Mikä on parasta aikaa ihmisen elämässä?
Kommentit (52)
Se on juuri tämä hetki, nauti siitä.
Ihminen on fyysisesti parhaimmillaan 25:n paikkeilla.
En ole huomannut mitään ns. parasta aikaa , jokaisessa eletyssä iässä on omat ihanat puolensa . En haikaile mennyttä , otan ilolla vastaan jokaisen päivän . T . N 65 v
Onnellisin aika elämästä oli ennen koulun alkamista eli 0-6. Seuraava hyvä jakso oli nuorena aikuisena eli noin 18-27. Nyt olen 50v ja toivon, että kolmaskin hyvä vaihe on vielä joskus tulossa.
Paras aika on kun lapset ovat jo yli 5-vuotiaita eivätkä kaipaa käsin hoitoa 24h/vrk.
Siitä ihanaa aikaa tuonne teini-ikään asti jolloin ovet paukkuu ja lasta ei näe päiviin paitsi jääkaapilla.
Sitten kun tämä rauhoittuu ja lapset pärjäävät omillaan on taas mukavaa.
Mutta tosiaan tuo 5-15v lapset-aika on ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se on tuo 26-35, alta 40 vuotta. Sitten alkaa alamäki joka vaan jyrkkenee niin ulkoisesti kuin ehkä sisäisestikin.
No, en huomaa kyllä itsessäni mitään eroa siinä kun olen 45 kun olin 35. Samanlaiselta tuntuu..
Vertaapa valokuvia niin varmaan huomaat eron ;)
Eri mutta itse en ainakaan huomaa eroa nyt 34-vuotiaana siihen kun olin 24-vuotias. Melkein samalta edelleen näytän. Mutta ehkä rupsahdankin vasta seuraavan kymmenen vuoden aikana.
Mä olin noin nelikymppiseksi asti tosi nuoren näköinen, sitten alkoi esivaihdevuodet ja rupsahdin kerralla.
Riippuu tietenkin ihan siitä miten elämä menee. Ei kaikki esim saa lapsia vaikka haluaisivat, tai puolisoa tai töitä. Ilman noita on aikuiselämä pelkkää kurjuutta, ellei ole lottovoittaja.
Kuolema