Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Juteltu muutama viikko yhden naisen kanssa Tinderissä. Pyysin eilen treffeille ja nainen ghostasi täysin. Mikä naisia vaivaa?

Vierailija
28.06.2025 |

Juteltu tosiaan muutama viikko. Juttu luistaa, nainen on ihan hyvän näköinen, hoikka, ei lapsia/tatuointeja jne. Pyysin sitten hänet asunnolleni viettämään perjantai iltaa. Asun omakotitalossa. Ohjelmassa olisi ollut kokkailua, punaviinin nauttimista ja vapaa-ehtoinen sauna (sanoin että jos et halua niin ei tarvitse). Noh, nainen luki viestit eilen, mutta sen jälkeen ei mitään vastausta. Koitin kysyä, että oletko tulossa, luki nekin, mutta ei vastausta, eli klassinen ghostaus. Mikä hitto näitä naisia vaivaa? Oliko tuo saunomisen ehdottaminen (huom vapaaehtoisesti) liikaa? 🙄 Voi hellan lettas. Aikuinen nainen kyseessä. Käsittämätöntä.

M31

Kommentit (215)

Vierailija
161/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ja naiset joiden kanssa olen asioista keskustellut ovat olleet samaa mieltä: Tinder on aivan hirveä paikka, ja vastakkaisen sukupuolen edustajat jotka siellä ovat, ovat monessa tapauksessa erittäin vastenmielisiä persoonia, ja käyttäytyvät täysin törkeästi. 

Ainoa ihminen jonka tunnen joka on kertonut nauttivansa tinderistä, on mies joka tekee keikkahommia mallina, ja tykkää tilata Tinderistä naisia kotiinsa harrastamaan seksiä.

Minä väitän, että Tinder tai mikään muukaan deittipalvelu ei ole sen hirveämpi paikka kuin livemaailmakaan. Samanlaista porukkaa joka paikassa on. Siellä vaan lähtee huono käytös nopeammin lapasesta, kun tutustuminen tapahtuu ensin ruudun takaa. Itse asiassa se on sen paras puoli. Monesta ihmisestä tulee se pahin puoli nopeasti esille, ei tarvitse tuhlata kummankaan aikaa kovin pitkään.

Vierailija
162/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihan vaaratonta hommaa mennä miehen kotiin ensitreffeille. 

Kävin kerran kahvilla erään hissukan oloisen miehen kanssa. Juteltiin puolisen tuntia eikä se nyt oikein lähtenyt lentoon. Perässä tuli sitten kutsu hänen luokseen. Mies asui maalla keskellä ei mitään. Mies lähetti höysteeksi selfien, joka oli otettu jostain kellarista, missä näkyi ilmastointiputkia katossa ja seinät oli maalattu mustiksi. Teki mieli sanoa, että juu toki, tuleeko jätesäkit ja valkaisuaine talon puolesta vai poikkeanko kaupassa matkalla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, samaa mieltä suurimman osan kanssa. Nyt ap meni ehdottamaan asioita, jotka eivät kuulu valtaosalla ensitreffeille, kun ei vielä edes tunneta. Kokkailua, viiniä, vapaaehtoista saunomista melko intiimiä. Vaikuttaa siltä, että taustalla on tietty missio loppuillan osaltajuotetaan nainen ensin humalaan, sitten saunomista ja sen jälkeen katsotaan, mihin homma johtaa. Uskon, että ap oli vilpittömin mielin, mutta kyllä tosta saa helposti tietyn ajatuksen. Ap, mokasit homman ihan itse, vaikka ehkä rentoja deittejä suunnittelit. Ensi kerralla neutraali treffipaikka, ei etukäteissuunnitelmia alkoholin juomisesta ja ei ehdotusta vapaaehtoisesta riisuutumisesta.

Vierailija
164/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo vanha akka enkä tiedä mitään nykypäivän deittietiketistä, mutta tuo ghostaaminen ei oikein mahdu aivoihini. Jos on vaivautunut kirjoittelemaan jonkun kanssa suht aktiivisesti, niin miksei voi kirjoittaa ystävällistä asiallista viestiä: kiitos kutsusta, mutta periaatteeni on etten mene yksityisasuntoon tuntemattoman luo. Toinen osapuoli voi ottaa opikseen, ehkä päädytään vielä treffeille tai ainakin vastapuolella on mahdollisuus toimia seuraavalla kerralla toisin.

Ei ole kaltaisistasi yksinkertaisista kanssanaisiaan bussin alle tönivistä pick-me-en-ole-kuin-muut-naiset -myrkkyfemmeistä huolimatta kenenkään naisen velvollisuus opettaa vonkaustaitoja, opetella käytöstavat, kunnioittava + muutenkin asianmukainen, sujuva sosiaalinen kanssakäyminen, tehdä itsereflektiota ja kehittää omavastuullisesti itseään riviplluwolttaajien puolesta.

Mielisairautesi näkyy.

Vierailija
165/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen on hyvän näköinen niin ei sitä treffeille saa vaikka viestittelisikin. Jos ei ghostaa heti niin vähintään keksii kaikenlaisia nerokkaita tekosyitä mutta jatkaa silti viestittelyä, kun on laadukkaampia uroksia jonossa edellä jotka haluaa tsekata ensin ja pitää rumilukset löysän narun päässä.

Mistä tiedätte vaik se ois naapurin "Jorma", joka kiusaa tekee noin ?

Ja kyllä nainen lähtee treffeille, kun on aihetta, eli mies kunnollinen !

JA ÄLÄ YLEISTÄ NAISIA HAUKKUMALLA, SIKS SUN KANS EI MENNÄ TREFFEILLE.

Vierailija
166/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama provo on ollut täällä ennenkin 

Niin on.

Vierailija
167/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä sama provo on ollut täällä ennenkin 

Niin on.

Vierailija
168/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto näitä saunavonkaajia. Ensin vähän alkoholia ja sit pesulle, just joo. Siinäpä jokaisen naisen unelmatreffit. Känninen äijä vonkaamassa saunaan.

Yäk. Joo   :C

Vierailija
169/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naapurin Jape Matias tässä pojat heippa, taas...

Älkää naisia haukkuko, minä se "esiinnyin naisena", kun te miehet olette ihkuja, iik  

pusu p yllyyn teille 

Vierailija
170/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaikki miehet ja naiset joiden kanssa olen asioista keskustellut ovat olleet samaa mieltä: Tinder on aivan hirveä paikka, ja vastakkaisen sukupuolen edustajat jotka siellä ovat, ovat monessa tapauksessa erittäin vastenmielisiä persoonia, ja käyttäytyvät täysin törkeästi. 

Ainoa ihminen jonka tunnen joka on kertonut nauttivansa tinderistä, on mies joka tekee keikkahommia mallina, ja tykkää tilata Tinderistä naisia kotiinsa harrastamaan seksiä.

Minä väitän, että Tinder tai mikään muukaan deittipalvelu ei ole sen hirveämpi paikka kuin livemaailmakaan. Samanlaista porukkaa joka paikassa on. Siellä vaan lähtee huono käytös nopeammin lapasesta, kun tutustuminen tapahtuu ensin ruudun takaa. Itse asiassa se on sen paras puoli. Monesta ihmisestä tulee se pahin puoli nopeasti esille, ei tarvitse tuhlata kummankaan aikaa kovin pitkään.

Mulla ei ole pahaa sanaa sanottavana Tinderissä. Tapasin ex-mieheni Tinderissä (olemme edelleen ystäviä), ja aviomieheni tapasin myöskin Tinderissä. 

Mua ei koskaan huoriteltu siellä. Muutaman kerran ehdotettiin seksitreffejä, mutta kieltäydyin kohteliaasti. 

Vierailija
171/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää naisia haukkuko, minä se "esiinnyin naisena", kun te miehet olette ihkuja, iik  

pusu p yllyyn teille 

Vierailija
172/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pusu p yllyyn teille 

Vierailija
173/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta lässytys mistään "saunomisista" jos kaipaat xxx ja mitä tarkoittaa "kokkailu" = akan piikapalvelutaidot testiin?

Ei tietenkään mikään ole pakollista, joten jätä myös erikseen sössöttämättä pakkientorjuntana "muteioo pacco heiih".

Vierailija
174/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä toi saunaan kutsuminen oli se hälyttävä merkki naiselle. Olisit kutsunut kahvilaan ensin. Omaa tyhmyyttä!

En mä lähde saunaan, uskokaa jo "Jonnet!  !

Mieluummin kahvilaan, leffaan jne     terv: Jaada     ja  Sira      <3             

Vierailija
175/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

pusu p yllyyn teille 

Vierailija
176/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä olen jo vanha akka enkä tiedä mitään nykypäivän deittietiketistä, mutta tuo ghostaaminen ei oikein mahdu aivoihini. Jos on vaivautunut kirjoittelemaan jonkun kanssa suht aktiivisesti, niin miksei voi kirjoittaa ystävällistä asiallista viestiä: kiitos kutsusta, mutta periaatteeni on etten mene yksityisasuntoon tuntemattoman luo. Toinen osapuoli voi ottaa opikseen, ehkä päädytään vielä treffeille tai ainakin vastapuolella on mahdollisuus toimia seuraavalla kerralla toisin.

Ei ole kaltaisistasi yksinkertaisista kanssanaisiaan bussin alle tönivistä pick-me-en-ole-kuin-muut-naiset -myrkkyfemmeistä huolimatta kenenkään naisen velvollisuus opettaa vonkaustaitoja, opetella käytöstavat, kunnioittava + muutenkin asianmukainen, sujuva sosiaalinen kanssakäyminen, tehdä itsereflektiota ja kehittää omavastuullisesti itseään riviplluwolttaajien puolesta.

Aikamoinen purkaus ihan neutraaliin viestiin :D Tottahan tuo on, että jos on viikkokausia jonkun kanssa kirjoitellut, niin kai sitä voisi jotain sitten sanoakin, vaikka itse en pidä minään ghostauksena edes tuollaista, jos on vain netissä kirjoitellut eikä edes tavannut. Ei ap:lla ja sillä naisella ollut mitään oikeaa juttua, eivät olleet edes tavanneet. Oma moka jos tuhlaa viikkokausia tuollaiseen. Samalla vaivalla se nainen olisi voinut kirjoittaa noin mitä tuo "vanha akka" ehdottaa, mutta olen itsekin jättänyt vastaamatta kokonaan jos mies on ehdottanut minulle kokkailua ja leffan katsomista kämpillään. En siis tuomitse. Omassa tapauksessani tuo mies oli sellainen, johon olin tutustunut puistossa ja jutellut pari tuntia, vaihdettiin yhteystiedot ja hän ehdotti sateisen sään vuoksi jotain sisällä tehtävää, johon kysyin että mitä ehdotuksia hänellä olisi, johon vastasi tuon että hänen kämpällään voisi kokkailla ja katsoa leffaa. Olisinhan minä voinut vastata, että menisin mieluummin johonkin museoon tai vaikka leffaan, mutta hän oli se innokkaampi ylipäätään ja jäi vastaamatta sitten kokonaan. Meni vähän fiilikset tuosta "kokkailu ja leffaa mun luona"-ehdotuksesta vaikka hän ilmaisikin, että voisi jotain muutakin tehdä, mutta tosiaan en itse ollut niin innokkaana kuin tuo mies, joten ei kiinnostanut enää tuon jälkeen. En tiedä oisko silti pitänyt antaa joku tsäänssi. Hän on suosittu mies ja naisia kyllä riittää, ettei silleen mitään hätää hänellä vaikka just mulla ei napannutkaan tuo.

eri

Vierailija
177/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, eipä naiset muusta unelmoikkaan ensitreffeiltään kuin päästä pesulle miehen kans, heh heh. Haloo, naiset laittautuvat treffeille siis peseytyvät ennen treffejä. Laittavat hiukset ja meikkaavat, pukevat jotain kivaa päälleen. Tosi epäloogista, et sit tämän kaiken jälkeen haluaisivat saunaan hikoilemaan. Never.

Vierailija
178/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti nainen viestitteli useamman kanssa ja teki joka tapauksessa karsintaa. Naisilla nyt vaan on Tinderissä etulyöntiasema. Ei ap varmaan vahvoilla ollut ennen pervoa ehdotteluaankaan.

Vierailija
179/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todennäköisesti nainen viestitteli useamman kanssa ja teki joka tapauksessa karsintaa. Naisilla nyt vaan on Tinderissä etulyöntiasema. Ei ap varmaan vahvoilla ollut ennen pervoa ehdotteluaankaan.

Ap kuvaili naista hoikaksi ja hyvännäköiseksi. Mitä veikkaatte, onko hänellä Tinderissä ehdokkaita alle vai yli 500?

Vierailija
180/215 |
29.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerta teille miehille on noin tärkeää saada kaunis nainen, niin minkä tähden jätätte lähtemättä joko sinne Bulgariaan tai Turkkiin johon lentää päivittäin slaavinaisia? Turkissa pärjää yksi ihminen 500e/kk. Torista saa aitoustodistuksellisia luksusvermeitä. Pets4sales uk rekisteröityjä kissoja/koiria, mitkä saa asetettua hintajärjestykseen filtterin avulla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme