Mä menen Hulluille Päiville Tuplarattaiden ja 4-vuotiaan kanssa.
Rattaissa taaperot.
Huomenna saan sitten perinteisesti lukea että joku idiootti av-mamma oli HP:llä tuplien kanssa tukkeena.
Kommentit (10)
ennen tuota koitosta. taataan näin muille shoppailijoille nautinto rääkyvistä muksuista. Klo15-17 on paras aika mennä. T: kahden kiljukaulan kanssa menijä
Normaalisti mummo hoitaisi mielellään mutta on kipeä ja mies huitelee työmatkalla ja tulee vasta 1½ viikon päästä takaisin. Menen kyllä heti aamuksi ja Tapiolaan niin ei tartte ihan tungoksessa olla. t. ap
t. ap joka on joka vuosi keväällä ja syksyllä HP:llä käynyt. Nyt vaan ekaa kertaa lasten kanssa.
Vierailija:
Normaalisti mummo hoitaisi mielellään mutta on kipeä ja mies huitelee työmatkalla ja tulee vasta 1½ viikon päästä takaisin. Menen kyllä heti aamuksi ja Tapiolaan niin ei tartte ihan tungoksessa olla. t. ap
Mikä sun ongelmasi on kun et siedä kaupoissa lasten kanssa ostoksia tekeviä?
Minä jätän Hullut päivät väliin ihan lapsen takia. En kerta kaikkiaan halua viedä häntä sinne tungokseen tönittäväksi. Ei hän siellä viihtyisi. Rattaita ei kuitenkaan saa joka väliin edes mukanaan, niin joutuisin jättämään hänet johonkin syrjään.
(tai on pakko). Hittoako se muille kuuluu!
Oon ollut siellä niin ,että lapsi oli rintarepussa, seuraavalla kerralla rattaissa, sitten oli kaksosten rattaat ja nyt taidan lähteä pelkillä rattailla ja vanhempi kävelee. En ymmärrä mitä ihmeellistä siinä on. Kauppareissu kun kauppareissu !!!
Kaikki mukaan. Tuplat mukaan jos on, ykkösetkin käy. Mulkoillaan pahasti niitä jotka lähtee ergoilemaan moiseen koitokseen. ;D ;D ;D
Ja sit mennään sinne käytäville julki-imettämään ja puhutaan kovalla äänellä kuinka limaista, vihreää ja tahmaista kakkaa on taas tullut vaipan täydeltä, ja vaihdetaan sylissä vaipat! Joo, nyt aloin innostumaan!!! :D