Nolasin itseni täysin tuoreen naisystävän perheen mökillä. Mitä voin tehdä?
Seurustelua 3kk. Tapasin ensimmäistä kertaa naisen perhettä hänen mökillään. Tuli juotua liikaa ja nolasin itseni täysin. Minulta meni muisti loppuillasta, mutta kuulemman haastoin riitaa muiden paikalla olleiden miesten kanssa ja räyhäsin. En normaalisti juo ikinä paitsi kesäisin ja ulkomailla. Miten palautan maineeni?
M34
Kommentit (37)
Pyytämällä anteeksi, reiluin tapa!
Et mitään. Tyttis jo suunnittelee sun jättämistä.
Ensi kerralla vedät nopeammin ja tiukempaa viinaa, niin sammut siististi ennen rähinöintiä.
Tuskin mitenkään. Pidä matalaa profiilia seuraavat kymmenkunta vuotta ja toivo, että tyttöystävän vanhemmat unohtaa asian.
Jessus mikä mäntti.
Käyttäytyä asiallisesti tulevissa tapaamisissa ja odottaa, että räyhäkänni unohtuu.
Harkitsisin kyllä tarkasti alkoholin reilumpaa juomista ylipäätään ja pysyisin myös kesäisin ja ulkomailla hunalatilassa, jossa en koe tarvetta alkaa rähjäämään ja haastamaan riitaa. Tuollaiseen räyhäkänniin itsensä juominen on alkoholin ongelmakäyttöä, puhumattakaan siitä, että jossain tilanteessa tuollainen riidan haastaminen ja räyhmääminen voi olla oikeasti vaarallista.
Vetoa vain siihen ettet muista illasta mitään mutta pyydät anteeksi humalatilaasi.
Sano että kilpirauhanen teki temput ja ylihuomma meet lääkäriin
Vierailija kirjoitti:
Nusase anoppia.
Anna varmuuden vuoksi appiukollekin.
Rupee käymään baareissa harjottelee dokausta
Eikö tuo nyt ole ihan normaalia käytöstä suomalaiselta mieheltä? Tuskinpa he sitä sen kummemmin jäävät märehtimään. Ovat todennäköisesti unohtaneet koko asian parin viikon päästä.
Mulle kävi samoin nykyisen mieheni sukulaisten kanssa mökillä, kun tapasin heidät ensimmäisen kerran. Olin aivan täysin päissäni enkä muista mitään. En kyllä haastanut riitaa käsittääkseni, mutta sammuin varmaan ja makasin seuraavana päivänä krapulassa. Tästä on noin viisi vuotta aikaa, ja minusta tuntuu etteivät sukulaiset erityisesti pidä minusta. Mutta eipä niin väliä, mieheni kanssa minä olen yhdessä, en suvun. En muutenkaan kamalasti ole kiinnostunut ihmisistä.
Et normaalisti juo paisti kesäisin? En mäkään normaalisti juo, kun vaan kerran kuussa kun käyn ulkona.
Minäkin juon vain viikonloppuisin ja juhlapäivinä kännit. Muuten vain tissuttelen siististi.
Vierailija kirjoitti:
Et mitään. Tyttis jo suunnittelee sun jättämistä.
Toivottavasti. Kumpa vaan ei anna suhteen jatkua!
Vierailija kirjoitti:
Nusase anoppia.
No tää. Ja appiukkoa varmuuden vuoksi!
Dickpic.