Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keksiikö kukaan yhtään epäitsekästä syytä tehdä lapsia?

Vierailija
29.06.2025 |

Kaikki syyt mitä keksin ovat omien tai jonkun muun tarpeiden tyydyttämistä.

Kommentit (349)

Vierailija
1/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään itsekkäämpää kuin lisääntyminen. Siksi vanhemmat ovat aina itsekkäitä.

Vierailija
2/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mitään itsekkäämpää kuin lisääntyminen. Siksi vanhemmat ovat aina itsekkäitä.

Mutta olisi hyvä että eteenpäin menisivät juuri hyvät eikä huonot ominaisuudet. Taitaisi vain olla aika ristiriitaista, koska lisääntyminen vaatii niitä huonoja ominaisuuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on lahja. Olisitko itse halunnut jättää kokematta?

Vierailija
4/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syntymä on kuolemantuomio. Ikinä ei olisi sydäntä pakottaa omaa lasta kuolemaan <3

Vierailija
5/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussi sitten vaikka heterona jotain homoa perseeseen. Silloin olet todella epäitsekäs ja hyvä ihminen.

Vierailija
6/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että nämä jotka tekevät lisääntymisestään ongelman, ovat niitä, jotka eivät edes pidä omaa elämäänsä hyvänä kokemuksena.

Vierailija
7/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syntymä on kuolemantuomio. Ikinä ei olisi sydäntä pakottaa omaa lasta kuolemaan <3

Se nyt vaan kuuluu elämän kulkuun. Olet vieraantunut maailmasta, jos kuolema on pelkästään negatiivista.

Vierailija
8/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussi sitten vaikka heterona jotain homoa perseeseen. Silloin olet todella epäitsekäs ja hyvä ihminen.

Primitiivisen elukkakäytöksen kyseenalaistaminen nostattaa primitiivistä elukkaraivoa.

Vierailija
9/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis, ihan oikeasti. Kuvittelepa maailmaa, jossa jokainen ihminen lakkaisi täysin lisääntymästä? Kukaan ei hoitaisi sinuakaan kun olet vanha. Onko se siis sinusta kauhean itsekäs syy hankkia lapsia, että nykyiset sukupolvet tulevat hoidetuksi vanhoina? Joku tuottaa ruokaa meille? Ylläpitää lämpö- ja sähköverkkoa? 

Vaivanpalkaksi vanhempien pitää hoitaa nämä lapset. 

Vierailija
10/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta olisi hyvä että eteenpäin menisivät juuri hyvät eikä huonot ominaisuudet. Taitaisi vain olla aika ristiriitaista, koska lisääntyminen vaatii niitä huonoja ominaisuuksia.

Tyhmyys on lisääntymisen edellytys, ja väestön ÄO laskeekin koko ajan.

Vierailija
11/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Primitiivisen elukkakäytöksen kyseenalaistaminen nostattaa primitiivistä elukkaraivoa.

Mitä raivoa? Etkö haluakaan olla epäitsekäs? Ryhdistäydypäs hieman.

Vierailija
12/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En keksi yhtäkään.

Vierailija
13/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomesta loppuu veronmaksajat, jos naiset eivät tee lapsia.  Kuka sinunkin eläkkeesi sitten maksaa? Ja peräpukamasi pyyhkii, kun makaat vanhuusvuoteellasi raihnaisena?

Vierailija
14/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Veikkaan, että nämä jotka tekevät lisääntymisestään ongelman, ovat niitä, jotka eivät edes pidä omaa elämäänsä hyvänä kokemuksena.

Kuitenkin pitävät sitä ihan elämisen arvoisena, kun ovat elossa edelleen.

Vierailija
15/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomesta loppuu veronmaksajat, jos naiset eivät tee lapsia.  Kuka sinunkin eläkkeesi sitten maksaa? Ja peräpukamasi pyyhkii, kun makaat vanhuusvuoteellasi raihnaisena?

Jep. Suomessa on jo tällä hetkellä puoli miljoonaa työtöntä.

Vierailija
16/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis, ihan oikeasti. Kuvittelepa maailmaa, jossa jokainen ihminen lakkaisi täysin lisääntymästä? Kukaan ei hoitaisi sinuakaan kun olet vanha. Onko se siis sinusta kauhean itsekäs syy hankkia lapsia, että nykyiset sukupolvet tulevat hoidetuksi vanhoina? Joku tuottaa ruokaa meille? Ylläpitää lämpö- ja sähköverkkoa? 

Vaivanpalkaksi vanhempien pitää hoitaa nämä lapset. 

Jokainen ihminen vastaa omasta hyvinvoinnistaan. Ei sitä taakka voi toisille kaataa ilman toisen suostumusta. Vauvalta sitä ei voi edes kysyä. Erittäin itsekästä dumpata omat maksut ja velvoitteet muille. 

Jos ihmiset ei halua lisääntyä,se on ihmisten oikeus. Ulisijat voivat vaikuttaa vain omaan lisääntymiseensä. Perustakoon oman lisääntymiskultin tms. jos muiden lapsettomuus ahdistaa niin paljon.

Vierailija
17/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä olisi halunnut syntyä, koska en halua kuolla.

Vierailija
18/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En minä olisi halunnut syntyä, koska en halua kuolla.

Kannattaa hankkia vain sellaisia lapsia jotka haluavat kuolla, koska siltä ei voi välttyä.

Vierailija
19/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko ihmiskunta mahtuisi pienelle Tyynenmeren saarelle. Ylikansoitusvouhotus on vasemmiston ja juutalaisten propagandaa. Rooman Klubin globalistien suunnitelma on vähentää ihmiskunnan väestöä kansainvaellusten ja avoimet rajat -politiikkaa hyväksi käyttäen. Pride ja woketus on heidän aseensa. Kolmas maailmansota on tavoite.

Vierailija
20/349 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden elämän alun auttaminen!

Voiko selvempää ja epäitsekkäämpää syytä ollakaan.