Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oman elämän koheltajat!

Vierailija
28.06.2025 |

Onko muita, jotka onnistuvat aina koheltamaan ja sähläämään :D Esim tilasin ruokakaupasta netistä kotiinkuljetuksella ruokaa ja ajattelin tehdä makaroonilaatikkoa niin valitsin kaikki aineet, mutta sitten päätinkin etten haluakaan syödä sitä vaan haluan pizzaa. Poistin kaikki makaroonilaatikon tekovehkeet ja menin valitsemaan pizzaa, mutta ajauduin valitsemaan viikonloppuherkkuja eli karkkia ja sipsiä. Unohdin kokonaan valita koko  pizzan :D Kun ruokakassi saapui oven taakse ja avasin sen niin ihmettelin miksi siellä oli vain yksi banaani... Olin itse tilannut vain yhden tuotteen kun en hoksannut että tietysti tilataan niin eikä 1 tuote banaania tarkoita koko nippua :D Onko muita sählääjiä?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös mä olen lääkkeetön adhd. Ikä on tuonut sen verran viisautta, että rönsyily päätyy yleensä jo haluttuun lopputulokseen muutaman mutkan kautta, mutta suuntavaisto on edelleen katastrofaalinen ja motorinen kömpelyys pysyvää. Häärään paljon keittiössä, kilinä ja kolina on ikuista ja luovuuden jälkeen saa aina siivota lattiankin.

Työlämän olen onnistunut muokkaamaan päähän sopivaksi ja perhehommat on hoidettu. Aikuinen tytär on saman saamaton versio eli add, jäärä. Äitinsä on sählä. 

Vierailija
2/2 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän kukaan kestä tuollaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi