Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapailunainen painaa vain 41kg

Vierailija
29.06.2025 |

On jo yli 30v ja jotain 155cm

Kommentit (84)

Vierailija
61/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 165cm ja hoikimmillani painoin 46kg. Ihan siis aikuisiällä. Ei ollut yhtään liian vähän, olin toki tosi hoikka, mutta myös reipas, energinen ja hyvinvoiva. Kaikkia kolmea jälkimmäistä olen edelleen, mutta hoikka en enää, nyt on painoa jo 57kg. En pidä ap:n kertomaa naista siis yhtään liian laihana, lähinnä ihmettelen, että miten tietää noin tarkasti tapailunaisen painon.

N-81

Tietäähän se kun punnitsi painon kentällä tuodessaan mininaisen ulkomailta tänne. Matkalaukussa. Vai onko tuo lapsi ihan vallan?

Mene pedo hoitoon.

Vierailija
62/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 165cm ja hoikimmillani painoin 46kg. Ihan siis aikuisiällä. Ei ollut yhtään liian vähän, olin toki tosi hoikka, mutta myös reipas, energinen ja hyvinvoiva. Kaikkia kolmea jälkimmäistä olen edelleen, mutta hoikka en enää, nyt on painoa jo 57kg. En pidä ap:n kertomaa naista siis yhtään liian laihana, lähinnä ihmettelen, että miten tietää noin tarkasti tapailunaisen painon.

N-81

Tietäähän se kun punnitsi painon kentällä tuodessaan mininaisen ulkomailta tänne. Matkalaukussa. Vai onko tuo lapsi ihan vallan?

Mene pedo hoitoon.

Siis kuka täällä on pedo? Joku nainen joka kehtaa olla hoikka? Just...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaali paino noin lyhyelle.

Vierailija
64/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika rääpäle...saattaa mennä naimisen rytkeessä "rikki"..vaihtoon..

Sössön sössön. Minä olen 160 cm pitkä ja kun aloin odottaa ensimmäistä lastani, painoin 43 kg. Ihan terve, ei syömishäiriöitä. Mutta kiitos kun kutsut rääpäleeksi. Mitkä mahtavat olla omat erinomaiset mittasi?

#kehorauhaa

Vierailija
65/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taskuvenus. Tuon kanssa voit toteuttaa kaikki Kama Sutran asennot. Paitsi ehkä ne, joissa olet itse päällä.

Ei se pienuus tarkoita mitään takalinjan venyvyyttä tai notkeutta. Pieni voi olla ihan yhtä jumissa kuin isokin. Itse asiassa anorektikko varmasti onkin, koska ei "tarvitse" liikkua.

Tuon keksityn tapailunaisen BMI olisi 17 eli tosi paha alipaino.

Vierailija
66/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusen on alipainoa. Viisi kiloa lisää niin ois bmi normaalissa. Mutta joillekin paino on ihan ilman mitään sairauksia noin alhainen, ja joillakin näistä se ei edes millään nouse siitä. 

Toki voi olla myös joku syömishäiriö tms

Ja mikä saatana sinäkin olet diagnosoimaan ihmistä jota et ole nähnyt.

Vierailija
67/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taskuvenus. Tuon kanssa voit toteuttaa kaikki Kama Sutran asennot. Paitsi ehkä ne, joissa olet itse päällä.

Ei se pienuus tarkoita mitään takalinjan venyvyyttä tai notkeutta. Pieni voi olla ihan yhtä jumissa kuin isokin. Itse asiassa anorektikko varmasti onkin, koska ei "tarvitse" liikkua.

Tuon keksityn tapailunaisen BMI olisi 17 eli tosi paha alipaino.

Sinähän sen tiedät.

Vierailija
68/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatelkaa, ap uskaltaa tapailla jotain pienikokoista ja hoikkaa ihmisfriikkiä ilman teidän lupaanne. Vttu te joutaisitte kaikki hoitoon.

Vierailija
69/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvon asiantuntijaraati, paljonko kuka tahansa hyväksyttävä tapailunainen saa painaa?

Vierailija
70/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N-81

Sama juttu. Olen 168 cm ja olen alimmillani painanut aikuisena 47 kg. Vuosi sitten painoin 50 kg. Olen aina ollut laiha/hoikka. Ikää minulla on lähemmäs 50 v. Syön normaalisti, liikun muutaman kerran viikossa, minulla on kaksi lasta (jotka sain heti ekasta kierrosta), veriarvoni ovat hyvät jne. En sairasta anoreksiaa enkä buliaa.

Ap.n nainen on hoikka, mutta ei todellakaan vielä mikään sairaalloisen laiha. 

Vierailija
71/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No joo, kyllä itse olin aika anorektinen tuossa painossa. Joku 45 kg ok. Terveisin samanpituinen, nyt laihduttava 55-kiloinen

Vierailija
72/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 157 cm ja painoin nuorena parikymppisenä 40-45 kg. En ollut anorektinen tai sairas, söin hyvin. Mutta kyllä kun jälkeenpäin katsoo kuvia, niin luut törröttää aika lailla. 

Vierailija
73/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti hän käy säännöllisesti lääkärissä. Voi olla ravitsemuksellisia puutteita ja osteoporoosi tekee tuloaan.

Vierailija
74/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo tosi vähän, mutta olen itsekin painanut saman verran ja olen saman pituinen. Lapsen kun sain, niin tein kolme vaunulenkkiä päivässä, söin sen mitä kerkesin ja imetys kulutti osan. 

Vierailija
75/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja siis tietää grammalleen kyseisen naisen painon, mutta ei pituutta, mikä on siis "jotain 155cm". Eli voi olla lyhyempikin. 

Vierailija
76/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo, kyllä itse olin aika anorektinen tuossa painossa. Joku 45 kg ok. Terveisin samanpituinen, nyt laihduttava 55-kiloinen

Tiedät varmasti että jos sinulla on ollut syömishäiriö, et voi laihduttaa.

Vierailija
77/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten kun runttaa tähtääjän paikalta kakkoseen niin onnistuuko? 

Vierailija
78/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 150 senttiä. Minulle hyvä paino on 46-47 kg ja heti 48 muuttaa ulkoista olemusta. Jos menee alle 46 niin kaunistun, mutta sitä painoa on vaikea pitää. Minulla ei ole kevyt luusto vaikka muodokas ja sopusuhtainen ja jos painan alle 46 niin näytän laihalta mikä ei ole toivottavaa. Kerran sairauden yhteydessä painoni alkoi laskea hurjasti ja arvelin että alle 40 kg on lapsen eikä naisen paino. Raskaudun helposti eli en ole alipainoinen. Alipainoisilla naisilla on vaikeuksia raskautua kun alipaino hälyttää lapselle nälänhätää. Jos paino menee liian pieneksi niin vaikuttaa kuukautisiinkin - saattavat jäädä kokonaan pois. Kaikki laihdutuskuurihömpötys ei sovi tämän mittaisille naisille. Pieni lihaksisto pysyy helposti hyvässä kunnossa sanoi joku. Tommonen nainen elää 1200 kilokaloerilla eli lihoaminen on helppoa ja lahtuminen vaikeaa. Jos elää sillä kalorimäärällä jolla tavisihmiset laihduttaa niin on riski että ei saa kaikkia tarvittavia aineita ravinnosta ja vastaavasti laihduttaminen on vaikeaa kun ei ole juuti mitään mistä tiputtaa eikä ole kyse siitä että liikaa syömällä olisi itsensä lihottanut.Siis ainakin minä pienenä naisena olen sellainen että on helppo raskautua ja synnytykset erittäin helppoja. En yhtään välitä siitä että toiset ovat isokokoisia. Olen tyytyväinen olemukseeni.

Vierailija
79/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vaimo on 42kg ja 146cm, ikä 40.

Vierailija
80/84 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedät varmasti että jos sinulla on ollut syömishäiriö, et voi laihduttaa.

Kuinka niin?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän kaksi