanut seksiä yli 4000 naisen kanssa.

Low-life life goas.

Vierailija
26/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten rikolliset ja rokkistarat muka ovat samassa kastissa? :D

Aloittajan kateuden kohteet yhdistyivät.

Rikollisuus ei vaadi mitään lahjoja. Ap:kin voi alkaa sellaiseksi. En toki suosittele. Ei ole muijalaumaa päivystämässä kaupan pihalla,kun varastaa sen sixbäckin... Tai ehkä vetää tietyntyyppisiä naisia.  Kuka tietää.

Vierailija
27/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten rikolliset ja rokkistarat muka ovat samassa kastissa? :D

Aloittajan kateuden kohteet yhdistyivät.

Rikollisuus ei vaadi mitään lahjoja. Ap:kin voi alkaa sellaiseksi.

Vaatii jos ajattelit menestyäkin sillä rikollisuudella. Muutoin edessä on vain vuosien vankilakierre. 

Vierailija
28/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se ihan mukavaa, kun pari vuotta ehti paikallisessa bändissä soittaa kitaraa, ja kun ennen naiset juoksivat karkuun, tulivatkin naiset nyt keikan jälkeen juttelemaan.

Olisi vissiin pitänyt tehdä se, mitä harva bändi tekee: eli menestyä. 🤣👍