Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Apua minun yläkerrassa on uimahalli

Vierailija
29.06.2025 |

Siis naapuri juoksuttaa vettä tunti kausia joka päivä. En tiedä mitä tehdä ja en tiedä voinko asiasta valittaa johonkin, koska olen alkanut nähdä painajaisia vesivahingosta ja oikeasti pelottaa, että sataa niskaan vesi. Ei ole vakuutusta kun en saanut joten tuskin kukaan korvaa jos hän mokaa..

Hirveä lirinä ja lorina monta tuntia putkeen välillä on taukoja ja sitten se alkaa uudestaan 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANKI KOTIVAKUUTUS!

Vierailija
2/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy heippalapulla miksi lorisee tuntikausia, mutta ei siihen nimeä viitsi alle laittaa. Pyykkikone? Putkisto?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

HANKI KOTIVAKUUTUS!

No en saa . Ja sitä paitsi vaikka saisin niin en usko että siltikään korvaa. Sitä paitsi ei mentaliteetti voi olla se, että ' minä poika lotraan ja läträän kuin viisi vuotias ja paskon ja homehdutan koko talon, koska vakuutus korvaa' . No ei muuten korvaa ku kyseessä ei ole vanhinko vaan tahallinen läträys. Kivat vesi leikit menossa taas

Vierailija
4/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetkinen? miksi et saa kotivakuutusta? missä olet vuokralla?

Vierailija
5/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se kotivakuutus auttaa, jos kaikki tavarat ja köyhänä vaivalla eron jälkeen hankitut huonekalut menee pilalle. Ei vakuutus niitä korvaa 

Vierailija
6/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HANKI KOTIVAKUUTUS!

No en saa . Ja sitä paitsi vaikka saisin niin en usko että siltikään korvaa. Sitä paitsi ei mentaliteetti voi olla se, että ' minä poika lotraan ja läträän kuin viisi vuotias ja paskon ja homehdutan koko talon, koska vakuutus korvaa' . No ei muuten korvaa ku kyseessä ei ole vanhinko vaan tahallinen läträys. Kivat vesi leikit menossa taas

Miten niin et saa? Jokainen saa kotivakuutuksen. Vai asutko jossain laitoksessa? 

Vierailija
7/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se kotivakuutus auttaa, jos kaikki tavarat ja köyhänä vaivalla eron jälkeen hankitut huonekalut menee pilalle. Ei vakuutus niitä korvaa 

Lähinnä se auttaa jos se on vuokrasopimuksen ehtona. 

Vierailija
8/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HANKI KOTIVAKUUTUS!

Miten niin et saa? Jokainen saa kotivakuutuksen. Vai asutko jossain laitoksessa? 

No eipä saa luottotiedoton esimerkiksi 

Vierailija
9/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä se vaan keitän keittoruokia kotona ja laitan kattilan vesihauteeseen jäähtymään, ennenkuin laitan sen jääkaappiin. Käyn myös suihkussa päivittäin ja tiskaan astioita. Lattia pitää myös viikoittain pyyhkiä.

Vierailija
10/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meneehän se päivä näinkin, korva seinässä.

Vierailija
11/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HANKI KOTIVAKUUTUS!

Miksi täällä näin paljon luottotiedottomia?

Vierailija
12/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
13/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysy heippalapulla miksi lorisee tuntikausia, mutta ei siihen nimeä viitsi alle laittaa. Pyykkikone? Putkisto?

Tunge ne lappusi vaikka perseeseesi.

Vierailija
14/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HANKI KOTIVAKUUTUS!

Sain kun maksoin koko vuodelle kerrallaan.

Vierailija
15/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen? miksi et saa kotivakuutusta? missä olet vuokralla?

Luottotiedoton ei saa.

Vierailija
16/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HANKI KOTIVAKUUTUS!

Miksi täällä näin paljon luottotiedottomia?

Sitä ihmettelen kun suurin osa on varakkaita ja omaisuutta on.

Vierailija
17/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se ei olekaan vain se yksi yläkerran naapuri. Vaan putket kulkee jotenkin sillai, että siellä menee useamman asunnon putket samassa linjassa tai lähekkäin. Eli sitä juoksutusääntä kuuluu samalla sinun asuntoon muistakin asunnoista.

Vierailija
18/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HANKI KOTIVAKUUTUS!

Luottotiedottamat uuniin.

Vierailija
19/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurisi voi olla henkisesti häiriintynyt joka tahallaan valuttaa vettä naapurin kiusaksi. Näitä on. Minulla naapuri hakkasi puoli tuntia putkeen ilmeisesti lavuaariaan kun halusi ärsyttää. 

Vierailija
20/28 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa se laaja kotivakuutus omaksi turvaksi. Joistain paikoista saa sen vakuutuksen, kun maksaa koko vuoden kerrallaan. Yksiöön jotain 140€/vuosi? Ei siis ole hirveän kallista. Lainaa rahat vaikka joltain sukulaiselta. Saisit vähän sielunrauhaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä