Seiska: Entinen NHL-vaimo Helena Koivu ulosotossa - "Ei tarvitse hävetä mitään"
Helena Koivun ulosottorekisteristä paljastui viisi merkintää kahden viime vuoden ajalta. Suurin osa niistä on päättynyt varattomuusesteeseen eli hänellä ei ole ollut ulosmitattavaa omaisuutta. Yksi merkintä on maksettu, ja loput sulkeutuneet maksukyvyttömyyden vuoksi. Velat liittyivät muun muassa kiinteistöveroihin ja oikeudenkäyntimaksuihin. Helena ei halunnut kertoa tuloistaan, mutta korosti, ettei kyse ole talouskriisistä. Hän kertoo velkojen johtuneen osoitteenmuutoksista, avioerosta ja elämänmuutoksista. Samalla hän on ollut oikeudessa riitelemässä exänsä Mikko Koivun kanssa lasten huoltajuudesta ja kiinteistöasioista. Nyt Helena vakuuttaa, että kaikki on hoidettu, luottotiedot ovat kunnossa ja elämä "järjestymässä".
Miten tässä nyt näin kävi? Ennen oltiin jääkiekkoilijan vaimo ja elettiin jetset-elämää Minnesotassa, nyt pyöritään ulosotossa ja selitellään osoitteenmuutoksia Seiskalle. Kun menee hyvin, ollaan hiljaa mutta kun menee huonosti, vedotaan "monikerroksiseen elämäntilanteeseen". Onko tämä taas sitä "vahvan naisen selviytymistarinaa", jolle pitäisi taputtaa? Vai voiko ihan rehellisesti sanoa, että jos velat menee ulosottoon viisi kertaa kahdessa vuodessa, niin ei ne ole vain "inhimillisiä tilanteita"? Kertokaa rehellisesti: pitäisikö jonkun kantaa vastuu vai riittääkö nykypäivänä se, että sanoo "tein kaikkeni"?
Kommentit (1050)
Vierailija kirjoitti:
Minun oikeustajuuni ei mahdu, että Helena joutuu maksamaan kiinteistöverot kiinteistöstä, josta hänet on häädetty pois. Toivottavasti Helena saa joskus oikeutta itselleen 🙏
Eikös hän ole ilmoittanut, että kiinteistö on molempien nimissä, siis myös hänen. Hän maksaa puolikkaan vero-osuuden. Selvä se.
Onhan se nyt noloa, että toinen leveilee miljoonillaan, vaatii oikeuskuluja maksettavaksi, ja toinen elää köyhyysrajalla. Kummankohan puolella sympatiat on.
Oho, vieläkö joku hullu ylläpitää tällaista ketjua.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se nyt noloa, että toinen leveilee miljoonillaan, vaatii oikeuskuluja maksettavaksi, ja toinen elää köyhyysrajalla. Kummankohan puolella sympatiat on.
Jelenan oma valinta.
Mikon ja lasten puolella.
Helena on Bitch isolla B:llä. Eikä se osaa hävetä.
Helena voisi ryhtyä yhteistyöhön Anna Kontulan kanssa. Annan kautta voisi Helenalle löytyä rahakas mies, joka olisi kaiken lisäksi Annan testaama.
Vierailija kirjoitti:
Köyhyysrajalla elävä ihminen ei käy kahviloissa aamiaisella eikä ravintoloissa iltaisin juhlimassa. Kotiin on ostettu huonekaluja ja kukkia näköjään enemmälti. Helena ei elä köyhyysrajalla.
Ei ole suomen kansalainen tämä täydellinen äiti , ei saa ajella kuin tietyn ajanjakson, auto ei ole rekisteröity suomeen.
Olin itse aikoinaan naimisissa miehen kanssa joka ei halunnut että perhe-elämäämme valokuvataan. Tämä oli 80-90 luvulla paperikuvien aikaan. Hän puhui minutkin siihen ettei lomamatkoilta, juhlista jne otettu mitään kuvia minulla ei ole kuvia itsestäni lasteni kanssa esim kun he olivat pieniä. Nyt jo entinen puolisoni väittää etten edes ole viettänyt aikaa lasteni kanssa kun he olivat pieniä. Valokuvissa on iso voima ja valta, ne eivät valehtele. Voi väittää jälkikäteen etten edes koskaan tehnyt lapselleni synttärilakkua mutta jos on kuva tekemästäni kakusta ja minusta ja lapsesta niin väitöstä ei usko kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Olin itse aikoinaan naimisissa miehen kanssa joka ei halunnut että perhe-elämäämme valokuvataan. Tämä oli 80-90 luvulla paperikuvien aikaan. Hän puhui minutkin siihen ettei lomamatkoilta, juhlista jne otettu mitään kuvia minulla ei ole kuvia itsestäni lasteni kanssa esim kun he olivat pieniä. Nyt jo entinen puolisoni väittää etten edes ole viettänyt aikaa lasteni kanssa kun he olivat pieniä. Valokuvissa on iso voima ja valta, ne eivät valehtele. Voi väittää jälkikäteen etten edes koskaan tehnyt lapselleni synttärilakkua mutta jos on kuva tekemästäni kakusta ja minusta ja lapsesta niin väitöstä ei usko kukaan.
Nyt ei ole kyse perhekuvista. Helena Koivu kuvaa ja videoi muita ihmisiä ja muiden perhe-elämää ja olemista ilman lupaa eli rikollisesti. Kurkkii jopa ikkunasta toisten koteihin ja videoi ja julkaisee videot kaikelle kansalle. Selostaa mitä ihmiset tekevät ja haukkuu heitä sadoissa tai jopa tuhansissa postauksissaan. Tuskinpa kukaan haluaa itseään tällaisen kohteeksi.
Aivan historiallisen törkeä exän piinaamiskampanja Suomen mittakaavassa on tämä Helena Koivun harrastama. Ei ole ennen nähty ja tuskin tullaan näkemäänkään enää.
Kuvissa on iso voima. Näin se on. Kuva jättää jälkensä. Kaikki eivät tykkää siitä. On helppo esim väittää ettei ollut silloin ja silloin onnellinen mutta kuvat paljastavat. Ja perhekuvista näkee heti onko onnellinen perhe vai kulissit vain. Eronneena mun oma perhealbumi myös lähinnä somessa. Ei kukaan toinen aikuinen ole todistamassa mun arkea päivittäin. Someen jää elämme. Sieltä lapset voi katsoa myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Kuvissa on iso voima. Näin se on. Kuva jättää jälkensä. Kaikki eivät tykkää siitä. On helppo esim väittää ettei ollut silloin ja silloin onnellinen mutta kuvat paljastavat. Ja perhekuvista näkee heti onko onnellinen perhe vai kulissit vain. Eronneena mun oma perhealbumi myös lähinnä somessa. Ei kukaan toinen aikuinen ole todistamassa mun arkea päivittäin. Someen jää elämme. Sieltä lapset voi katsoa myöhemmin.
Helena nyt puolustaa itseään,aika sekavaa settiä?
Vierailija kirjoitti:
Hahahahhahaha hahhahhahahahahaha
Hauskasti keksitty juonitarins taas. Ihan uusikin! Go, Queen of lies, go!
Vierailija kirjoitti:
Ei ole suomen kansalainen tämä täydellinen äiti , ei saa ajella kuin tietyn ajanjakson, auto ei ole rekisteröity suomeen.
Auto on rekisteröity Suomeen ja siinä on suomalainen rekisterilaatta.
Vierailija kirjoitti:
Kova kokemus huippukiekkoilijan vaimona, jälkiä jäänyt. Nämähän on monet rikastuneet ammattiurheilijat narsisteja, NL: n kiekkokasvatti Jursinov itse sen jossain haastattelussa sanoi etteivät pehmot siinä lajissa pärjää. Uskon kyllä että näin on. Johtajat ja urheilijat ja monet huippunäyttelijät joilla narsistisia ominaisuuksia ovat kaikista kovimmat, "parhaimmat". Alaisille ja läheisille hirveän vaikeaa ellei osaa suhtautua tietyllä tavalla.
Millä tavalla pitäisi suhtautua? Kysyn ihan mielenkiinnosta ja yleisellä tasolla.
Vierailija kirjoitti:
Somealustoja menee ja tulee. Jos luotat niiden säilyvyyteen niin heikoilla mennään.
Mikko sanoo että 95% somehöpinöistä joita ihmiset puhuvat heidän tilanteesta on puppua. Teidänkin todistelunne. Ette tiedä yhtään mitään heistä. Ihan turhaan kulutatte aikaanne jankuttamiseen. Menkää töihin sossupummit!
Vierailija kirjoitti:
Mikko sanoo että 95% somehöpinöistä joita ihmiset puhuvat heidän tilanteesta on puppua. Teidänkin todistelunne. Ette tiedä yhtään mitään heistä. Ihan turhaan kulutatte aikaanne jankuttamiseen. Menkää töihin sossupummit!
Mikkokin on työikäinen. Hänenkin työpanostaan Suomi tarvitsee. Ongelma tietysti on, että osaamista ei ole. Ikänsä puolesta hän voisi vielä hyvin kouluttautua johonkin ammattiin. Monet varakkaammatkin ovat työelämässä.
Hyvä haastattelu oli Mikosta ja on välittävä isä, hienoa! Jelena se jaksaa vaan jakaa muiden mietelauseita instassaan päivät pitkät, eikö tee mitään muuta? Työ tai harrastus pitäisi mielen koossa ehkä paremmin kuin netin selaaminen.
Ero on aina tragedia jos pariskunnalla lapsia. Vieläkin enemmän jos on vaurautta. Mutta köyhällä ero on sitten ihan omaa luokkaansa mitä tulee tragediaan. Kukaan ei voi ymmärtää toisten ihmisten tuskaa!