Kuinka paljon kehutte puolisoa?
Mieheni valittaa, että en ikinä kehu häntä (siis ulkonäköä) ja se on iso syy siihen, että avioliittomme ei tule toimimaan. Olen kyllä usein sanonut, että on hyvännäköinen ja tykkään sekä kasvoista, että kropasta kovasti (on totta ja hänellä on hyvä kroppa myös), mutta se ei riitä, vaan sitä pitäisi olla säännöllisesti ja paljon. Hän sanoo, että monet naiset kehuivat ennen minua (siis ei seurustelusuhteissa vaan muuten).
Hän itse kehuu minua monin tavoin, mutta myös haukkuu todella ilkeästi ajoittain. Minä en ole ikinä haukkunut, en koe siihen tarvetta, mutta hän ei myöskään kestäisi sitä.
Koetteko te vastaavaa, ja kuinka helkutin usein sitä pitäisi toisen ulkonäköä ylistää?
Kommentit (14)
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ulkonäköä ei saa kehua. Suhteemme alkuaikoina kutsuin häntä pari kertaa komistukseksi ja ilmaisin muutenkin pitäväni häntä hyvännäköisenä, mutta hän pyysi etten jatkaisi sitä. Hänen mielestään se on pinnallista.
Apua, miten erilaisia ihmiset ovat. Kuulostaa helpottavalta ja ihanalta, minä saan kuulla asiasta niin paljon negatiivista.
ap
En koe vastaavaa, koska parisuhde päättyisi välittömästi, jos mies hakkuisi mitään osuutta minussa. Sellainen ei kuulu terveeseen parisuhteeseen kummankaan puolelta.
Miehelläni on valtava heppi, tykkää kun sitä kehutaan.
Onko ap:n miehellä heikko itsetunto ?
Miehesi on k*sipää ja/tai todella epävarma. Hankkii apua tai sitten otat eron. Ei kukaan jaksa tuollaista huomionkerjäystä ja haukkumista.
Kehun omaa miestäni hyvin usein, ulkonäköä ja sisintä. Hän häkeltyy tai kiusaantuu. Hänkin kehuu minua, mutta vähän harvemmin. Ei haittaa. Hän ei vaan ole samanlainen mottoriturpa kuin minä.
No en kehu. Ulkonäkö on täysin sivuseikka ja entäpä, jos toinen vammautuu jollakin tavoin? Parkuuko hän sitten, ettet enää kehu? Tai halua olla hänen kanssaan, kun olet niin ulkonäkökeskeinen?
Itse sanon ihan joskus spontaanisti, että mies näyttää vaikka komealta puvussa. Voin sanoa, että hän näyttää/tuntuu hyvältä vaikka kesken rempan haalareissaan. Voin sanoa, että näyttää hyvältä uusissa rilleissään tai hiuksissaan.
Enemmän kuitenkin kehun kauniita tekoja. Pidän siitä, että mies käyttäytyy kuin mies. Ihmisiä ja eläimiä on kohdeltava hyvin ja rehdisti.
Kiitos vastauksista. Itsetunto on miehellä heikko ja saisi tsempata sen kanssa. Haukkumista ei tosiaan jaksaisi yhtään.
ap
Kehun koko ajan mutta sanon vain mitä ajattelen. En pelkästään ulkonäköä mutta myös sitä. Käyn tosi kuumana mieheeni monestakin eri syystä.
Vierailija kirjoitti:
Minun mieheni ulkonäköä ei saa kehua. Suhteemme alkuaikoina kutsuin häntä pari kertaa komistukseksi ja ilmaisin muutenkin pitäväni häntä hyvännäköisenä, mutta hän pyysi etten jatkaisi sitä. Hänen mielestään se on pinnallista.
No aika tosikkoa toikin.
Kehun, ehkä viikoittain. Joskus ihan vahingossa kun näyttää jotenkin erityisen hyvältä ja joskus koitan tietoisesti muistaa sanoa ääneen kivat ajatukset, mieskin kehuu minua niin paljon. Luontaisempaa on pussata ja halata ja teoilla osoittaa tykkäävänsä, mutten halua että kumppanilla on yhtään olo etten tykkäisi kun on sanallisempaa laatua. Ja usein on kiva kommentoida muuta kuin ulkonäköä.
Sonja kirjoitti:
Mun miehellä on ihan satavarmasti isompi heppi kun sun miehellä!
Paljon kehumme toisiamme ja halitaan!
Sindy kirjoitti:
Sonja kirjoitti:
Mun miehellä on ihan satavarmasti isompi heppi kun sun miehellä!
Meidänpä isällä on isompi heppi kuin teidän miehillä yhteensä!