Kumppani seuraa ja tykkäilee somessa tissinaisista ja eksien jutuista
Tuottaisiko tällainen sinulle pahaa mieltä?
Mulle näköjään tulee paha mieli, enkä tiedä mitä ajatella. Eihän se vaarallista ole, se on vain some. Eikä fantasioissa ole mitään pahaa, päinvastoin. Mutta miksi se tuntuu minusta näin pahalta? Olenko pikkumainen kun tulee surullinen olo? Miksi se surettaa?
Toki, yksi syy on varmasti se, että ne tissinaiset on sellaisia, millainen minä en ole. Tulee olo, että mitä tuo mies minun kanssa edes tekee? Jos sellaiset naiset innostaa, minä olen väärä valinta. Tulee olo, että en voi koskaan täysin tehdä hänestä onnellista.
Kommentit (93)
Vierailija kirjoitti:
En vaan olisi tuollaisen kanssa. Minusta tuo ei ole mitään ihanaa fantasiointia tai vaaratonta someilua, vaan limaista, ällöttävää setämies-toimintaa, mikä minusta on samalla tasolla jonkun oman räkänsä syömisen, töykeiden tölväisypuheiden ja muun vastenmielisen, mutta ihan laillisen toiminnan kanssa. Varmaan jos on tuore tuttavuus ja muuten järki päässä, niin ottaisin puheeksi, mutta yhtälailla voisin vaan lopettaa tapailut jos näkisin tuollaista. Nuorena katselin ihan tarpeeksi sellaista, mistä jäi inhottava olo, enkä nyt enää yksinkertaisesti jaksaisi. Yksinkin on ihan hyvä olla.
Sinun varmaan kannattaa keskustella miehen kanssa aiheesta, ehkä hänkin on vähän tavan vuoksi jäänyt seurailemaan eikä niin intensiivisesti kyttää. Ja voi olla, ettei ole edes ajatellut miltä tuollainen toisten silmiin näyttää
Yksin saatkin olla. Että on vaikeeta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailin hetken miestä, jonka Threads-seuraajista yli puolet oli jotain tissi-naisia, seksitreffien mainostajia, yms Only Fanssejä. Minusta on hyvä, että hänen todellinen luonteensa tuli ilmi tuota kautta.
Pitää lisätä, että samainen ukkeli kommentoi (kehui) myös jatkuvasti muiden naisten kuvia, vaikka tapaili minua ja halusi olla kanssani. Onneksi Threadsissä on se hyvä ominaisuus, että Vastaukset-kohdasta näkee seuraamassa henkilön kaikki vastaukset muille henkilölle. Ja jos klikkaat kello-painiketta, ne tulevat fiidiisi reaaliaikaisena.
Oli kyllä silmiä avaavaa.Karisiko ihastuksesi mieheen nopeasti, kun näit reaaliajassa, mitä hän kirjoittaa tissinaisille threadsissa? Tajusikohan mies, että sä pystyit seuraamaan hänen kaikkia tekstejä??
No todellakin karisi. Tuskin tajuaa vieläkään, että kaikki hänen sadat *Upea kuva 😊* -kommenttinsa naisille, joilla tissivako näkyvissä näkyy ihan kaikille, jotka ne haluavat nähdä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin hetken miestä, jonka Threads-seuraajista yli puolet oli jotain tissi-naisia, seksitreffien mainostajia, yms Only Fanssejä. Minusta on hyvä, että hänen todellinen luonteensa tuli ilmi tuota kautta.
:)
Ap:n mies on alkeellisen huonokäytöksinen sovinistipuusilmä ja ap tyypillinen tossukkanainen, jonka mielestä herralla täytyy saada olla miesten harrastuksia, joihin kuuluu tissien kommentointi, pelien pelaaminen muiden naisten kanssa ja naisiin suhtautuminen kävelevinä p*llutelineinä. Oikein pahemmanlaatuinen naisten esineellistäjä ja epäempaattinen limanuljaska.
Oireet viittaavat seksiaddiktioon, joka aiheuttaa holtitonta käytöstä oman naisen selän takana ja kyvyttömyyteen elää yksiavioisena.
Välinpitämättömyys puolison mielipiteestä viittaa vakavaan minäkeskeisyyteen ja empatiakyvyn puutteeseen sekä välinpitämättömyyteen, ja riippuvuuteen. Hän ei voi lopettaa touhua, koska se on hänen elämänsä sisältö. Ja sinä päätät haluatko olla tarjoamassa suhdetta tuollaiselle aikuisvauvalle.
Jos ap haluaa kerätä itsekunnioituksensa rippeet ja kokeilla onko miehellä munaa ja selkärankaa laisinkaan, hän avaa of-tilin ja aloittaa tissinaisen elämän. Vain asettumalla itse vastaavaan asemaan kuin naiset ap:n miehen asetelmassa, tilanne on tasa-arvoinen. Eli ap pyllyä peliin ja kamera käymään! Ehkä tästä voisi tulla yhteinen juttu teille: miehesi saattaa jopa kiihottua kun näkee vieraiden miesten tykkäilevän tuottamastasi materiaaleista - ja se materiaali tosiaan tehdään ensisijaisesti muille miehille, ei omallesi.
Tymä ukko. Vtun tyhmä, että kun on kaunis laatunainen vierellä, niin kuolaa puhelimella muita naisia.
Voit yrittää ohittaa tuon, mutta omien tunteiden sivuunsiirtäminen ei ole pitkäaikainen tie.
Itse en pystyis kunnioittamaan tuollaista miestä, jolla ei ole prioriteetit ja rajat kunnossa mitä parisuhteeseen tulee.
Mielestäni on noloa tykkäillä julkisesti jostain bimbojen kuvista. Järkevä mies katselee niitä kuvia salassa. Se on hienotunteisempaa kumppania kohtaan.
M39
Ootkohan mun eksän uusi heila. ;D
Vierailija kirjoitti:
Kumppanisi on joutunut homostelemaan kaltaisesi tissittömän elikon kanssa - terve mies haluaa tissiä, isoa tissiä.
Terveelle miehelle riittää oma valinta!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varsinainen helmi mieheksi. Pidä tiukasti kiinni.
No sehän se juuri, koska mielestäni hän on monella tapaa helmi. Hänessä on paljon ominaisuuksia, joita todella arvostan. Hän ei ole pettäjä eikä juomari. Hän on monella tavalla tunneälykäs ja hyvä keskustelija. Hän on minulle todella sopiva ihminen.
Nyt mietin, onko tällainen niin iso asia, että tätä edes kannattaa miettiä? Voisinko antaa tämän olla?
Eksien somen seuraaminenkaan nyt ei minusta niin paha juttu ole, mutta ehkä se on vähän outoa.
Ap
Kuunteles nyt. Ihastuin todella paljon muutama vuosi sitten mieheen, ajattelin, että meillä synkkasi, olimme mielestäni samalla aallonpituudella ja jaoimme samanlaisia mielenkiinnonkohteita. Olin todella sokea ihastuksesta ja yritin sivuuttaa täysin kyseisen miehen some harrastuksen eli juuri insta beibejen tilien seuraamisen ja julkaisuista tykkäämisen. Mutta tottakai ne videot ja kuvat pyörivät päässä jatkuvasti ja tunsin itseni lopulta ällöttäväksi ja rumaksi enkä uskonut enää lainkaan, jos kyseinen mies kehui minua kauniiksi - sillä en ole läheskään sen näköinen kuin ne kaikki naiset instagramissa. Asia hiersi minua sen verran paljon ja koin arvottomuuden tunnetta, että uskalsin laittaa orastavan suhteen poikki, sillä tajusin ettei mies kunnioittanut minua pätkääkään, kun toimi näin, vaikka tiesi, että se satutti itsetuntoani. Luulin, että hänet oli luoto minulle, kunnes löysin nykyisen mieheni, joka on oikea herrasmies, se todellinen helmi. Hän ei ole sellainen yksinkertainen some kuolaaja. Ei juuri edes käytä somea, on omien sanojensa mukaan vanhasielu ja osoittaa minulle päivittäin olevansa minun arvoiseni. Kyllä se samanlainen arvomaailma vaan on tärkeää suhteessa. Sillä myöskään minä en kuolaa miehiä somessa.
Kun luen tällaisista "miehistä"(teinipojan tasolle ovat jääneet) niin olen niin sanoinkuvailemattoman onnellinen sivistyneestä, rakkaasta miehestäni, joka kunnioittaa minua. Naiset arvostakaa itseänne enemmän.
Miehesi on vain huonokäytöksinen juntti. Luulet sen olevan joku helmi, koska olet ihastunut. Kuule oikeitakin helmiä löytyy, jätä tuo rihkama, josta saat vain ihottumaa.
Mä ymmärrän ja hyväksyn sen, että varmaan tarvitsee joskus katsella jotain eroottista sisältöä tms. Mutta se, että tekisi sen julkisesti puolison ja muiden nähden, tuntuisi itsestäkin pahalta.
En mä usko, että mun minua jonkin verran vanhempaa vanhempaa yli nelikymppistä miestäkään, joka on jo vähän elämää nähnyt (minusta edelleen komea ja ihana) tuntuisi kivalta, jos tuolla seurailisin suu vaahdossa tykkäilemässä joistain 25-vuotiaiden paidattomiem ruskettuneiden adonisten kuvista.
Kannattaa tässäkin varmaan miettiä sitä, mitä puolisosi tällä toiminnalla hakee. Jotain vastareaktiota siltä joltain random tykkäämältään henkilöltä, joka mahdollisesti on todella nuori häneen nähden vai onko joku tarve loukata sinua tai osoittaa omaa ylemmyyttään miessukupuolisena ja tuollainen tykkäily tuo jotain vallan tunnetta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää lisätä, että samainen ukkeli kommentoi (kehui) myös jatkuvasti muiden naisten kuvia, vaikka tapaili minua ja halusi olla kanssani. Onneksi Threadsissä on se hyvä ominaisuus, että Vastaukset-kohdasta näkee seuraamassa henkilön kaikki vastaukset muille henkilölle. Ja jos klikkaat kello-painiketta, ne tulevat fiidiisi reaaliaikaisena.
Oli kyllä silmiä avaavaa.
Huomasin tämäm, kun mietin yhden julkisuuden hlön nimeä/tilin nimeä, enkä muistanut. Olisin halunnut alkaa myös seuraamaan. Keksin, että kumppani varmasti seuraa sitä ja kävin instagramista katsomassa seurat
Luonnehtisin itseäni luolamieheksi. Enkä siltikään kyttäile tai tykkäile bimboja somessa päivät pitkät. Muttah, meitä on moneksi.
T. Mies
Tällaisesta käytöksestä on aika paljon ihan miestenkin tekemiä videoita somessa, jossa tuomitsevat kyseisen touhun ykskantaan. Jos mies on parisuhteessa ja antaa kuvatunlaisella tavalla toisille naisille huomiota ja validaatiota noinkin tietoisesti, niin suhde ei yksinkertaisesti ole vakaalla pohjalla. Miehesi voi olla vaikka kuinka hyvä tyyppi muuten mutta tuo käytös kertoo, ettei loppujen lopuksi kunnioita sinua tarpeeksi ja se on iso red flag.
Mielipahasi ei siis ole lainkaan järjetön vaan itse asiassa ainoa oikea reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Tällaisesta käytöksestä on aika paljon ihan miestenkin tekemiä videoita somessa, jossa tuomitsevat kyseisen touhun ykskantaan. Jos mies on parisuhteessa ja antaa kuvatunlaisella tavalla toisille naisille huomiota ja validaatiota noinkin tietoisesti, niin suhde ei yksinkertaisesti ole vakaalla pohjalla. Miehesi voi olla vaikka kuinka hyvä tyyppi muuten mutta tuo käytös kertoo, ettei loppujen lopuksi kunnioita sinua tarpeeksi ja se on iso red flag.
Mielipahasi ei siis ole lainkaan järjetön vaan itse asiassa ainoa oikea reaktio.
TÄMÄ. NIIN TÄMÄ. Tosiaan on myös miehiä, jotka itse MIEHINÄ tuomitsevat kyseisenlaisen käytöksen! Joten ap se siitä sinun "helmestä". Avaa jo silmät.
En väheksy tarvetta olla suhteessa, mutta kieltämättä ihmetyttää se pskan määrä mitä kaikkea jotkut ihmiset ovat valmiita sietämään vain ollakseen suhteessa.
Vierailija kirjoitti:
Olisiko sinulla linkkiä tällaiseen videoon?
Tämä kieltämättä oli aina iso takaisku. En tiedä, mitä ajattelen asiasta edelleenkään.
Aamulla avasin keskustelun. Hänen yksi ex petti ja jätti, vaihtoi lennosta toiseen. Nyt tämä ex postaa hehkutusta uudesta rakkaudesta. He ovat fb-kavereita. Sanoin, että minusta on outoa, että hän seuraa heidän elämää ja toisaalta myös se, että ex ei ole poistanut kavereista. Samalla sanoin, että internetissä aikaansa kannattas jakaa harkiten, se mitä uutisia/postauksia seuraa, niistä muodostuu maailma. Se vaikuttaa meihin, halusimme tai emme. Tämä koskee eksien julkaisujen lisäksi myös niitä tissinaisia.
Hän sanoi, että ei postaukset häneen vaikuta ja jotain muuta. Ja, sitten: "rakkaimpani, vaikka minä katselen vähäpukeisia naisia siellä, niin tykkään sinusta juuri tuollaisena kuin olet" ja jotain muita lauseita. "Olen valinnut sinut muista syistä", ainakin sanoi. Kauniita sanoja, mutta en enää muista mitä. En sanonut m i t ä ä n. Koetin lähteä paikalta, hän otti minut halaukseen ja sanoi lisää kauniita lauseita. Olen hänen maailmansa ja haluaa pitää minut elämässään. En sanonut mitään. Menin siitä sitten kahvinjuontiin keittiöön kun pääsin. Itketti. Pyyhin kyyneleitä. Hän halasi ja silitti. Toi paperia. Tein hänelle leipää. Syötiin hiljaisuudessa.
Mutta ei sanonut, että olisi muuttamassa mitään. Ei pyytänyt anteeksi. Ei näe kai mitään väärää. Olen hiukan odottanut, nostaako itse keskusteluun asiaa vielä. Mua itkettää, kun ajattelen asiaa. Hän on käyttäytynyt normaalisti, pussannut aina ohimennen.
Koko päivä tehtiin pihahommia. Olen puhunut arkisista asioista tavalliseen tapaan, mutta varmaan on näkynyt vaisumpi fiilis hänelle.
Teistä vastaajista suurin osa tuntuu olevan sitä mieltä, että mies on moukka ja minä tyhmyri, kun edes mietin, voisiko tällaisesta mennä eteenpäin. En todellakaan ole ihminen, jolla on pakko olla suhde hinnalla millä hyvänsä. Minulle ei ole ongelma elellä sinkkuna. Mutta ymmärrän sen, että on todella vaikea löytää sopiva ihminen. Onko tämä asia niin iso, että sen takia kannattaa erota jos muuten on moni asia juuri kuten pitää? On mahdollista, että olette oikeassa ja tämä asia tulee vaikuttamaan kaikkeen jos näin jatkuu. Ja voi johtaa eroon ennen pitkää.
Ap
Erinomaisesti sanottu. Sama tietysti myös toisinpäin. Kenenkään miehen ei myöskään pidä jäädä sellaiseen suhteeseen, jossa ei koe tulevansa kuulluksi, ymmärretyksi ja hyväksytyksi aivan omana itsenään.