Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani seuraa ja tykkäilee somessa tissinaisista ja eksien jutuista

Vierailija
29.06.2025 |

Tuottaisiko tällainen sinulle pahaa mieltä?

Mulle näköjään tulee paha mieli, enkä tiedä mitä ajatella. Eihän se vaarallista ole, se on vain some. Eikä fantasioissa ole mitään pahaa, päinvastoin. Mutta miksi se tuntuu minusta näin pahalta? Olenko pikkumainen kun tulee surullinen olo? Miksi se surettaa?

Toki, yksi syy on varmasti se, että ne tissinaiset on sellaisia, millainen minä en ole. Tulee olo, että mitä tuo mies minun kanssa edes tekee? Jos sellaiset naiset innostaa, minä olen väärä valinta. Tulee olo, että en voi koskaan täysin tehdä hänestä onnellista. 

Kommentit (93)

Vierailija
1/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppanisi on joutunut homostelemaan kaltaisesi tissittömän elikon kanssa  - terve mies haluaa tissiä, isoa tissiä.

Vierailija
2/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kumppanisi on joutunut homostelemaan kaltaisesi tissittömän elikon kanssa  - terve mies haluaa tissiä, isoa tissiä.

Teistä ei kumpikaan ole terve,sie etkä ap.n ukkeli.

Terve vaan:)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vastaava tapaus viisi vuotta miehenä. Hän oli näitä takapuolimiehiä. Naisella ei saanut olla iso eikä pieni takamus. Ei saanut roikkua eikä riippua. Seuraili myös eksiä ja pokea. 

Vierailija
4/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varsinainen helmi mieheksi.  Pidä tiukasti kiinni.

Vierailija
5/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kyllä rinnat on, mutta huomattavasti tyhjemmät ja enemmän maata kohden ovat kuin nuorempana. Eipä tuo vatsanahkakaan aivan litteä ja arveton ole. Nämä tissinaiset ovat rintavarustukseltaanhuomattavasti eri koko luokassa ja nuorempia tyttösiä, kiinteine kroppineen.

Olen naisellinen nainen, joskaan en ihan kaikkein feminiinisimmästä päästä. En käytä huulitäytteitä, tekoripsiä enkä rakennekynsiä. Pitkät hiukset on ja tykkään mekoista. Olen seksuaalisesti aktiivinen. Suhde on tuore.

Olen aika vapaamielinen, minusta on aika normaaliakin viehättyä muistakin ihmisistä. Siksi kaipasin keskustelua aiheesta, koska olen hiukan hämmentynyt ja huomaan olevani surullinen, enkä tiedä mitä ajatella. 

Ap

Vierailija
6/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano asiasta. Jos ei lopeta eroa. 

Kertoo teoillaan kunnioittaako sua vai ei. T. Mies joka lopetti tykkäilyn.

Vierailija
7/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi tuollaista. Onko miehesi töissä kenties autokorjaamossa, huoltoyhtiössä tai konepajalla? Tuollaiset paikat ovat usein täynnä eroottisia tyttökalentereita, mikä voi vaikuttaa siihen, että mikä hänestä on normaalia ja ok. Noissa kalentereissa on firmojen logoja, eli jotkut ilmeisesti jakaa yrityslahjoina niitä.

Vierailija
8/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sehän se juuri, koska mielestäni hän on monella tapaa helmi. Hänessä on paljon ominaisuuksia, joita todella arvostan. Hän ei ole pettäjä eikä juomari. Hän on monella tavalla tunneälykäs ja hyvä keskustelija. Hän on minulle todella sopiva ihminen.

Nyt mietin, onko tällainen niin iso asia, että tätä edes kannattaa miettiä? Voisinko antaa tämän olla? 

Eksien somen seuraaminenkaan nyt ei minusta niin paha juttu ole, mutta ehkä se on vähän outoa.

Ap

Vierailija
9/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin hetken miestä, jonka Threads-seuraajista yli puolet oli jotain tissi-naisia, seksitreffien mainostajia, yms Only Fanssejä. Minusta on hyvä, että hänen todellinen luonteensa tuli ilmi tuota kautta.

Vierailija
10/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla ei ole pienet rinnat, mutta kommentoin et samalla logiikalla minimunamies olisi kuin sormetusseksi lesbon kanssa.

Vierailija
11/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sehän se juuri, koska mielestäni hän on monella tapaa helmi. Hänessä on paljon ominaisuuksia, joita todella arvostan. Hän ei ole pettäjä eikä juomari. Hän on monella tavalla tunneälykäs ja hyvä keskustelija. Hän on minulle todella sopiva ihminen.

Nyt mietin, onko tällainen niin iso asia, että tätä edes kannattaa miettiä? Voisinko antaa tämän olla? 

Eksien somen seuraaminenkaan nyt ei minusta niin paha juttu ole, mutta ehkä se on vähän outoa.

Ap

Pitäisi tietää miksi mies tykkäilee. Hakeeko muuten kontaktia. Jos hakee pihalle heti. 

Vierailija
12/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano asiasta. Jos ei lopeta eroa. 

Kertoo teoillaan kunnioittaako sua vai ei. T. Mies joka lopetti tykkäilyn.

Miten sun kumppani asiasta sanoi? Halusitko oikeasti lopettaa tykkäilyn itse vai teitkö sen vastentahtoisesti kumppanin jättämisen pelossa? En halua omaa kumppaniani vaatia tekemään mitään. Hän on vapaa elämään kuten tahtoo. 

Ap

Vierailija
13/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Pitäisi tietää miksi mies tykkäilee. Hakeeko muuten kontaktia. Jos hakee pihalle heti. 

En usko, että hakee kontaktia. Nuo tyttöset on niitä kasvottomia, ulkomaan ihmeitä. En ajattele, että tosielämässä pettäisi. Mutta silti on surullinen olo. Varmaan sen vuoksi, koska se aiheuttaa omasta viehättävyydestä aika isojakin kysymyksiä. Pitkällä tähtämellä tämä voi vaikuttaa seksiin ja parisuhteeseen hyvinkin turmiollisesti.

Ap

Vierailija
14/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä sulle ainoo neuvo jonka tarviit: jos miehen tekemiset tekee sulle pahaa mieltä tms., niin älä ole sen kanssa. Miksi olisit? Miksi? Sä et tarvii sitä.

Vierailija
15/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tapailin hetken miestä, jonka Threads-seuraajista yli puolet oli jotain tissi-naisia, seksitreffien mainostajia, yms Only Fanssejä. Minusta on hyvä, että hänen todellinen luonteensa tuli ilmi tuota kautta.

Pitää lisätä, että samainen ukkeli kommentoi (kehui) myös jatkuvasti muiden naisten kuvia, vaikka tapaili minua ja halusi olla kanssani. Onneksi Threadsissä on se hyvä ominaisuus, että Vastaukset-kohdasta näkee seuraamassa henkilön kaikki vastaukset muille henkilölle. Ja jos klikkaat kello-painiketta, ne tulevat fiidiisi reaaliaikaisena.

Oli kyllä silmiä avaavaa. 

Vierailija
16/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kypsän, tasapainoisen miehen merkki. Jos lähtökohtaisesti tuollainen, kannattaako jatkaa?

Kuuntele tuntojasi, ansaitset sinua arvostavan miehen.

Vierailija
17/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

A-kupin poikatissit ei vaan miehiä sytytä, sori vaan

Vierailija
18/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En hyväksyisi tuollaista. Onko miehesi töissä kenties autokorjaamossa, huoltoyhtiössä tai konepajalla? Tuollaiset paikat ovat usein täynnä eroottisia tyttökalentereita, mikä voi vaikuttaa siihen, että mikä hänestä on normaalia ja ok. Noissa kalentereissa on firmojen logoja, eli jotkut ilmeisesti jakaa yrityslahjoina niitä.

Tämähän se on, tietyillä aloilla ja harrastuksissa tällainen on hyvin tavallista. Ja siksi mietinkin, onko ongelma todellisuudessa kuitenkin vain minun? Pitäisikö miehen muuttaa käytöstä vai minun työstää asennettani ja opetella olemaan surulliseksi tuleminen tällaisista?

Ap

Vierailija
19/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä anteeksipyytelet jopa itseltäsi omia tuntemuksiasi? Ei niissä ole mitään väärää vaan sulla on oikeus tuntea just kuten tunnet. Ihan samalla tavalla kumppanillasikin on oikeus tuntea tarvetta pitää yhteyttä exiin ja tykkäillä jostain tissityrkyistä. Kumpikin teistä on ihan just oikeanlainen sellaisena kuin on eikä kummankaan tarvitse tai pidä muuttua eikä ainakaan toisen vaatimuksesta.

Kumppaneina olette vääränlaiset toisillenne, koska ei parisuhteessa vaan kuulu olla epämukava olla tai tuntea itsensä vähäpätöiseksi verrattuna kumppanin exiin eikä toisaalta myöskään sanella toiselle mitä hän saa tehdä.

Sinuna keskittyisin eron jälkeen kasvattamaan tervettä itsevarmuutta ja -luottamusta ennen kuin alkaisin katsella uutta mahdollista kumppania.

Vierailija
20/93 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä sulle ainoo neuvo jonka tarviit: jos miehen tekemiset tekee sulle pahaa mieltä tms., niin älä ole sen kanssa. Miksi olisit? Miksi? Sä et tarvii sitä.

Ihan kaikessa muussa hän tuo minulle hyvää mieltä, rauhaa ja onnea. Tämä on ainoa asia, josta tulee paha mieli.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän yksi