Join vahingossa miehen 400 euron viinipullon.
Luulin että se on jotain tavallista viiniä mutta kuulemma maksoi 400 euroa joten joudun korvaamaan. Miehellä on viinikaappi ja otin vaan sieltä viiniä ja illan mittaan meni koko pullo. Mies oli kaverin kanssa kalassa ja kun tuli kotiin niin huomasi tyhjän viinipullon pöydällä. Se oli tarkoitettu hänen synttäripäiväksi joka on kolmen viikon päästä. Miehellä on muitakin kalliita viinejä kuulemma 80 euron pulloja. Pakko kai korvata, on minulla rahaa ei siitä ole kiinni.
Kommentit (35)
Osta mieluummin korillinen koskenkorvaa. Maksaa saman ja siitä on iloa isommallekin porukalle.
On kyllä hullua, että jotkut maksavat tuollaisia summia yhdestä viinipullosta... huhhuh
Alkon kallein viini vuonna 2024 on yhä Domaine de la Romanée-Conti Romanée-Conti, jonka hinta on noin 10 000 euroa.
Mitens korvaatko leikkeleet myös?
No onneksi ei mennyt mitään oikeasti kallista tai korvaamatonto. Hopi hopi alkoon ja problem solved.
Vierailija kirjoitti:
Alkon kallein viini vuonna 2024 on yhä Domaine de la Romanée-Conti Romanée-Conti, jonka hinta on noin 10 000 euroa.
Onko joku ostanut sen? Ei luoja, kun ajattelee mitä silläkin rahalla voisi tehdä joko itse tai kuinka paljon sillä voisi auttaa muita.
Ootteko te se toimitusjohtajapariskunta joka syö leikkelettä kuistilla ja se rouva tykkää että on niin fiiniä on niin fiiniä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko joku ostanut sen? Ei luoja, kun ajattelee mitä silläkin rahalla voisi tehdä joko itse tai kuinka paljon sillä voisi auttaa muita.
Kymppitonni on oikeasti todella pieni määrä rahaa. Kerro, mitä hyvää saisit summalla tehtyä tai miten auttaisit muita niin että saisit aikaiseksi jotain merkittävää?
Vierailija kirjoitti:
Alkossa ei ole myynnissä 400 euron viiniä.261
Viinejä on kaupan muuallakin kuin Suomen Alkossa ja Alkoon saa myös tilattua juomia.
Olen tehnyt itsekin joitakin typeryyksiä, mutta en kyllä koe tarvetta esitellä niitä netissä.
Vierailija kirjoitti:
On kyllä hullua, että jotkut maksavat tuollaisia summia yhdestä viinipullosta... huhhuh
Niin ja jotkut satoja tuhansia euroja höh höh ja lopputulos on muutama desi kallista kusta, sillä jossahan välissä se pottu kuitenkin korkataan vaikka sitten vahingossa.
Mitä, kaadoitko hyvän viinin viemäriin ja joit pullon?
Voit saada alta 400 euron, jos sitä valmistetaan vielä? Siis mitä?! Tuon hintaluokan viinit on sellaisia, joita on valmistettu vähintään muutama vuosi sitten. Oletko koskaan kuullut sanaa vuosikerta? Se vuosikerta siinä merkitsee, ei merkki. Joka vuosi on erilainen rypälesato ja sen perusteella maku, määrä ja hinta määräytyy.