Naiset millainen 40-50-v mies olisi sinulle mieleen?
Minulle olisi tällainen mies mieleen, joka olisi 180+ pitkä, ei ollenkaan liian hoikka, turvalliset käsivarret ja saa olla masuakin. Ymmärtäisi, että naisella saa olla kaarta ja kumpua.
akateeminen ja löytänyt oman intohimon töissä.
siisti parta ja mukava lyhkäinen tukka mielellään ruskea tai vaalean ruskea.
silmälasit, jotka on tyylikkäät
Reipas, reilu ja tulee kaikkien ihmisten kanssa toimeen. Vähemmistöystävällinen. Kiltti.
Ei tupakoi, viiniä osaa juoda sivistyneesti, ei juo humalahakuisesti.
Tykkää opiskella työn ohessa. Yritteliäs ja kiinnostunut yhteiskunnallisista asioista.
Herkkä ja tykkäisi keskustella asioista.
Toiminnan mies, vaihtaisi autoon renkaat, ajaisi autoa Keski-Euroopan matkalla, istuttaisi taimet 15ha aukolle metsääni ensi toukokuussa.
Olisi lasten kanssa, kuin kotonaan ja kantaisi kasvattajan vastuuta teineistäni. Omat lapset olisi hänelle tärkeitä ja paljon hänen lähellä.
Hyväksyisi minun harrastukset, lähtisi kirkkoon, teatteriin ja Pori jazzeille innokkaana. Oopperasta puhumattakaan.
Keräsimme sienet, marjat ja kävisimme kalassa. Mökkeilisimme ja hoitaisimme kasvimaata.
iltaisin lukuisimme toisillemme runoja ja muita kirjoja.
mielellään hän olisi kuitenkin 48-55-v ikäinen.
Jos tiedätte, että tällainen mies on vapaalla voisin lähteä treffeille. Mutta koska ei ole löytynyt olen ajatellut, että pärjään yksin.
Millaisista miehistä te muut naiset unelmoitte?
Kommentit (94)
No tuo pituus on kyllä must. Olen itse 174 pitkä. Ja en vaan osaa kiinnostua kaljuista. Anteeksi, se on minun häpeäni.
Kaikkea hyvää sinulle.
Ap
Ei minkäänlainen. Tässä iässä on jo nähty niin monta erilaista miestä, että lopputuloksena on se, että en yhtäkään ukkoa halua elämääni enää.
N 50
Sääli ettei naiset enää pidä miehiä ihmisinä vaan listana eri ominaisuuksia kuin olisivat uutta kodinkonetta ostamassa.
Minä olen vähän samalla mielellä. Kun teinit tänään vaan nukkuivat ja nukkuivat, päädyin ajattelemaan parisuhdetta. Joo niin, siitä se sitten lähti. En taida kehdata laittaa tätä ilmoitusta Facebook-dateen?
Vierailija kirjoitti:
Sääli ettei naiset enää pidä miehiä ihmisinä vaan listana eri ominaisuuksia kuin olisivat uutta kodinkonetta ostamassa.
Olemme ottaneet miehiltä mallia.
No en halua muuttaa sinua. Kyllä löydät pitkästä tukasta pitävän naisen, tsemppiä siihen!
Ap N48
Mies, jolla on kirsikkapuu. Olen loputtoman perso kirsikoille.
Tai mies, jolla on kissa.
Laita ilmoitus Faceen: saat 1870 yhteydenottoa lyhyiltä miehiltä, joilla on rillit ja tekarit ja 30 kiloa ylipainoa.
Vierailija kirjoitti:
Naiset onko teillä millaisia unelmia miehen suhteen?
Ap
Älä laita useaa rivinvaihtoa, pöljä.
Oon 49v nainen.
Tässä minun kriteerini:
- ei polta ei juo alkoholia ei käytä nuuskaa tahi muita huumehia kuten mustaa kahvia tai höpötupakkia. Kokkelia voi ottaa mut vaan mun suvun juhlissa
- jos sillä on lapsia, ne ois mykkiä ja asuis sen eksän kans Grönlannissa tai Vanuatulla. Ei vuoroviikkoja!
- pysyy kovana tunteja ja staminaa riittää. Eli marjastaa 10h päivässä ja syö siinä samalla hyttyset ja hirvikärpäset lounaaksi. Ei valita ja täyttää ämpärin kerta toisensa jälkeen uudelleen ja känsät vaan hinkkaa sangon ripaan aaaaaaah
- ei käytä robottileikkuria koska siilit eikä Fazerin sinistä koska orangit
- luonnonkiharat pitkät hiukset, kuiteskin takaraivolta kaljut, hiusten pituus olis hyvä olla metrin ja miehen kokonaispituus vähintään 170cm. Ei liian pitkäkään et mahtuu mun Yariksen penkille, ei lyhytkään että arvasitte varmaan... selviää marjametässä tunteja
- käy suihkussa 2 x päivässä, sokeroi aunarin ja letittää kainalokarvat.
Mielipuoliset kriteerit mielipuoliseen aloitukseen. Ei ihminen ole mikään luettelo.
Vierailija kirjoitti:
Laita ilmoitus Faceen: saat 1870 yhteydenottoa lyhyiltä miehiltä, joilla on rillit ja tekarit ja 30 kiloa ylipainoa.
Ja jotka ei ole eläissään lukeneet yhtään kirjaa, saati runoa.
Aika ison aukon oot metsääsi hakkuuttanut. Tuohon menee n. 30000 tainta. On siinä äijäparalla yksin istuttelemista, varsinkin jos ei oo ennen tehnyt. Ammattilaisilta tietysti käy nopeasti, mutta ne ei kovin usein ole akateemisia. Toki niitäkin harvakseltaan löytyy, yksi sukulaiseni on. Mutta hän ei ole tarpeeksi pitkä sinulle ja lisäksi on naimisissa.
Kuinka tarkka olet kriteereistä? Esim, jos on 170 cm kalju, ja muuten täyttää nuo.