Tapailunainen painaa vain 41kg
Kommentit (84)
Painoin saman verran kolmekymppisenä ja olen saman mittainen. Ei ollut syömishäiriötä ja ihan terve olin. Ei tosin lihaksia. Sittemmin ryhdyin liikkumaan, on lihaksia ja rasvaakin näin viiskymppisenä. Paino 50 kg.
Pistäisin tapailukumppanin luiskaan, jos kyselisi painoa 😄
Tiedän naisen joka on tyyliin tuon kokoinen, harrastaa juoksua ym.
Ihana! Takuulla piukka pieni pilu. Herkku. Mistä tuollaisen saisi?
Kuka kysyy tapailunaiselta painoa?
Olisi se jotain tuollainen nykyisen möhköfantin sijasta. 96 kg
Vierailija kirjoitti:
Mutta kysyt, kuinka pitkä hän on
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuon kokoinen ja painoinen. Olen aina ollut laiha kuten kaikki suvussa. 18 vuotiaana painoin 37kg. Kroppa toimi normaalisti. Nykyisin painan 42kg. Yritin raskauden aikaan lihottaa itseäni, mutta paino palautui pian takaisin minulle luonnolliseen painoon, eli 42kg. Paino nousi raskauden aikana 5kg.
Ei saisi nauraa, mutta voi hyvä ihme.
Eihän tilanne normaali ole, jos ap tekee aloituksen.
Vierailija kirjoitti:
Pituus on yksi ensimmäisistä asioista, joita naiset kysyvät.
Vierailija kirjoitti:
Jos paino on kohdallaan, kuten tämän naisen kohdalla, niin sen kertoo mielellään
Äkkiä naimisiin sen kanssa! Muutama vuosi ja 100kg on rikki.
BMI vähän heittää erittäin pitkillä ja erittäin lyhyillä ihmisillä, mutta kyllä tuo on alipainoa vielä sittenkin, vaikka pituuden aiheuttama vääristymä otetaan huomioon. https://www.laskurini.fi/terveys/painoindeksilaskuri/uusi-painoindeksil…
Kannattaa jutella lääkärin kanssa siitä, onko kaikki kunnossa vai onko esim. jokin sairaus, joka haittaa elimistön kykyä hyödyntää ravintoa.
Muija painoi 44kg nuorena ja oli ihan normaalipainoinen, vähän tuota muikkelia lyhyempi tosin
Vierailija kirjoitti:
Itse olen tuon kokoinen ja painoinen. Olen aina ollut laiha kuten kaikki suvussa. 18 vuotiaana painoin 37kg. Kroppa toimi normaalisti. Nykyisin painan 42kg. Yritin raskauden aikaan lihottaa itseäni, mutta paino palautui pian takaisin minulle luonnolliseen painoon, eli 42kg. Paino nousi raskauden aikana 5kg.
Ymmärrän hyvin. Syömishäiriöiselle se itsensä lihottaminen on vaan ylivoimainen tehtävä. Ei sitä muut ymmärrä.
Vierailija kirjoitti:
Olisi se jotain tuollainen nykyisen möhköfantin sijasta. 96 kg
Onko pituus sama 155 cm?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituus on yksi ensimmäisistä asioista, joita naiset kysyvät.
Eivät kysy, näkeehän sen tavatessa.
Mun vaimo painaa 0,1 tonnia. On tosin 10cm pidempi.