Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani seuraa ja tykkäilee somessa tissinaisista ja eksien jutuista

Vierailija
29.06.2025 |

Tuottaisiko tällainen sinulle pahaa mieltä?

Mulle näköjään tulee paha mieli, enkä tiedä mitä ajatella. Eihän se vaarallista ole, se on vain some. Eikä fantasioissa ole mitään pahaa, päinvastoin. Mutta miksi se tuntuu minusta näin pahalta? Olenko pikkumainen kun tulee surullinen olo? Miksi se surettaa?

Toki, yksi syy on varmasti se, että ne tissinaiset on sellaisia, millainen minä en ole. Tulee olo, että mitä tuo mies minun kanssa edes tekee? Jos sellaiset naiset innostaa, minä olen väärä valinta. Tulee olo, että en voi koskaan täysin tehdä hänestä onnellista. 

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle ainoo neuvo jonka tarviit: jos miehen tekemiset tekee sulle pahaa mieltä tms., niin älä ole sen kanssa. Miksi olisit? Miksi? Sä et tarvii sitä.

Toisaalta kannattaa myös miettiä sitä miksi oma itsevarmuus on niin pohjamudissa, että kokee jopa "kasvottomat ulkomaanihmeet" uhaksi omalle viehätysvoimalleen kumppaninsa silmissä.

Siinä olet täysin oikeassa, että sellaisen kumppanin kanssa ei pidä olla jonka tekemiset aiheuttaa pahaa mieltä, mutta sitä kannattaa myös miettiä pahoittaako mielensä aivan turhasta vain siksi, että ei itse arvosta itseään tai pidä itseään viehättävänä vaan vertailee itseään (luomutissejään) joihinkin superkäsiteltyihin somekuviin ja silikonirintoihin.

En kokenut epävarmuutta ennen kuin tämä asia tuli esille. Tämän asian esiintulo on kieltämättä vaikuttanut minuun, joskaan ei (vielä) mitenkään pahasti. Meillä on uskomattoman ihanaa seksiä. Pelkään, että tästä voi tulla ongelma, nyt kun tiedän asian. Jos voisin valita, olisin mieluummin ollut tietämättä tästä. Mutta ajassa ei voi peruuttaakaan.

Ap

Vierailija
42/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa olla paha mieli. Mun mielestä kun sitoudutaan, niin muihin pöytiin vilkuilu loppuu saman tien, jos ei yhdessä ole asiasta sovittu. Silmiä ei tietenkään tarvi sulkea, jos joku hyvännäköinen ihminen tulee vastaan, mutta ei ehdoin tahdoin hakeutuakaan stalkkailemaan ketään muuta. Mun mielestä se on sitoutumista, että päättää että kaiken seksuaalisen huomion annan tälle yhdelle ihmiselle, koska rakastan ja arvostan häntä. Jos ei sitä osaa tehdä, ei ole parisuhdekelpoinen, ja on parempi etsiä toisenlaisia suhteita. Nykyään kaiken pitäisi olla sallittua, mutta sillä ei kyllä hyviä parisuhteita rakenneta. Ihmekään kun kukaan ei lopulta kelpaa. 

Onko tämä normaalia? Vaatia kumppania antamaan kaikki seksuaalinen huomio itselle?

Toki, jos ajattelen itseäni, se ei ole mikään ongelma. Mutta voiko mieheltä vaatia tuollaista?

Ap

Ainakaan sun nähden ei pitäis muille flirttailla ja selän takana flirttailu olis kyllä kans pskaa käytöstä. Eikä sitä pitäis edes erikseen vaatia, vaan miehen pitäis ihan itse tajuta, että kun seurustelee yhden naisen kanssa, niin silloin ei flirttailla muille, mitä herutuskuvista tykkääminenkin on. 

Tän kyllä tajuaa, jos on tunneälykäs mies. 

Sitten jos on sellainen vähemmän älykäs, mutta hyväntahtoinen, niin lopettaa siinä vaiheessa, kun toinen kertoo, että loukkaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäiskö mies ok:na, että samalla tavalla sinä osoittaisit huomiota muille miehille?

En tiedä. Vähän tätä keskustelussa sivuttiin ja hän sanoi, että ei tiedä, mitä muut somessa tekee, hän ei käy katsomassa muiden profiileja. 

Kyllä minä luulen, että kenelle tahansa olisi noloa, jos kumppani käyttäytyisi somessa tuolla tavalla. Mutta harvemmin kai naiset tuollaista tekee. Ja miehille se on niin tavallista, että aika usein se on naisen pikkumaisuutta tai hysteerisyyttä tai jotain muuta typerää, jos sellainen tuntuu pahalta.

Hmm... toisaalta olen sitä mieltä, että minun pitäisi voida tämä ohittaa, jättää huomiotta. Nauttia hyvistä asioista, joita hänessä on paljon. Unohtaa tällainen, joka ei ole "oikea ongelma" ollenkaan. Mutta en tiedä, pystynkö siihen. Hankalaa nyt on, kun tarvitsisin aikaa miettiä mitä mieltä olen. Pakkohan tästä on keskustella hänen kanssaan. Jokainen on vapaa valitsemaan elämäänsä sisältyvät asiat. Sitten jää vain se keskustelu, sopiiko se molemmille.

Ap

Vierailija
44/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä tämän päivän touhuja. Jos olet suhteessa. Älä keräile kavereita somessa. Älä seuraa vieraita miehiä/naisia. Exän kuvasta voi tykätä. Jokaiseen Exää ei tarvitse välejä katkaista. Muista kunnioittaa puolisoasi tai sulla ei ole kohta sellaista. 

Samaa mieltä noista. Myös tuosta, että eksiin ei tarvitse välejä katkaista. Heidän kanssa voi olla tekemisissäkin, mutta nämäkin on niin tapauskohtaisia juttuja aina. Älä seuraa vieraita miehiä/naisia, ömm.. no näissäkin ehkä vähän se, mitä sisältöä ne jakaa vaikuttaa siihen onko se outoa käytöstä parisuhteessa olevalle vai ei.

Ap

Vierailija
45/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä huolisi tuollaista miestä kuin ap:lla on.

Kyllä kumppania pitää kunnioittaa ja kumppanit saa sanoa, miten toivovat toistensa käyttäytyvän. Jos keskustelut tärkeiksi koetuista aiheista eivät tuota toivottua tulosta, voi erota. 

Sitä vielä mietin, kun moni vastaaja sanoo, että tissi/pyllykuvien TYKKÄILY on paha. Onko teistä ok, jos kumppani selailee niitä kuvia (ja vaikka runkkailee niille), kunhan eivät tykkäile? Minusta pelkkä selailukin on ällöä.

Vierailija
46/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

🏁🏃🐖

Vierailija
47/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole aika normaalia tykätä tisseistä?

Vierailija
48/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On normaalia, mutta fiksu ihminen ei tee sitä julkisesti = paina tykkää nappia somessa omalla profiililla, etenkään kun kyseessä on parisuhteessa oleva mies! 🤦

Vierailija
49/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On! Erittäin normaalia. Mutta jos tissien arvostusta, (siis toisten naisten tissien arvostusta) tekee omaa kumppania nöyryyttävällä ja itsetuntoa murentavalla tavalla, se ei ole kovin viisasta eikä kauaskantoista.

Ap

Vierailija
50/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä rinnat on, mutta huomattavasti tyhjemmät ja enemmän maata kohden ovat kuin nuorempana. Eipä tuo vatsanahkakaan aivan litteä ja arveton ole. Nämä tissinaiset ovat rintavarustukseltaanhuomattavasti eri koko luokassa ja nuorempia tyttösiä, kiinteine kroppineen.

Olen naisellinen nainen, joskaan en ihan kaikkein feminiinisimmästä päästä. En käytä huulitäytteitä, tekoripsiä enkä rakennekynsiä. Pitkät hiukset on ja tykkään mekoista. Olen seksuaalisesti aktiivinen. Suhde on tuore.

Olen aika vapaamielinen, minusta on aika normaaliakin viehättyä muistakin ihmisistä. Siksi kaipasin keskustelua aiheesta, koska olen hiukan hämmentynyt ja huomaan olevani surullinen, enkä tiedä mitä ajatella. 

Ap

No sun pitää ajatella niin, että et tunne itseäsi halutuksi, rakastetuksi ja huomatuksi miehesi toimesta. Eikös parisuhteen tärkeimpiä kriteereitä ole se, että se tuo positiivista lisää elämääsi ja tunnet olevasi tärkein ja halutuin miehellesi? Jos sitä et hänelle sitä ole, pistä ukko luiskaan. Jos mies aiheuttaa käytöksellään sussa riittämättömyyden tunnetta ja sitä, että sua ei haluta eikä rakasteta, on aika pistää ukko kiertoon. Niiden isotissisten luo sitten.

Vierailija
51/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken miestä, jonka Threads-seuraajista yli puolet oli jotain tissi-naisia, seksitreffien mainostajia, yms Only Fanssejä. Minusta on hyvä, että hänen todellinen luonteensa tuli ilmi tuota kautta.

Pitää lisätä, että samainen ukkeli kommentoi (kehui) myös jatkuvasti muiden naisten kuvia, vaikka tapaili minua ja halusi olla kanssani. Onneksi Threadsissä on se hyvä ominaisuus, että Vastaukset-kohdasta näkee seuraamassa henkilön kaikki vastaukset muille henkilölle. Ja jos klikkaat kello-painiketta, ne tulevat fiidiisi reaaliaikaisena.

Oli kyllä silmiä avaavaa. 

Karisiko ihastuksesi mieheen nopeasti, kun näit reaaliajassa, mitä hän kirjoittaa tissinaisille threadsissa? Tajusikohan mies, että sä pystyit seuraamaan hänen kaikkia tekstejä??

Vierailija
52/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paha mielesi on luonnollinen reaktio, jonka takia sinulla ei ole vähäisintäkään syytä tuntea syyllisyyttä. Miehesi on moukka ja hän pitäisi hävetä käytöstään. Mitä taas naisten rintoihin tulee, kun toista rakastaa, niiden koolla ei ole mitään väliä.

M48

Vierailija
53/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla kyllä rinnat on, mutta huomattavasti tyhjemmät ja enemmän maata kohden ovat kuin nuorempana. Eipä tuo vatsanahkakaan aivan litteä ja arveton ole. Nämä tissinaiset ovat rintavarustukseltaanhuomattavasti eri koko luokassa ja nuorempia tyttösiä, kiinteine kroppineen.

Olen naisellinen nainen, joskaan en ihan kaikkein feminiinisimmästä päästä. En käytä huulitäytteitä, tekoripsiä enkä rakennekynsiä. Pitkät hiukset on ja tykkään mekoista. Olen seksuaalisesti aktiivinen. Suhde on tuore.

Olen aika vapaamielinen, minusta on aika normaaliakin viehättyä muistakin ihmisistä. Siksi kaipasin keskustelua aiheesta, koska olen hiukan hämmentynyt ja huomaan olevani surullinen, enkä tiedä mitä ajatella. 

Ap

No sun pitää ajatella niin, että et tunne itseäsi halutuksi, rakastetuksi ja huomatuksi miehesi toimesta. Eikös parisuhteen tärkeimpiä kriteer

Tunnen kyllä itseni halutuksi, rakastetuksi ja huomatuksi. Hän osoittaa rakkautta sanoin ja teoin. Hän osoittaa myös välittävänsä tunteistani. Siksi tämä juttu on kummallinen. Ei hän ole kasvotusten mitenkään puhumaton, tyly tai loukkaava, päinvastoin.

No okei, hän on välillä poissaoleva ja aika paljon puhelimella. Sekään ei haittaa, mulla on omakin elämäni ja tekemiseni, en tarvitse kumppania 24/7 jakamaan kanssani kaikkea. Mutta kun tämä asia tuli tietooni, mitä mm. puhelimella huomiota kiinnittää, koin kai jotenkin, että emme olekaan tässä suhteessa kaksin. Kuin kahden tiimissä olisikin koko joukkueellinen, mutta vain toinen meistä tiesi heistä. Häpeä itsestä on varmaan isoin tunne.

Hän juuri kävi tuossa kysymässä, onko kaikki ok. Sanoin että ei ole, mutta en ole vielä valmis keskustelemaan, en vielä tiedä mitä ajattelen. Hän sanoi, että rakastaa minua ja että keskustellaan, kun olen valmis. Tuntuu silti vaikealta (alkaa tuo keskustelu), vaikka väistämätöntähän se varmaan on.

Ap

Vierailija
54/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän siinä on joku haku päällä taustalla, että pitää omalla profiililla tykätä. Toive, että kohde huomaisi oman profiilin ja ottaisi yhteyttä. Eihän siinä muuten ole mitään järkeä, miksi siitä vieraan naisen turkki kuvan katsomisesta ja tykkäämisestä pitää jättää jälki 🤔

Yksikään itseään arvostava nainen ei huolisi itselleen tuollainen käyttäytyvää miestä, koska kukaan ei halua olla kakkosvaihtoehto. Jos sulle on ok, että miehesi on sun kans, kunnes löytää paremman, niin jatka, mutta jos ei, heitä luiskaan. Et riitä hänelle. Piste.

Vierailija
55/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän siinä on joku haku päällä taustalla, että pitää omalla profiililla tykätä. Toive, että kohde huomaisi oman profiilin ja ottaisi yhteyttä. Eihän siinä muuten ole mitään järkeä, miksi siitä vieraan naisen turkki kuvan katsomisesta ja tykkäämisestä pitää jättää jälki 🤔

Yksikään itseään arvostava nainen ei huolisi itselleen tuollainen käyttäytyvää miestä, koska kukaan ei halua olla kakkosvaihtoehto. Jos sulle on ok, että miehesi on sun kans, kunnes löytää paremman, niin jatka, mutta jos ei, heitä luiskaan. Et riitä hänelle. Piste.

Korjaus: tyrkkykuvan 😁

Vierailija
56/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kun annettaisi muutama miltsi rahaa niin olisiko sinun vai tissibeibien kanssa? 

Niinpä...

Vierailija
57/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvällä itsetunnolla varustettu nainen ei jää riippumaan suhteeseen, jossa mies käyttäytyy häntä kohtaan epäkunnioittavasti, koska hän tietää että hän ansaitsee parempaa kohtelua ja pystyy sellaista myös saamaan muualta.

Vierailija
58/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korjaus: tyrkkykuvan 😁

Hyvä korjaus 😁 

Ei tykkäyksissä ole takana yhteydenottotoivetta. Profiilien julkaisut, joista näin tykänneen, on ns. saavuttamattomia tai liekö kuvat edes aitoja, onko tekoälyn luomia osin, muokattuja nyt ainakin.

Hän sanoo, että rakastaa minua ja uskon sen kyllä olevan totta. Mutta tämä käytöksen ristiriitaisuus luo siihen kyllä kiilaa silti. Tiedän, että minulla on sellaisia piirteitä ja ominaisuuksia, joita ei joka naisella ole. Sikäli tiedän kyllä arvoni. Mutta kroppa on sellainen kuin on. Geenibingossa ei ole ollut onni myöten. 

Ap

Vierailija
59/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle ainoo neuvo jonka tarviit: jos miehen tekemiset tekee sulle pahaa mieltä tms., niin älä ole sen kanssa. Miksi olisit? Miksi? Sä et tarvii sitä.

Ihan kaikessa muussa hän tuo minulle hyvää mieltä, rauhaa ja onnea. Tämä on ainoa asia, josta tulee paha mieli.

Ap

Onnea ja rauhaa löydät vaikka luonnosta, kirkosta, kirjastosta.

Sen sijaan seksuaalista onnea ja hyvinvointia on vaikeampi löytää muista asioista.

Ja sitähän tuo "hyvänmielentuojasi" ei nyt kykene sinulle antamaan.

Vierailija
60/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se saatanan arvoton kaksilahkeinen kusipää ole tajunnut että kun sinä valitsit sen niin sillä ei ole enää mitään oikeutta edes katsoa muita naisia. Puhko sen silmät niin se ei näe enää muita naisia ja pääset paremmin omistamaan ja hallitsemaan sitä? Ei siittä sinulle tule mitään ongelmia kun itkeskelet kuulusteluissa ja sanot että mies uhkaili niin teit sen itse puolustukseksi. Kaikki viranomaiset on aina naisen puolella niin sinun ei naisena koskaan tarvi todistaa että mies olisi oikeasti tehnyt väärin. Varsinkin mies poliisit kääntyy aina naisen puolelle kun nainen itkee. Kokemuksesta voin sanoa että tuolla tavalla selviää vaikka miehen tappamisesta ilman rangaistusta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi