Miksi nuo nuoret juoksevat ympyrää Tuskassa?
😂 Tosi hassun näköistä. Iksi ne eivät kuuntele musiikkia?
T. Heavy-mamma
Kommentit (184)
Älkää nyt. Hyvä kun löytyy kiinnostusta. Uudet ihmiset voivat löytää uusia asioita.
Vierailija kirjoitti:
Älkää nyt. Hyvä kun löytyy kiinnostusta. Uudet ihmiset voivat löytää uusia asioita.
Ai satavuotiaat :D
Se on hupia että tönitään toisii ja kierretään ympyrää. Tulee adrenaliini olo. Ketään ei tietenkään tönitä satuttavasti ja kaatunut nostetaan.🤟
Olipa aika heikko esitys. Knocked loose ei päädy kuntelulistalleni.
Näin kerran festareilla kun kaksi raavasta miestä lähti käsi kädessä pittiin 😂
Kuunteleeko kukaan Hietalaa? Nyt just tv:ssä. Ex-basisti kai Nightwishistä?
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelen
Vierailija kirjoitti:
Juoksevat ettei vilu yllätä
Juoksevat jottei vilu kalkuta!
Vierailija kirjoitti:
Se on hupia että tönitään toisii ja kierretään ympyrää. Tulee adrenaliini olo. Ketään ei tietenkään tönitä satuttavasti ja kaatunut nostetaan.🤟
Toi, että kaatuneet nostetaan pystyyn on kyl ihan mahtavaa, verrattuna ysärin meininkeihin. Molemmat tullut koettua. Ei ysärilläkään päälle tallottu, mutta taisi se olla vähän brutaalimpaa.
M. Hietalahan kuulostaa ihan kivalta! Näin ohi mennen sanottuna. Se edellinen kuulosti lähinnä meteliltä.
Vanhan koulukunnan soittaja ja edustaja.
Kyllä siellä ihan kaikenikäiset juoksee :D mun 34v. miesystävä on nyt tuskassa ja juoksee varmaan ympyrää😂 itse viime vuonna olin kans ja juoksin ympyrää, vaik ei se musiikkigenre mun tyyliä ole :D oli ihan super hauskaa ja oon 31v.
Tehköön mitä tekee kunhan ei riko lakia tai loukkaa ketään.
Eikä!!? Ai niinku piirileikki? Voi apua sentään.
Muistuttaa lammaslauman karitsoja, jotka riehuvat/leikkivät samaan tapaan kun aikuiset keskittyvät syömään. Opetellaan tärkeitä lammaslaumataitoja.
Piiri pieni pyörii, lapset siinä...
Se on vieraiden kulttuurien vaikutusta.
Vierailija kirjoitti:
Juu, mukavan oloinen kaveri joka tekee ihan hyvää musaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistuttaa lammaslauman karitsoja, jotka riehuvat/leikkivät samaan tapaan kun aikuiset keskittyvät syömään. Opetellaan tärkeitä lammaslaumataitoja.
Kyllä ne lampaat löytyvät nelosen kanavia kuuntelevista sekä tietenkin radio novaa.
:D