Lapsimessut - äitiyspakkaus 2007
Onko kukaan kuullut onko uusi vuoden 2007 äityspakkaus kenties hypisteltävänä tuolla ensi viikonlopun Lapsimessuilla?
Kommentit (17)
Kävin lapsimessuilla ja hypistelin siellä äitiyspakkaustakin. Odotan toista lastani syntyväksi syyskuussa, ja taidan ottaa hänellekin äitiyspakkauksen. Toppapuku on todella ihana: Kerman- tai luonnonvaalea, jonka hupussa on teddy-vuori. Myös raidallinen kietaisubody jäi mieleeni. Uudessa äitiyspakkauksessa on myös lasten hammasharja mukana, mikä on hyvä pikkujuttu.
En nyt muista kaikkia mukana olleita tuotteita, mutta esikoiseni 2005 pakkaukseen verrattuna tämän vuoden versio on upea.
Uusi pakkaus on jaossa toukokuusta alkaen.
Mekin ollaan huomenna menossa niin pääsen sitten hypistelemään meidän esikoiselle tulevia vaatteita. :)
ehdinköhän saada..vai tuleeko vanha
Koska hakemus pitää viimestään laittaa menemään, ku laskettuaika 3.8.??
Etenkin se toppis. Sellainen kahdella vetskarilla oleva, vaaleanbeige, rinnassa huomaamaton pupu?aplikointi, kevyttoppis valko-vaaleanvihreäraidallinen, oli saman sävyinen kietaisubody ja vaaleanvihreät leveällä vyötäröresorilla olevat collegehousut, myöskin vaaleanvihreä Tutta-pallo tyyppinen body ja potkarit, siin vihreällä pohjalla valkoisia palloja. Tumput, sukat oli nallen naamalla... Aikas haaleita värejä ja enemmänkin edelleen sini/kelta/vihreä pakkaus.
Voisiko joku ottaa kuvia pakkauksesta ja laittaa nettiin? Olen niin utelias
että pakkaus tulee jakoon toukokuussa. Uskon häntä. Tosin naapurini synnytti vauvan viime kesäkuussa (eli 2006) ja sai silti vuoden 2005 pakkauksen.
Mielestäni hammasharja on ihan hyvä, koska ainakaan me emme esikoiselle sellaista neuvolasta saaneet. Ostimme toki harjan heti ensimmäisten hampaiden pilkottaessa, mutta jokainen tulee tarvitsemaan hammasharjaa lapselleen, joten onpahan ainakin yksi valmiina.
eli siis ilmeisesti ne saa VARMASTI sit uutta pakkausta, joilla la on silloin
siis bodit ym. ovatko 60 vai 70 senttisiä?
tätä mietin siksi kun vauvani on nyt 3 viikkoa enkä ole vielä saanut äityispakkausta lähettävät kun saavat uusia jakoon. näin minulle sanottiin kun soitin!
Vierailija:
tätä mietin siksi kun vauvani on nyt 3 viikkoa enkä ole vielä saanut äityispakkausta lähettävät kun saavat uusia jakoon. näin minulle sanottiin kun soitin!
Ja kun minä aina luulin että sain ä-pakkauksen tosi myöhään kun sain sen n. 2 viikkoa ennen la. Ja olin laittanut kaikki paperit ja kaikki ajoissa, mutta siihen sattui vuoden vaihde ja väittivät kelassa jotain että mun äitiysrahoissa on vielä jotain epäselvää kun odottavat jotain viime vuoden verotustietoja. Ja siinä samalla odotin, ja odotin ja odotin sitä ä-pakkausta.
Myös minä ylistän toppapukua ja samoin raitojen ystävänä vihreä-valkoraidallinen body/paita oli kiva!
VIIMESTÄÄN 2kk ennen laskettua aikaa pitää laittaa, joten esim. minä jolla on heinäkuussa la saan laittaa toukokuussa hakemuksen.
Kuviakin taisi olla, mutta joku vinkkasi että olivat vm-04 pakkauksesta...
Mitkä messut ne sitten on kun esitellään iki vanhoja juttuja??!!??
KÄvin tänään siellä Messukeskuksen Lapsi-messuilla ja tosiaan siellä oli esittelyssä se v. 2007 äitiyspakkaus. Parempi kuin mikään aikaisempi, todellakin! Jos itselleni olisi vauva nyt tulossa, niin ehdottomasti ottaisin sen. Toppapuku oli aivan super, kuin jostain kalliimmasta lastenputiikista (IHAN tosi!). Vaalean beige väriltään. Sitten silmään pistivät potkuhousut + body, jotka olivat hennon vaaleanvihreät ja niissä pieniä valkoisia palloja (todella kauniit!). Yksissä potkareissa oli sellainen raita-aplikaatio, jossa kulki jonossa jotain pieniä eläimiä, olikohan tipuja tms, en muista. Valkoista ja beigeä oli ylipäänsä paljon. Tämä on pakkaus, joka sopii tytöillekin tosi hyvin toisin kuin monet edellisvuosien vastaavat, jotka olivat täynnä vaaleansinistä.
Ja tämä viesti ei tosiaankaan ole provo! :o)