Miksi nuo nuoret juoksevat ympyrää Tuskassa?
😂 Tosi hassun näköistä. Iksi ne eivät kuuntele musiikkia?
T. Heavy-mamma
Kommentit (184)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pinpin perässä kirmaavat. Jos sieltä joku heavynainen lasahtaa kohdalle
Minä olen 200 naistani saanut muualta kuin Tuskasta, vaikka siellä paljon olen viihtynytkin. ;)
h---a se on miesh---akin.
Antaa niiden juosta. Jos siitä tulee hyvä mieli niin antaa palaa. Ei siitä tarvitse välittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen 200 naistani saanut muualta kuin Tuskasta, vaikka siellä paljon olen viihtynytkin. ;)
h---a se on miesh---akin.
Harmin paikka, eikös! ;)
koska siellä on niin tuskallista olla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa lammaslauman karitsoja, jotka riehuvat/leikkivät samaan tapaan kun aikuiset keskittyvät syömään. Opetellaan tärkeitä lammaslaumataitoja.
Kyllä ne lampaat löytyvät nelosen kanavia kuuntelevista sekä tietenkin radio novaa.
Kiitos mielipiteestäsi. En ole koskaan nähnyt kyseisissä ryhmissä pittitoimintaa esiintyvän. Paitsi tietty Radio Rock on nelosen kanava, että siinä varmaan populaatio leikkaa tuskankävijöihin.
Tuskassa nauretaan radio rockille. Mutta täyttä paskaahan tuo nelonen tuuttaa, lampaille.
Kiitos mielipiteestäsi. Se ei silti muuta tosiasiallista havaintoa kyseisestä käytösmallista lammaslaumassa ja metallikeikoilla, mitä ei muualla ilmene.
Vierailija kirjoitti:
Antaa niiden juosta. Jos siitä tulee hyvä mieli niin antaa palaa. Ei siitä tarvitse välittää.
Ei saa juosta! -suomilampaat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin amatööri ja puppelipoju. Oikeat miehet saavat naisensa moshpitistä.
Suolijunassa kuitenkin olet poikain kanssa pitannut! :D
Mulla on ollut seksiä enemmän kuin sinulla on koskaan oleva. Et pääse koskaan tasolleni seksipartnereiden määrässä. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa lammaslauman karitsoja, jotka riehuvat/leikkivät samaan tapaan kun aikuiset keskittyvät syömään. Opetellaan tärkeitä lammaslaumataitoja.
Kyllä ne lampaat löytyvät nelosen kanavia kuuntelevista sekä tietenkin radio novaa.
Kiitos mielipiteestäsi. En ole koskaan nähnyt kyseisissä ryhmissä pittitoimintaa esiintyvän. Paitsi tietty Radio Rock on nelosen kanava, että siinä varmaan populaatio leikkaa tuskankävijöihin.
Tuskassa nauretaan radio rockille. Mutta täyttä paskaahan tuo nelonen tuuttaa, lampaille.
Kiitos mielipiteestäsi. Se ei silti muuta tosiasiallista havaintoa kyseisestä käytösmallista lammaslaumassa ja metallikeikoilla, mitä ei muualla il
Joo ja kaikki juha tapion keikalla lampaina taputtaa.
Miksi Tuskassa nauretaan Radio Rockille? Ihan samaa genreä ne on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä oletkin amatööri ja puppelipoju. Oikeat miehet saavat naisensa moshpitistä.
Mulla on ollut seksiä enemmän kuin sinulla on koskaan oleva. Et pääse koskaan tasolleni seksipartnereiden määrässä. 😁
ja sitte päästit kissan ulos ja menit poikien kanssa pittiin :D
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tuskassa nauretaan Radio Rockille? Ihan samaa genreä ne on.
No ei tietenkään kaikelle siitä, mutta osa nauraa. Tämä oli vain alustus tuon yhden lampaan nelosfanitukseen ja harmitukseen muiden juoksemisesta. ;)
Jo vain me lapissa naurama kun pöjlät juoksee , saisin mokomat heti suopunkilla kiini ja merkit korvihiin net olisi sen jälkheen minun omia.
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en oo tätä pittailua ymmärtänyt. Onneksi ei kuulu power metallin seuraajien harrastuksiin.
Siinä kai puretaan energioita. Hiphoppareilla vastaava on sivullisten hakkaaminen. Alkaahan sen sonnan kuuleminen veetuttaa ketä vaan, ja ne aggressiot puretaan sitten johonkin. Bussipysäkkeihin, mummoihin, ...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikinä en oo tätä pittailua ymmärtänyt. Onneksi ei kuulu power metallin seuraajien harrastuksiin.
Siinä kai puretaan energioita. Hiphoppareilla vastaava on sivullisten hakkaaminen. Alkaahan sen sonnan kuuleminen veetuttaa ketä vaan, ja ne aggressiot puretaan sitten johonkin. Bussipysäkkeihin, mummoihin, ...
Hiphop ei olekaan musiikkia, itsekin löisin muita jos semmoista kuuntelisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on uimahallissa, tollo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja sitte päästit kissan ulos ja menit poikien kanssa pittiin :D
Kuten kerroin. Sinulla ei tule olemaan yhtä paljon seksipartnereita kuin minulla koska minä käyn pitissä ja saan raavasta miestä sekä naista. 😁 Kissani on kuten minä. Oikea Kolli. 😸🐈
Jos juoksisivat suoraan, niin joutuisivat pois konserttialueelta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on uimahallissa, tollo.
Tunnistit kuitenkin olevasi lammas. ;)