Mitä tapahtui Martina Aitolehden kesähäille? On Me Naisten parihaastattelussa nyt äitinsä, ei miehensä kanssa
Samat teemat kiertää kehää, puhutaan läpi Martinan lapsuutta, miten Martina kasvoi täysin ilman isää, ja sisar menehtyi traagisesti vuosia sitten päihteisiin liittyneessä henkirikoksessa. Nämä samat jutunaiheet ovat Martinan kertomana olleet naistenlehdissä lukuisia, lukuisia kertoja jo aiemmin vuosien varrella. Väistämättä tulee mieleen, kuinka monta kertaa voit myydä lehdille tapahtuneen asian elämästäsi?
Ja mitä tapahtui kesähäille ja missä on Martinan mies? Taannoin Martina oli pariskuntahaastattelussa Me Naisten kannessa yhdessä sittemmin raiskauksesta tuomitun Hannu Pikkaraisen kanssa. Yhdessä poseerattiin pariskuntana ja suunniteltiin tulevaisuutta. Vähän outoa, että nyt tänä kesänä Martinan pitäisi olla kävelemässä alttarille tämän aussimiehen kanssa jonka kanssa vihdoin on se oikea, terve, hyvä parisuhde, mutta Martina antaa parihaastattelun Me Naisille äitinsä kanssa eikä miehensä kanssa.
Kommentit (2398)
Puku oli tyylitön ja mauton, ei toi imartele ketään vaikka hoikka onkin. En usko, että on mitään miestä ja kihlajaiset oli liian hyvä ollakseen totta, ehkä suhde vaan kuihtui kasaan. Väsyneen ja surullisen näköinen, ehkä bisnekset ei luista yms noita hyvinvointivalmentajia jo liikaa. Martina aina ollut ylimielinen, nyt on laskeutuminen alas jalustalta.
Vierailija kirjoitti:
Puku oli tyylitön ja mauton, ei toi imartele ketään vaikka hoikka onkin. En usko, että on mitään miestä ja kihlajaiset oli liian hyvä ollakseen totta, ehkä suhde vaan kuihtui kasaan. Väsyneen ja surullisen näköinen, ehkä bisnekset ei luista yms noita hyvinvointivalmentajia jo liikaa. Martina aina ollut ylimielinen, nyt on laskeutuminen alas jalustalta.
Koko look oli totaalisen epäonnistunut. En tiedä, onko Martina oikeasti noin nuupsahtaneen ja väsyneen oloinen, vai johtuuko stailauksesta. Vaaleat hiukset ei minusta sovi hänelle lainkaan ja vie jotenkin värin kasvoilta ja näyttää suttuiselta, kun on blondattu tosi vaaleaksi ja on tumma tyvikasvu. Hiukset näytti jotenkin likaisilta ja rasvaisilta.
Ja missä korut? Puku itsessään näyttää hieman mustalta jätesäkiltä, niin olisi kaivannut jotain koruja, tai väriä tasapainottamaan sitä vaikutelmaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki täällä eivät edes seuraa Martinan Instagamia, saati kuuntele podcastia. Kuulostaa lapsuuden traumoista lähtevältä suojamekanismilta. Tässä tapauksessa, kun suhde alkaa upota, keksii omia tunteitaan suojatakseen, että miehessä oli sitä ja tätä vikaa enkä haluaisikaan olla hänen kanssaan.
Just näin. Vika on aina toisissa. Lapsuuden traumat käy selityksenä tiettyyn rajaan asti, mutta jossain vaiheessa ihmisen täytyy ottaa vastuu omasta elämästään. Mä en jotenkin usko tuota että omia tunteitaan suojellakseen. Veikkaan, että Martinan tyyli kun on :"jo varhain tiesin olevani parempi kuin muut ". On oikeasti siis sanonut näin, niin ne kulissit, voittaminen, parhaus kaikessa, on sille se juttu mikä ajaa. Jotain voi selittää lapsuudella, mutta on aika jolloin se elämä on otettav
Ahaa eli ylipaino, lapselle huutaminen, tupakointi on terapian paikka? Menikö nyt mutkat vähän suoriksi jostain syystä? Helposta ei ole kukaan puhunut, mutta on totta, että ihminen ei voi jäädä traumojensa vangiksi.
Ahaa eli ylipaino, lapselle huutaminen, tupakointi on terapian paikka? Menikö nyt mutkat vähän suoriksi jostain syystä? Helposta ei ole kukaan puhunut, mutta on totta, että ihminen ei voi jäädä traumojensa vangiksi.
Jos muu ei auta, niin tietenkin! Terapiaa pelätään Suomessa aivan suotta. Ja suurin osa valitettavasti jää traumojensa vangiksi. Eikä sekään riitä, Suomi on täynnä lapsia ja lapsenlapsia jotka ovat isiensä sotatraumojen vankeina edelleen. Ne kun tuppaavat siirtyä polvelta toiselle jo kohdun kautta.
Mua käy Martina vain sääliksi. Vahvasta kuoresta huolimatta selvästi aika epävarma ihminen. Ja säälittää muutenkin kaikki jotka eivät pysty pitämään kantavaa parisuhdetta.
Vierailija kirjoitti:
Jos muu ei auta, niin tietenkin! Terapiaa pelätään Suomessa aivan suotta. Ja suurin osa valitettavasti jää traumojensa vangiksi. Eikä sekään riitä, Suomi on täynnä lapsia ja lapsenlapsia jotka ovat isiensä sotatraumojen vankeina edelleen. Ne kun tuppaavat siirtyä polvelta toiselle jo kohdun kautta.
Mua käy Martina vain sääliksi. Vahvasta kuoresta huolimatta selvästi aika epävarma ihminen. Ja säälittää muutenkin kaikki jotka eivät pysty pitämään kantavaa parisuhdetta.
Oikeastiko ajattelet, että ylipainoinen ihminen on terapian tarpeessa ja että ylipaino johtuu lapsuuden traumoista? Käytännössä sitten ihan kaikki mitä ihminen tekee, on traumaperäistä, koska se "kaikki oikein " käytös on myös terapian paikka. Kohdun kautta ei mikään trauma siirry. Martina on epävarma, mutta se ei ole se ongelma, vaan se, että hän on luonut itsestään sen instassa esiintyvän toivehahmon eikä se halua päästää roolista irti. Sitä ei kannata sääliä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko ajattelet, että ylipainoinen ihminen on terapian tarpeessa ja että ylipaino johtuu lapsuuden traumoista? Käytännössä
Jos ylipainoon liittyy esimerkiksi tunnesyömistä, ruokamelua, ahmimista saati oksentamista, terapia voi auttaa. Syynä voi olla lapsuuden traumat tai jotain muuta. Se selviää siellä terapiassa. Kukaan ei kyseenalaista lääkäriin menemistä fyysisen sairauden takia, mutta henkisen hyvinvoinnin hoitaminen lääkärillä on edelleen tabu. Eri.
Vierailija kirjoitti:
Toi vihreäpukuinen nainen, jonka kanssa Martina poseeraa, oikein korostaa tuota Martinan epäonnistunutta asua, meikkiä, olemusta. Miten se Martina kyyhöttää huonoryhtisenä ylväästi seisovan naisen vieressä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko ajattelet, että ylipainoinen ihminen on terapian tarpeessa ja että ylipain
Juu, JOS liittyy, sehän on kai sanomatta selvä. Mutta ei asiat ole niin yksinkertaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastiko ajattelet, että ylipainoinen ihminen on terapian tarpeessa ja että ylipain
Ei ole mikään tabu yleisesti. Monet ihmiset käy terapiassa ja kertoo siitä avoimesti. Vastustan kuitenkin ulkoisten seikkojen perusteella ihmisten luokittelun terapian tarpeisiksi. Totuus on, että pahimmat ongelmat ei näy päälle päin. Syömishäiriö on yksi asia, mutta ylipaino ei ole merkki terapian tarpeesta. Tällä ajatusmallilla urheiluvamman saanut on terapian tarpeessa, kun treenaa liikaa, väärin yms. Kannattaisi olla pätemättä oikeasti vaikeassa asiassa.
Kyllähän hän omasta mielestään on nöyrtynyt. Kerran kertoi jopa olleensa polvillaan 😂😂😂. Sorry mielleyhtymät.
Ylipainon juurisyy saattaa aueta terapiassa. Painonhallinta ei ole vain kaloreita sisään ja ulos tai itsekuria ja motivaatiota. Mieli on isossa osassa. Ainakaan kokeilemalla ei menetä mitään, jos asian kanssa kamppailee. Samoin Martinan kannattaisi ehkä jutella jonkun ammattilaisen kanssa siitä miksi miesasiat aina menevät näin. Terapiassa käynti ei vaadi vakavia mielenterveysongelmia tai edes masennusta. Ohiksen, ohiksen, ohis.
Mä katsoin Martinan ig-feedistä pätkän jossa poseeraa Essin kanssa. Siis miten ihmeessä te näette hänessä nuupahdusta/rupsahdusta? Puvusta nyt voi olla montaa mieltä, makuasia. Mä oon täsmälleen saman ikäinen Martinan kanssa enkä tasan näytä noin freesiltä. Lyön vetoa ettei näytä myöskään edes 10v nuorempi ylipainoinen av-läyhääjäkään.
Vierailija kirjoitti:
Mä katsoin Martinan ig-feedistä pätkän jossa poseeraa Essin kanssa. Siis miten ihmeessä te näette hänessä nuupahdusta/rupsahdusta? Puvusta nyt voi olla montaa mieltä, makuasia. Mä oon täsmälleen saman ikäinen Martinan kanssa enkä tasan näytä noin freesiltä. Lyön vetoa ettei näytä myöskään edes 10v nuorempi ylipainoinen av-läyhääjäkään.
Sanoisin, että meikki, hiukset ja asu on syynä. Kasvot kiiltää, huulipuna on liian tumma, hiukset näyttää likaisilta, puku on ja korut puuttuu. Yleensä ammattilaiset panevat hänet minttiin ennen juhlia ja arkena näyttää freesimmältä vähemmällä meikillä ja hiukset ponnarilla.
Vierailija kirjoitti:
Ylipainon juurisyy saattaa aueta terapiassa. Painonhallinta ei ole vain kaloreita sisään ja ulos tai itsekuria ja motivaatiota. Mieli on isossa osassa. Ainakaan kokeilemalla ei menetä mitään, jos asian kanssa kamppailee. Samoin Martinan kannattaisi ehkä jutella jonkun ammattilaisen kanssa siitä miksi miesasiat aina menevät näin. Terapiassa käynti ei vaadi vakavia mielenterveysongelmia tai edes masennusta. Ohiksen, ohiksen, ohis.
Onko ylipaino sulle joku ongelma? Kaikista maailman asioista ylipaino on terapian aihe 😀 läskiviha?
Seiska on tehnyt jutun ja on valinnut taas huonoista kuvista huonoimman.
Vierailija kirjoitti:
No onhan se väsähtäneen ja tunkkaisen näköinen. Korostuu vielä tuon raikkaan Essin vieressä. Jos oot 43 ja näytät vanhemmalta, niin mikäs siinä. Kuka läyhää sinä (10 v nuorempi ylipainoinen av-läyhääjä) 😀 näköjään Martina ei ole ainoa, joka vihaa läskejä. Oletko miettinyt terapiaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko ylipaino sulle joku ongelma? Kaikista maailman asioista ylipaino on terapian aihe 😀 läskiviha?
Ei, mutta yli puolelle muista suomalaisista se on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Kaikki fobiat, myös läskifobia, on terapiassa mahdollista hoitaa pois ja ymmärtää ettei muiden läskit ole sinun
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, mutta yli puolelle muista suomalaisista se on ongelma.
No onhan se ongelma. Lue mitä kirjoitit
Katselin itse muistaakseni IS videota punaiselta matolta ja siinä mitä itse katsoin Martina totesi toimittajalle "Ei puhuta siitä." Martina ei vahvistanut olevansa parisuhteessa yhä. Tosin en tiedä, oliko se koko haastattelu, vai vain osa siitä ja antoiko Martina muitakin haastatteluja, joissa vahvisti olevansa aussin kanssa yhdessä yhä.
Minusta on ihan luonnollista, että ihmisiä kiinnostaa mitä suhteelle tapahtui, koska Martina itse toi tämän kaksoisliekkirakkauden, kihlauksen ja tulevat Ibizan häät julkisuuteen.