Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa

Vierailija
27.06.2025 |

Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?

Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.

Kommentit (2398)

Vierailija
2321/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas karmea kumi-tissipuku miss suomi  -kisoissa. Kertoi olevansa vielä suhteessa aussin kanssa,  mutta halusi heti vaihtaa puheenaihetta.  Mutta puku karmea eikä Martina ollut parhaimmillaan.  Iltasanomissa kuva 

Eihän sanonut olevansa...Sanoi heti "ei puhuta siitä."

Vierailija
2322/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Martinan rehellisyysjakso:" mä oon aina tehny kaikkeni toisten eteen, olen tinkinyt omista menoista ja harrastuksista lasten takia, olen kaikkeni antanut parisuhteessa ja elättänyt jokaisen puolisoni, paikkojen hajoaminen esti triathlonin maailmanmestaruuden, olen kiltti ja vaatimaton ",

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2323/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti voi, että kun Martina löytäis tasapainon ja rauhan ittensä kanssa.Kaikki on ihan levällään.

Vierailija
2324/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olipa taas karmea kumi-tissipuku miss suomi  -kisoissa. Kertoi olevansa vielä suhteessa aussin kanssa,  mutta halusi heti vaihtaa puheenaihetta.  Mutta puku karmea eikä Martina ollut parhaimmillaan.  Iltasanomissa kuva 

Oli tosiaan viime tipassa, kun on jäänyt korutkin kotiin. Tuo on joku design-puku jonka hankki kirjan julkaisukuviin. Samana päivänä Loiri kuoli eikä ketään kiinnostanut Martina tai kirja. 

Kalat silikonit ja poskien täyteaineet paistaa. Vai onko alunperin olleet silmien alla ja valahtaneet. 

Eikö se käynyt sitä botoxia ottamassa pari päivää sitten? Eiköhän se ollut tähän tapahtumaan.  Eli ei nyt niin viime tipassa. Karmea design puku. Sen kannattaisi vaihtaa stylistiä. . Asu ei sovi yhtään tilaisuuteen . Näyttää väsähtäneeltä

Botoxin vaikutus ei näy heti. Koko vaikutus näkyy vasta noin kymmenen päivän kuluttua. 

Vierailija
2325/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä enemmän ottaa botoxia ja muita "hoitoja",sen pahemmalta näyttää.Eikö itse enää huomaa että huonompaan suuntaan menee.

Täyteaineet ja mesolangat vanhentaa ja jää ihon alle. Botoxiakin laittaa liikaa, mutta ilmeiden puute ei näy kuvissa, videoilla kyllä. 

Vierailija
2326/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toi puku! Katoin jo sillon ku oli eka kertaa jossain päällä, et nyt on kyllä täydellinen moka. Ei imartele mistään kohtaa. Tissitki näyttää entistä pahemmilta.

Vierailija
2327/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyylitajua ei voi ostaa.

Vierailija
2328/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toi puku! Katoin jo sillon ku oli eka kertaa jossain päällä, et nyt on kyllä täydellinen moka. Ei imartele mistään kohtaa. Tissitki näyttää entistä pahemmilta.

Niin ja kun kyseessä miss suomi kilpailu missä pukeudutaan tyylikkäästi ja kauniisti,  tilaisuuden mukaan.  Martinalla ei taida enää rahat riittää siihen hotellissa juhlaan valmistautumiseen, jossa stylisti ja kampaaja, meikkaaja laittoi rouvan kuntoon. Repi kaapista kumiasun ja meikkasi itse. 

Vierailija
2329/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoin videon haastattelusta. En itse ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta nyt on kyllä Marttiinalle tapahtunut jotain. Jotain mennyt todella pahasti pieleen. 

Vierailija
2330/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katoin videon haastattelusta. En itse ole mikään kedon kaunein kukkanen, mutta nyt on kyllä Marttiinalle tapahtunut jotain. Jotain mennyt todella pahasti pieleen. 

Mistä sen videon näkee?? 

Vierailija
2331/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

TikTokista mä näin. 

Vierailija
2332/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TikTokista mä näin. 

Voisitko linkata 

Vierailija
2333/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mara postasi ig videopätkän punaiselta matolta, niin siis meinasko se oikeesti pussata sitä vaaleaa naista vieressä?? Ihan tuli sellainen olo.

Vierailija
2334/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eihän sanonut olevansa...Sanoi heti "ei puhuta siitä."

Sanoi, että on. 

Vierailija
2335/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitääkö totakin koko ajan jauhaa, että viettää paljon aikaa talleilla? Ihan sama. Täytyy vaan korostaa, ettei enää biletä ku mielipuoli. 

Vierailija
2336/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitääkö totakin koko ajan jauhaa, että viettää paljon aikaa talleilla? Ihan sama. Täytyy vaan korostaa, ettei enää biletä ku mielipuoli. 

Kun se hakee sitä menestystä tyttärensä kautta.  

Vierailija
2337/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yrittää esittää puhtoista pulmusta. 

Vierailija
2338/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mara postasi ig videopätkän punaiselta matolta, niin siis meinasko se oikeesti pussata sitä vaaleaa naista vieressä?? Ihan tuli sellainen olo.

OMG!! Yök.

Vierailija
2339/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän maran omintakeisen, vähän särmän tyylin, mutta ei nyt onnistunut.. Martinalle ei päänmuodon takia sovi tuollaiset taaksekammatut hiukset; ne sopii erittäin harvoille. Paljon imartelevampi olisi etuhiuksilla/jakauksella oleva kampaus, ja joku elegantti peittävämpi puku. 

Vierailija
2340/2398 |
07.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyörittää sitä arkea kaikki muutkin maailmassa.Martinalla on vielä keskivertoa enemmän apua! En näe häntä minään superihmisenä...Ja miks sit vaan yks asia kerralla mihin satsataan.Nyt nämä lapsen heppajutut. Vaikka ovatkin aussin kanssa yhdessä ja häät siirretty ajat sitten.Se on hassua, että ei malttanu pitää sitä yksityisyyttä alunperinkään..Sit nolostellaan haastatteluissa kun hänestä kysytään parisuhteesta ja häistä.Ihan omaa tyhmyyttä ja kyllä muakin hävettäis. Elää kyllä niin julkisuuden kautta.Kerrankin vielä sanoo, että ei oikeasti haluaisi olls julkisuudessa.Sillä alleviivaa vain lisää kuinka tärkeää se hänelle on..