Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karma kosti puolestani

Vierailija
28.06.2025 |

Annanko nyt olla? Tiedän, että kyseisellä ihmisellä on nykyään rankka arki.

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet harvinaisen "yksinkertainen" ihminen.

Vierailija
2/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi se moninkertainenkin olla, monisyinen. Et sinä tunne ap:tä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet käsittänyt Karman lain väärin. 

Paitsi jos nimesi on Karma.

Vierailija
4/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kostoa hautovat ihmiset eivät ole psyykkisesti tasapainossa. Hae apua. Ymmärrän kyllä houkutuksen, jos kyseessä on vakava rikos, mutta kostoa hautomalla et toivu

En ole edes kostanut. Se on tehty puolestani. Mietin jätänkö tunkion omaan "onneensa" ja lopetan edes hänen ajattelun. Ap

Vierailija
5/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kostoa hautovat ihmiset eivät ole psyykkisesti tasapainossa. Hae apua. Ymmärrän kyllä houkutuksen, jos kyseessä on vakava rikos, mutta kostoa hautomalla et toivu

En ole edes kostanut. Se on tehty puolestani. Mietin jätänkö tunkion omaan "onneensa" ja lopetan edes hänen ajattelun. Ap

Hytä tunkio, anna hänen olla. 

Vierailija
6/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi se moninkertainenkin olla, monisyinen. Et sinä tunne ap:tä. 

"Yksinkertainen" on kauniimpi tapa sanoa tyhmäksi ja tälläinen tiedän ap:n olevan viestin perusteella.

Vierailija
7/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma ei kosta. Ei kenellekään, eikä varsinkaan kenenkään puolesta.

Vierailija
8/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin on niin, että on olemassa karman laki. Se kostaa ilkeileville, kiusaaville, väkivaltaa, petosta, vääryyttä ja pahuutta tekeville ihmisille. Tavalla tai toisella.

Tiedän tämän varmasti!

Vierailija
9/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tapahtu

Vierailija
10/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin on niin, että on olemassa karman laki. Se kostaa ilkeileville, kiusaaville, väkivaltaa, petosta, vääryyttä ja pahuutta tekeville ihmisille. Tavalla tai toisella.

Tiedän tämän varmasti!

Miten niin moni voi oikeasti uskoa johonkin karmaan tai onneen? Jotenkin säälittää tämänkaltaiset ihmiset.

Vierailija
11/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noora Karma iski.

Vierailija
12/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

anne, sä oot mielisairas

Sukunimi?

Vierailija
13/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Karma ei kosta. Ei kenellekään, eikä varsinkaan kenenkään puolesta.

Kyllä kostaa mutta kostaa se niillekin jotka kostavat muille. Jokainen saa osansa mutta jokainen kärsivä ihminen ei ole teoillaan ansainnut sitä kärsimystä.

Vierailija
14/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän tämän varmasti!

Kyllä koska aiheuttavat itse kärsimystä muille.

Vierailija
15/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus näin kuinka karmi kosti. 

Joku nainen poisti kotoota pitkän, juopuneen häirikön niskasta. Nainen oli pikkuinen, ja oli itse rakentanut oviaukot.

Suhde oli jo valmiiksi limbo.

Vierailija
16/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Karma on todellinen ja jokainen meistä osallinen siihen.

Vierailija
17/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ainakin maksanut omaa karmaani niin paljon , että nyt olis vihdoin niiden vuoro jotka sitä mun karmaani on avittaneet. 

Vierailija
18/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä näitä karmaan uskovia. Jos joku tekee sulle pahaa, niin tarkoittaako se, että olet itse siihen syyllinen? Että se on nyt karman kosto jostakin sinun aiemmasta teostasi. Vai onko vasta se karman tekosia, jos tätä sinun satuttajaasi kohtaa joku ikävä asia? Ei päätä eikä häntää.

Vierailija
19/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä näitä karmaan uskovia. Jos joku tekee sulle pahaa, niin tarkoittaako se, että olet itse siihen syyllinen? Että se on nyt karman kosto jostakin sinun aiemmasta teostasi. Vai onko vasta se karman tekosia, jos tätä sinun satuttajaasi kohtaa joku ikävä asia? Ei päätä eikä häntää.

Nämä asiat ovat ihan helppoja kun pohdit niitä rehellisesti ja ihan normaalilla tavalla.

Jos joku kiusaa vain oman pahan olonsa takia niin ei siihen itse ole syyllinen. Jumala sallii tämän kiusaajan toimet mutta kiusattu oppii ja vahvistuu. Esimerkiksi näin.

Vierailija
20/48 |
28.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan se aikoinaan vähän huvittavaa, kun yksi kiusaaja joutui tekemisiin lastensuojelun kanssa jäätyään kiinni kiusaamisesta. Asui siis sijaisperheessä ja sitten kun hänen toimintansa tuli esiin puuttui lastensuojelu asiaan ja siitä seurasi jotain hänelle. Kiukutteli tästä kaikille, vaikka ihan oma moka.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme yksi