Sain tänään tietää että tapaan huomenna lääkärin
Ja asia on osastohoito psykiatrisessa sairaalassa ja minun hoitotiimi on miettinyt sen olevan minulle paikallaan. Minulla on itsetuhoisia ajatuksia ja lentävää ajattelua. Miten asiaan pitäisi suhtautua? Olen aika pihalla nyt.
Kommentit (27)
Vierailija kirjoitti:
Teelehdistäkö luit, ap?
Sairaanhoitaja soitti eilen. Ja tänään on päivä jolloin katsotaan olenko osaston tarpeessa.
Itselle on tuota ehdotettu pariinkin kertaan, enkä ole mennyt. Itsetuhoisia ajatuksia on päivittäin ollut yli 30 vuoden ajan ja olen työelämässä ollut suurimman osan aikaa. Itsetuhoiset ajatukset eivät ole niin vakavia kuin annetaan ymmärtää.
Vierailija kirjoitti:
Itselle on tuota ehdotettu pariinkin kertaan, enkä ole mennyt. Itsetuhoisia ajatuksia on päivittäin ollut yli 30 vuoden ajan ja olen työelämässä ollut suurimman osan aikaa. Itsetuhoiset ajatukset eivät ole niin vakavia kuin annetaan ymmärtää.
Et ole mennyt? Mitenniin olet saanut valita?
Psykiatria ei ole paljon kehittynyt keski-ajalta. Perustuu edelleen ihmisten leimaamiseen, ennakkoluuloihin, väkivaltaan heikoilla olevia kohtaan. Pthyi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teelehdistäkö luit, ap?
Sairaanhoitaja soitti eilen. Ja tänään on päivä jolloin katsotaan olenko osaston tarpeessa.
Miten ne sinulle soittelevat, eikö siellä pidä olla tarkkailtavana ensin
Sulle tulee Anneli
Superfani-plakaati
tällä menolla..
Oot sä niin innokas.
Pus och kram. 👋