Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani seuraa ja tykkäilee somessa tissinaisista ja eksien jutuista

Vierailija
29.06.2025 |

Tuottaisiko tällainen sinulle pahaa mieltä?

Mulle näköjään tulee paha mieli, enkä tiedä mitä ajatella. Eihän se vaarallista ole, se on vain some. Eikä fantasioissa ole mitään pahaa, päinvastoin. Mutta miksi se tuntuu minusta näin pahalta? Olenko pikkumainen kun tulee surullinen olo? Miksi se surettaa?

Toki, yksi syy on varmasti se, että ne tissinaiset on sellaisia, millainen minä en ole. Tulee olo, että mitä tuo mies minun kanssa edes tekee? Jos sellaiset naiset innostaa, minä olen väärä valinta. Tulee olo, että en voi koskaan täysin tehdä hänestä onnellista. 

Kommentit (93)

Vierailija
21/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaan olisi tuollaisen kanssa. Minusta tuo ei ole mitään ihanaa fantasiointia tai vaaratonta someilua, vaan limaista, ällöttävää setämies-toimintaa, mikä minusta on samalla tasolla jonkun oman räkänsä syömisen, töykeiden tölväisypuheiden ja muun vastenmielisen, mutta ihan laillisen toiminnan kanssa. Varmaan jos on tuore tuttavuus ja muuten järki päässä, niin ottaisin puheeksi, mutta yhtälailla voisin vaan lopettaa tapailut jos näkisin tuollaista. Nuorena katselin ihan tarpeeksi sellaista, mistä jäi inhottava olo, enkä nyt enää yksinkertaisesti jaksaisi. Yksinkin on ihan hyvä olla.

Sinun varmaan kannattaa keskustella miehen kanssa aiheesta, ehkä hänkin on vähän tavan vuoksi jäänyt seurailemaan eikä niin intensiivisesti kyttää. Ja voi olla, ettei ole edes ajatellut miltä tuollainen toisten silmiin näyttää 

Vierailija
22/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sano asiasta. Jos ei lopeta eroa. 

Kertoo teoillaan kunnioittaako sua vai ei. T. Mies joka lopetti tykkäilyn.

Miten sun kumppani asiasta sanoi? Halusitko oikeasti lopettaa tykkäilyn itse vai teitkö sen vastentahtoisesti kumppanin jättämisen pelossa? En halua omaa kumppaniani vaatia tekemään mitään. Hän on vapaa elämään kuten tahtoo. 

Ap

Kumppani kertoi että häntä mietityttää tuo asia. Kertoi että miettii olenko muuten yhteydessä heihin tai haenko tykkäyksillä kontaktia..

Mulle toi oli ihan vaan ajattelematonta toimintaa joka jäi päälle sinkku ajoilta. 

Lopetin välittömästi kun jouduin miettimään asiaa. Pitäisinkö itse vastaavasta. Ei ollut erouhkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-kupin poikatissit ei vaan miehiä sytytä, sori vaan

Näin se vaan on - lauta ei ole nainen. Vain håmåt ja raksamiehet voivat laudoista kiinnostua.

Vierailija
24/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa olla paha mieli. Mun mielestä kun sitoudutaan, niin muihin pöytiin vilkuilu loppuu saman tien, jos ei yhdessä ole asiasta sovittu. Silmiä ei tietenkään tarvi sulkea, jos joku hyvännäköinen ihminen tulee vastaan, mutta ei ehdoin tahdoin hakeutuakaan stalkkailemaan ketään muuta. Mun mielestä se on sitoutumista, että päättää että kaiken seksuaalisen huomion annan tälle yhdelle ihmiselle, koska rakastan ja arvostan häntä. Jos ei sitä osaa tehdä, ei ole parisuhdekelpoinen, ja on parempi etsiä toisenlaisia suhteita. Nykyään kaiken pitäisi olla sallittua, mutta sillä ei kyllä hyviä parisuhteita rakenneta. Ihmekään kun kukaan ei lopulta kelpaa. 

Vierailija
25/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi tuollaista. Onko miehesi töissä kenties autokorjaamossa, huoltoyhtiössä tai konepajalla? Tuollaiset paikat ovat usein täynnä eroottisia tyttökalentereita, mikä voi vaikuttaa siihen, että mikä hänestä on normaalia ja ok. Noissa kalentereissa on firmojen logoja, eli jotkut ilmeisesti jakaa yrityslahjoina niitä.

Ainakin YIT:n kaikissa toimipisteissä tissi- ja tussukalenterit on kielletty. Eiköhän tänä päivänä muissakin työpaikoissa ole sama sääntö.

Vierailija
26/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa asia mikä auttaa on että otat jättimäiset silarit. Eiväthän ne luomua voita mutta ovat tässä tilanteessa ainoa ratkaisu.

Vierailija
27/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken miestä, jonka Threads-seuraajista yli puolet oli jotain tissi-naisia, seksitreffien mainostajia, yms Only Fanssejä. Minusta on hyvä, että hänen todellinen luonteensa tuli ilmi tuota kautta.

Pitää lisätä, että samainen ukkeli kommentoi (kehui) myös jatkuvasti muiden naisten kuvia, vaikka tapaili minua ja halusi olla kanssani. Onneksi Threadsissä on se hyvä ominaisuus, että Vastaukset-kohdasta näkee seuraamassa henkilön kaikki vastaukset muille henkilölle. Ja jos klikkaat kello-painiketta, ne tulevat fiidiisi reaaliaikaisena.

Oli kyllä silmiä avaavaa. 

Huomasin tämäm, kun mietin yhden julkisuuden hlön nimeä/tilin nimeä, enkä muistanut. Olisin halunnut alkaa myös seuraamaan. Keksin, että kumppani varmasti seuraa sitä ja kävin instagramista katsomassa seuratut-listaa. Sieltä näin, miten siellä oli kymmenittäin seuratuissa näitä "tissinaisia", joiden kuvista aika aktiivisesti oli tykkäillyt.

Otin tämän puheeksi ja hän oli hiukan kummissaan, että reaktioni oli niin voimakas. Mietti myös, olenko kyttääjä, kun olin käynyt katsomassa profiiliansa. Kävimme mielestäni hyvän keskustelun. Hän pyysi anteeksi ja poisti (varmaan vähän vihaistuksissaan) koko ig-profiilin. Itse en tätä pyytänyt tietenkään. En edes lopettamaan tykkäilyjä. Tästä on ehkä 2 viikkoa. Nyt näin kun hän selasi puhelinta, että myös fb puolella on sama meininki. Hän näytti mulle yhtä tarinaa ja sen perään tarjoutui tissinaisen tarinaa, jonka hän nopeasti sulki. Hiljenin ja nyt hän kysyy, onko tehnyt jotain väärin minulle. Ei ymmärrä tuota loukkaavaksi. Sanoi, että jos on tehnyt jotain väärin ja koen jonkun olevan väärin, hän haluaa tietää. Siksikin kyseenalaistan itseäni, että olenko minä vain liian herkkänahkainen hölmö? Kerroin hänelle, että en tiedä mitä ajattelen, en halua keskustella vielä.

Mies on kuitenkin älykäs ja empaattinen ihminen, tosin hyvin miehisellä alalla aina työskennellyt ja harrastukset on myös samaa lajia. Mutta siitä hänessä pidänkin, että hän on hieman luolamies. Voiko sellaiselta mieheltä odottaakaan muuta? Toimistojen pehmeäsormista vihervassaria en voi koskaan valita. Onko tämä asia, johon on vaan pakko sopeutua?

Ap

Vierailija
28/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A-kupin poikatissit ei vaan miehiä sytytä, sori vaan

Sehän on kun panisi miestä jos on lauta 🥶

Vierailija
29/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle ainoo neuvo jonka tarviit: jos miehen tekemiset tekee sulle pahaa mieltä tms., niin älä ole sen kanssa. Miksi olisit? Miksi? Sä et tarvii sitä.

Toisaalta kannattaa myös miettiä sitä miksi oma itsevarmuus on niin pohjamudissa, että kokee jopa "kasvottomat ulkomaanihmeet" uhaksi omalle viehätysvoimalleen kumppaninsa silmissä.

Siinä olet täysin oikeassa, että sellaisen kumppanin kanssa ei pidä olla jonka tekemiset aiheuttaa pahaa mieltä, mutta sitä kannattaa myös miettiä pahoittaako mielensä aivan turhasta vain siksi, että ei itse arvosta itseään tai pidä itseään viehättävänä vaan vertailee itseään (luomutissejään) joihinkin superkäsiteltyihin somekuviin ja silikonirintoihin.

Vierailija
30/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä tämän päivän touhuja. Jos olet suhteessa. Älä keräile kavereita somessa. Älä seuraa vieraita miehiä/naisia. Exän kuvasta voi tykätä. Jokaiseen Exää ei tarvitse välejä katkaista. Muista kunnioittaa puolisoasi tai sulla ei ole kohta sellaista. 

Vierailija
31/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla paha mieli. Mun mielestä kun sitoudutaan, niin muihin pöytiin vilkuilu loppuu saman tien, jos ei yhdessä ole asiasta sovittu. Silmiä ei tietenkään tarvi sulkea, jos joku hyvännäköinen ihminen tulee vastaan, mutta ei ehdoin tahdoin hakeutuakaan stalkkailemaan ketään muuta. Mun mielestä se on sitoutumista, että päättää että kaiken seksuaalisen huomion annan tälle yhdelle ihmiselle, koska rakastan ja arvostan häntä. Jos ei sitä osaa tehdä, ei ole parisuhdekelpoinen, ja on parempi etsiä toisenlaisia suhteita. Nykyään kaiken pitäisi olla sallittua, mutta sillä ei kyllä hyviä parisuhteita rakenneta. Ihmekään kun kukaan ei lopulta kelpaa. 

Onko tämä normaalia? Vaatia kumppania antamaan kaikki seksuaalinen huomio itselle?

Toki, jos ajattelen itseäni, se ei ole mikään ongelma. Mutta voiko mieheltä vaatia tuollaista?

Ap

Vierailija
32/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi tuollaista. Onko miehesi töissä kenties autokorjaamossa, huoltoyhtiössä tai konepajalla? Tuollaiset paikat ovat usein täynnä eroottisia tyttökalentereita, mikä voi vaikuttaa siihen, että mikä hänestä on normaalia ja ok. Noissa kalentereissa on firmojen logoja, eli jotkut ilmeisesti jakaa yrityslahjoina niitä.

Ainakin YIT:n kaikissa toimipisteissä tissi- ja tussukalenterit on kielletty. Eiköhän tänä päivänä muissakin työpaikoissa ole sama sääntö.

Hienoa, että siellä on kielletty. Itse työni puolesta kierrän noita paikkoja, ja kyllä niitä vaan edelleen on kahvihuoneissa ja pukuhuoneissa. Kyseessä pk-yritykset. YIT: n kaltaisissa isoissa firmoissa ollaan varmasti tarkkoja.

Vierailija
33/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kerran luolamiestä haluat, niin kyllä tuollainen ajattelemattomuus ja limaisuus taitaa asiaan vähän kuulua. Lopeta siinä tapauksessa kaikki hänen sometoimintansa vilkuilu ihan kokonaan, säästyt mielipahalta ja mies voi ilman tunnontuskia vetää hanskaan bimboilleen. Ei se välttämättä ole sulta pois. Mutta se on, jos tiedät tuollaisesta, etkä kuitenkaan pidä sitä "kieltämisen" arvoisena saati pettämisenä. Saat käytännössä ihan turhaa inhottavaa tietoa vaan kun kiinnität sometouhuihinsa mitään huomiota. Joten, neuvoni on, että anna olla ja yritä painaa pois mielestä nuo jutut.

Vierailija
34/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle ainoo neuvo jonka tarviit: jos miehen tekemiset tekee sulle pahaa mieltä tms., niin älä ole sen kanssa. Miksi olisit? Miksi? Sä et tarvii sitä.

Toisaalta kannattaa myös miettiä sitä miksi oma itsevarmuus on niin pohjamudissa, että kokee jopa "kasvottomat ulkomaanihmeet" uhaksi omalle viehätysvoimalleen kumppaninsa silmissä.

Siinä olet täysin oikeassa, että sellaisen kumppanin kanssa ei pidä olla jonka tekemiset aiheuttaa pahaa mieltä, mutta sitä kannattaa myös miettiä pahoittaako mielensä aivan turhasta vain siksi, että ei itse arvosta itseään tai pidä itseään viehättävänä vaan vertailee itseään (luomutissejään) joihinkin superkäsiteltyihin somekuviin ja silikonirintoihin.

Siksipä juuri tässä teidän kanssanne keskustelenkin. Pohdin tätäkin puolta asiassa tässä kirjoittaessani.

Ap

Vierailija
35/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varsinainen helmi mieheksi.  Pidä tiukasti kiinni.

No sehän se juuri, koska mielestäni hän on monella tapaa helmi. Hänessä on paljon ominaisuuksia, joita todella arvostan. Hän ei ole pettäjä eikä juomari. Hän on monella tavalla tunneälykäs ja hyvä keskustelija. Hän on minulle todella sopiva ihminen.

Nyt mietin, onko tällainen niin iso asia, että tätä edes kannattaa miettiä? Voisinko antaa tämän olla? 

Eksien somen seuraaminenkaan nyt ei minusta niin paha juttu ole, mutta ehkä se on vähän outoa.

Ap

No ei ole kovin tunneälykäs mies, jos tykkäilee eksien ja tissinaisten kuvista somessa. Siis ei vaan ole. Tuollainen käytös kertoo julkisesti, että ei kunnioita kumppaniaan, vaan kuolaa toisten naisten perään. Ja tietysti sekin on ongelma, että hänen pitäisi tietää, että loukkaa sinua ja jos/kun vielä jatkaa, niin sekin kertoo, että ei arvosta tunteitasi. 

Pystyisin antaa olla siinä tapauksessa, että jos/kun kerran sanot, että sua loukkaa, niin ei enää tee sitä. Tai kun keskustelette asioista, niin sitten asia aukenee hänelle. Eksien kuvista, jos ei ole herutuskuvia, saa mielestäni tykätä, jos on muutekin tuttavuustasolla tekemisissä, koska se on yleistä sosiaalisuutta.

Toki sekin vaikuttaa miten ylipäänsä kohtelee sua. Paljonko tykkää myös sun kuvista ja ilmaisee, että tykkää susta.  Saatko riittävästi henkistä ja muuta tukea. 

Muuten en pystyis antaa olla. En pystyis. 

Vierailija
36/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan kaikessa muussa hän tuo minulle hyvää mieltä, rauhaa ja onnea. Tämä on ainoa asia, josta tulee paha mieli.

Ap

No sitten kai tuossa ei ole mitään ihmeteltävää kun kokonaisuus on selkeästi plussan puolella. Ihan täydellistä ei ole olemassakaan vaan seuraavan kanssa joudut tinkimään jostain muusta.

Vierailija
37/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu niin ihmisestä. Jos on sellainen hurmuri, josta kaikki tykkää (sellainen social butterfly)  ja mies tykkää myös tissittömien kuvista niin en nyt viitteis turhasta mustasukkaiseksi ruveta. Mut tietty parasta olisi jos ei olisi aikuisena miehenä enää kiinni somessa 24/7. Elämä on muualla. Mut jos roikkuis vaan ig:ssä tykkäilemässä vain isotissisten naisten ja eksien kuvista niin en tykkäisi. En tosin kieltäisikään, mutta jos tunneäly on tuota tasoa niin, hei hei.    

Vierailija
38/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken miestä, jonka Threads-seuraajista yli puolet oli jotain tissi-naisia, seksitreffien mainostajia, yms Only Fanssejä. Minusta on hyvä, että hänen todellinen luonteensa tuli ilmi tuota kautta.

Pitää lisätä, että samainen ukkeli kommentoi (kehui) myös jatkuvasti muiden naisten kuvia, vaikka tapaili minua ja halusi olla kanssani. Onneksi Threadsissä on se hyvä ominaisuus, että Vastaukset-kohdasta näkee seuraamassa henkilön kaikki vastaukset muille henkilölle. Ja jos klikkaat kello-painiketta, ne tulevat fiidiisi reaaliaikaisena.

Oli kyllä silmiä avaavaa. 

Huomasin tämäm, kun mietin yhden julkisuuden hlön nimeä/tilin nimeä, enkä muistanut. Olisin halunnut alkaa myös seuraamaan. Keksin, että kumppani varmasti seuraa sitä ja kävin instagramista katsomassa seurat

No ei tarvitse sopeutua tuollaiseen. Itse toki päätät, että mitä teet, mutta kyllä on niin epäkunnioittavaa häneltä että sinuna puhuisin vaan suoraan. Harva tuollaista hyväksyy.

Vierailija
39/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä miehiä löytyy kyllä.  Kuolaavat tissinaisia salassa. Aika inhottavaa, mutta näillä kuvilla käydään kovaa bisnestä.

Vierailija
40/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö mies ok:na, että samalla tavalla sinä osoittaisit huomiota muille miehille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan