Juteltu muutama viikko yhden naisen kanssa Tinderissä. Pyysin eilen treffeille ja nainen ghostasi täysin. Mikä naisia vaivaa?
Juteltu tosiaan muutama viikko. Juttu luistaa, nainen on ihan hyvän näköinen, hoikka, ei lapsia/tatuointeja jne. Pyysin sitten hänet asunnolleni viettämään perjantai iltaa. Asun omakotitalossa. Ohjelmassa olisi ollut kokkailua, punaviinin nauttimista ja vapaa-ehtoinen sauna (sanoin että jos et halua niin ei tarvitse). Noh, nainen luki viestit eilen, mutta sen jälkeen ei mitään vastausta. Koitin kysyä, että oletko tulossa, luki nekin, mutta ei vastausta, eli klassinen ghostaus. Mikä hitto näitä naisia vaivaa? Oliko tuo saunomisen ehdottaminen (huom vapaaehtoisesti) liikaa? 🙄 Voi hellan lettas. Aikuinen nainen kyseessä. Käsittämätöntä.
M31
Kommentit (215)
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaisia juntteja elämäntapaloukkaantujia ap tapailee, mutta itselleni on normaalia flirttailla ja puhua pikkutuhmia heti alussa, ja koska tapailemani naiset ovat mieleltään aikuisia, niin he sanovat kyllä jos jokin on liikaa, ja silloin pahoittelen ja jatketaan juttelua jostain muusta aiheesta, mutta kukaan ei ghostaa tai käyttäydy muuten epäkunnioittavasti. Ja jos muuten vain ei natsaa niin silloin asiasta puhutaan kohteliaasti, ja erotaan hyvissä merkeissä. Näin aikuiset toimivat. Toki olen tavallista paremman näköinen mies, joten minulla on hieman enemmän pelivaraa.
Mies, ytm
Tavismiehellä se on ensimmäisestä hutilyönnistä bye bye, kuten ap:lle kävi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä millaisia juntteja elämäntapaloukkaantujia ap tapailee, mutta itselleni on normaalia flirttailla ja puhua pikkutuhmia heti alussa, ja koska tapailemani naiset ovat mieleltään aikuisia, niin he sanovat kyllä jos jokin on liikaa, ja silloin pahoittelen ja jatketaan juttelua jostain muusta aiheesta, mutta kukaan ei ghostaa tai käyttäydy muuten epäkunnioittavasti. Ja jos muuten vain ei natsaa niin silloin asiasta puhutaan kohteliaasti, ja erotaan hyvissä merkeissä. Näin aikuiset toimivat. Toki olen tavallista paremman näköinen mies, joten minulla on hieman enemmän pelivaraa.
Mies, ytm
Ollaan hetki aivan raatorehellisiä. Ainoa syy minkä takia nainen ghostaa on se, että ulkonäkö ei miellytä. Jos miellyttää, niin puheenaiheella ei ole väliä, nainen kyllä jatkaa juttelua. Minutkin on ghostattu, ja ainoa syy sille on, että ulkonäkö ei vastapuolta miellyttänyt, ja se ihan fine. Se on pelin henki nettideittailussa. Tämän keskustelun voi lopettaa tähän.
Mies, ytm.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, ytm
Ollaan hetki aivan raatorehellisiä. Ainoa syy minkä takia nainen ghostaa on se, että ulkonäkö ei miellytä. Jos miellyttää, niin puh
Kauniit naiset voivat tosiaan pitää tavismiehiä varalla jonkin aikaa, mutta ei koskaan tule deittejä.
Vaikka et edes ollut pakottamassa saunaan! Ihan vapaaehtoisesti vain!
Näin ihan miehenä sanoisin, että tuo tatuointipakkomielle on jo sinänsä red flag.
Tiesin jo tuosta "juteltu muutama viikko" kohdasta, että te ette koskaan tule tapaamaan toisianne.
Jos nainen on hyvännäköinen ja tatuoimaton, ei sellainen helmi malta viikkoja chattailla vaan haluaa tapaamisen heti.
Itse olisin vastannut "ei kiitos" ja jättänyt homman siihen. Suurin osa naisista ymmärtää, että ekat treffit aina julkiselle paikalle. Sun kotiin saunomaan pyytely oli tahditonta sulta, kun kyseessä vielä ekat treffit. Naisen korviin tuo kuulostaa "booty Call:lta. Ota opiksesi tästä ja uutta matoa koukkuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti nainen viestitteli useamman kanssa ja teki joka tapauksessa karsintaa. Naisilla nyt vaan on Tinderissä etulyöntiasema. Ei ap varmaan vahvoilla ollut ennen pervoa ehdotteluaankaan.
Ap kuvaili naista hoikaksi ja hyvännäköiseksi. Mitä veikkaatte, onko hänellä Tinderissä ehdokkaita alle vai yli 500?
Järkevämpää olisi kysyä, onko tykkäyksiä alle vai yli 5000.
On aivan itsestään selvää, että tuollaisella naisella on yli 500 tykkäystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti nainen viestitteli useamman kanssa ja teki joka tapauksessa karsintaa. Naisilla nyt vaan on Tinderissä etulyöntiasema. Ei ap varmaan vahvoilla ollut ennen pervoa ehdotteluaankaan.
Ap kuvaili naista hoikaksi ja hyvännäköiseksi. Mitä veikkaatte, onko hänellä Tinderissä ehdokkaita alle vai yli 500?
Järkevämpää olisi kysyä, onko tykkäyksiä alle vai yli 5000.
On aivan itsestään selvää, että tuollaisella naisella on yli 500 tykkäystä.
Olen nähnyt myös naisen, jolla oli 23 000 tykkäystä.
Nytkö meitä muitakin naisia vaivaa jokin, kun henkilö jota emme tunne ghostasi sinut?
Ap, ajattele positiivisesti: pääsit viestittelemään tasokkaan naisen kanssa. Fakta on se, että ei vaan riittänyt ja tällä hetkellä joku komea ja isokullinen alfa nussii sitä naista.
Vierailija kirjoitti:
Ap, ajattele positiivisesti: pääsit viestittelemään tasokkaan naisen kanssa. Fakta on se, että ei vaan riittänyt ja tällä hetkellä joku komea ja isokullinen alfa nussii sitä naista.
Joo joku sellainen joka EI jutellut naisen kanssa Tinderissä kolmea viikkoa ja pyytänyt sen jälkeen luokseen viettämään "perjantai-iltaa" punaviinin ja saunomisen parissa xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo joku sellainen joka EI jutellut naisen kanssa Tinderissä kolmea viikkoa ja pyytänyt sen jälkeen luokseen viettämään "perjantai-iltaa" punaviinin ja saunomisen parissa xD
Käy oppi kautta kantapään :) Ensi kerralla ap tähtää sinne keskivertotavikseen. Jos saunakaveria haluaa, niin tähtäin sinne bottom 20 prosenttiin.
Vapaaehtoisuuden (= "vapaaehtoisuusuuden") korostamisella paljastit heti kättelyssä itse itsesi ja bluffisi.
Kukaan nainen ei ole sinullekaan mitään velkaa, "vaivasi" häntä/kaikkia naisia mikä tahansa tai ei vaivaa.
Ei maksa vaivaa, koska et vaikuta naiselle teknisestikään taitavalta shegsikumppanilta, koska olet falski,
itseriittoinen (= vainminäminäminänautinjyystäjä) etkä onneksi osaa edes uskottavasti muuta feikkilarpata.
Heheh taas trollipeikko.
Siellä on joutilaisuuttaan laadittu teksti sopivin triggerein mammoja varten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy oppi kautta kantapään :) Ensi kerralla ap tähtää sinne keskivertotavikseen. Jos saunakaveria haluaa, niin tähtäin sinne bottom 20 prosenttiin.
Miksi kuvittelet, että me tavalliset tai rumat naiset haluamme olla jonkun randommiehen pumppausalustoina?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies, ytm
Ollaan hetki aivan raatorehellisiä. Ainoa syy minkä takia nainen ghostaa on se, että ulkonäkö ei miellytä. Jos miellyttää, niin puh
#manspleining
Vierailija kirjoitti:
Jos olisin vapaa, tämän miehen kanssa voisin lähteä treffeille.
Terveisin ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos et jatkossa ehdottaisi sun luo tulemista ekoilla treffeillä. Antaa useimmille naisille todella huonon fiiliksen. Itse en ikinä ehdota kummankaan luo menemistä. Nainen tekee kyllä sen aloitteen sitten kun siltä tuntuu. Täytyy antaa tilaa. Eikä ekojen treffien tarvi sisältää myöskään alkoholia.
Jos ei ole alkoholia, niin aika harva nainen antaa ekoille treffeillä.
Timppa51
Pimppa- Timppa, ei muutenkaan.
Ensimmäiset treffit aina julkiselle paikalle. Tosi ällöttävä sun ehdotus. Menis fiilikset multakin.
Mies, ytm