Pride-marssijat jättivät jälkeensä sikamaisen sotkun
Kommentit (169)
Vierailija kirjoitti:
Karmeaa luonnon ja ympäristön tuhoamista koko Pride.
En tiedä kuinka suuri uhka luonnolle on sotkuinen kaupunkipuisto. Varsinkin kun se puisto siis siivotaan. Siinä vain menee hetki. Tässä ei varsinaisesti ole kyse mistään jokeen kaadettavista teollisuusjätteistä.
Vierailija kirjoitti:
Kävittekö korjaamassa sikailunne jäljet?
Mitä mää niitä korjaamaan, toisilla on fyrkkaa ja toisilla ei.
Mulla on, enkä mää niitä me korjaamaan.T: Santsu💃
Vierailija kirjoitti:
minä-minä-minä-minä-minä-minä
Sellaisia on tulevaisuuden toivot.
Suurin osa Pridessähän on nykyään porukkaa jotka menee vaan ihan koska luulevat sen olevan ihgua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No Pridehän on nykyään lähinnä tekopyhien hurskastelijoiden kerho.
Pride 2010 oli hyvä juttu, olisin itsekin voinut heterona osallistua, kun tuen homoavioliittoa jne.
Sen sijaan Pride 2025 liehutetaan Hamas-lippuja ja sotketaan Kaivari. Mitä järkeä?
Ei alapäällään ajattelevilla tunnetusti järkeä olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun syntyy valkoiseksi heteromieheksi, pitäisi hävetä syntymäänsä. Siltä se tuntuu.
Onneksi synnyin ajoissa. Näin keski-ikäisenä heteromiehenä ei hävetä yhtään ja Pridessakin koin oloni täysin tervetulleeksi.
Jäikö Sannalta aluspöksut puistoon.
Kyllähän ulkonäkö kertoo käytöksestä. Tuhruinen väritukka ja sarjakuvakauluri on harvoin siisti tai hygieninen.
Siellä on luultavasti ihmisulostetta siellä sun täällä, tiedätte kyllä miksi..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pride 2010 oli hyvä juttu, olisin itsekin voinut heterona osallistua, kun tuen homoavioliittoa jne.
Sen sijaan Pride 2025 liehutetaan Hamas-lippuja ja sotketaan Kaivari. Mitä järkeä?
Ei alapäällään ajattelevilla tunnetusti järkeä olekaan.
Libidovetoiset liskoaivot.
Julkkaripaskaduunarien homma on siivota sotkut. T. Pride-hörhö
Kukaan ei odottanut mitään muuta tuolta friikkisirkukselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina löytyy tekosyistä miksi juuri nyt ei voi tehdä mitään.
Miten nämä ihmiset ovat näin välinpitämättömiä?
Jos minulta tulee roskia, laitan ne omaan muovipussiin, jonka vien pois. Ei tulisi mieleenkään jättää puistoihin roskia, missään olosuhteissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, en todella ymmärrä sitä, että kaikista maailman tapahtumissa juuri Pridessa tuetaan Hamasin Palestiinaa.
Kyllä se tiedetään, miten Gazassa seksuaalivähemmistöille käy. Toisin kuin Israelissa, missä on monta omaa pride-kulkuetta.
Vierailija kirjoitti:
Vain homot roskaavat? Persuharhat on mielenkiintoisia.
Missä niin lukee? Vai kuuluuko sinun harhoihisi rivien välissä olevat salaviestit?
Onko vasemmistolaisuus aiheuttanut ne vai sen vuoksi olet liittynyt heihin?
Vierailija kirjoitti:
Miten nämä ihmiset ovat näin välinpitämättömiä?
Jos minulta tulee roskia, laitan ne omaan muovipussiin, jonka vien pois. Ei tulisi mieleenkään jättää puistoihin roskia, missään olosuhteissa.
Alapäässä harvemmin järki liikkuu, eikä näillä ole mikään muu mielessä.
Tässä taas nähdään totuus. Pahuutta.
Veronmaksajien rahat menivät tähänkin sitten. Köyhät, tähän menee teidänkin tuet.