Pride-marssijat jättivät jälkeensä sikamaisen sotkun
Kommentit (169)
Kävittekö korjaamassa sikailunne jäljet?
Vierailija kirjoitti:
Vain homot roskaavat? Persuharhat on mielenkiintoisia.
Varmaan se onkin totta. Persut syövät myös roskia.
Nämä samat ihmisetkö istuvat kadulla Elokapina- mielenosoituksissa luonnon ja ilmaston puolesta.
Joka vuosi on Helsingille satojen tuhansien lasku Priden jälkeen.
Suomi loataan henkisesti ja aineellisesti.
Ässän pässä. Sässä! Pissittää. Anna sinne!!!!!!
"Helsinki Pride kertoo, että siivous toteutetaan sunnuntaina.
Siivouksen suorittaminen yöllä ei ole mahdollista, sillä puistoon jää ihmisiä istumaan, vaikka tapahtuma loppuu, kertoo tapahtuman viestintäpäällikkö Laura Vainio.
Alueen purku jatkuu sunnuntaina telttojen ja lavojen osalta. Kaivopuisto on varattu tapahtumaa varten viikonlopun yli.
Tapahtumajärjestäjä palauttaa kaupungilta varatun alueen varauksen jälkeen kaupungille siistissä kunnossa, huomenna maanantaina, Vainio lupaa."
Vierailija kirjoitti:
minä-minä-minä-minä-minä-minä
Ja minun oikeudet. Tasa-arvo vttuun!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosia ne on.
Mimmoisia? Roskaamista puolustamatta, sotkevia sikoja mahtuu jokaiseen ihmisryhmään. Kaikkien festareiden jälkeen on sotkuista koska osa ihmisistä on ajattelemattomia mulkkuja, suuntautumisesta riippumatta.T. Roskansa keräävä lesbo
JOku kehui uutisissa, miten tiellä oli salliva tunnelma ja oltiin niin ihanasti samalla asialla. Eikö sen kulkueen järjestäjät ja piknikkien organisoijat voisi käyttäytyä kuin suviseuralaiset eli organisoida myös siivouksen? Ihan hullua, että nimenomaan Helsingissä priden jälkeen roskaaminen on huipussaan, kun pääkapunkilaiset kehuvat olevansa maan ainoita luonnonsuojelijoita ja niitä, jotka varmistavat aina ja kaikessa, että luonto ja luonnon moninaisuus tulee ensin. Ei roskia, ei jätteitä, ei sotkuja.
Eivät käy, kaupungin työntekijät käyvät, veronmaksajien rahoilla. Tänään niillä on krapula eivät pysty
Kaksinaismoralismia. Luontoa suojelevat mutta itse eivät näytä esimerkkiä.
Vierailija kirjoitti:
No Pridehän on nykyään lähinnä tekopyhien hurskastelijoiden kerho.
Pride 2010 oli hyvä juttu, olisin itsekin voinut heterona osallistua, kun tuen homoavioliittoa jne.
Sen sijaan Pride 2025 liehutetaan Hamas-lippuja ja sotketaan Kaivari. Mitä järkeä?
Mie haluan vaan osallistua pildeen. Missä se järjestetään tänä vuonna? Nyyh!
Nykyään kun syntyy valkoiseksi heteromieheksi, pitäisi hävetä syntymäänsä. Siltä se tuntuu.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan kaikki sotkee oli kyseessä mikä tapahtuma tahansa, vapunkin jälkeen on aina aivan hirvittävä sotku jokapuolella.
Osa sotkee, osa siivoaa toisten jälkiä, osa vaan on. Ihan sama ilmiö esim. kaupoissa. Toiset sotkee, rikkoo ja sikailee. Toiset kiltit sitten kiikuttaa näiden sikojen roskia roskiin, huutelee siivoojaa auttamaan ja nostelee lattialle heiteltyjä tavaroita. Tajuatteko aikuiset ihmiset, että muut ihmiset häpeää teitä sikapossuja? Ja tällä ei ole edes mitään tekemistä sukupuolisen suuntautumisen kanssa näköjään.
Lähtivätkö he k*rpä p:ssä pois sieltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Semmosia ne on.
Mimmoisia? Roskaamista puolustamatta, sotkevia sikoja mahtuu jokaiseen ihmisryhmään. Kaikkien festareiden jälkeen on sotkuista koska osa ihmisistä on ajattelemattomia mulkkuja, suuntautumisesta riippumatta.T. Roskansa keräävä lesbo
Miksi Suviseuroissa on itsestään selvä, että itse siivoavat sotkunsa? Eikä tuo ollut yksittäisen ihmisen sotkema.
Kaivarin saa tuohon kuntoon vain, jos iso osa porukasta on menossa mukana.
Vierailija kirjoitti:
Nykyään kun syntyy valkoiseksi heteromieheksi, pitäisi hävetä syntymäänsä. Siltä se tuntuu.
Voithan osallistua pildeen. Tai sitten menet kaverin kanssa telakalle ottaan muutaman.
Vierailija kirjoitti:
Karmeaa luonnon ja ympäristön tuhoamista koko Pride.
Puhumattakaan moraalista, sielusta, hengestä ja ruumiista.
Että sellaista porukkaa.